.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 297
  • بازدید دیروز : 588
  • کل بازدید : 1449758
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/16    ساعت : 11:40 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها

بی بی سی فارسی به تفسیر سخنان روز گذشته خطیب جمعه تهران نشست و عنوان کرد که منظور آیت الله جنتی اسفندیار مشایی و تیمش بوده است.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در جمعه 90/8/6 ساعت 7:10 ع نویسنده : ایمان احمدی

شبکه خبری"فلسطین الیوم" نوشت: شرکت گوگل در گزارش شفاهی خود فاش کرده است که این شرکت بنا به درخواست رژیم صهیونیستی اطلاعات ده‌ها کاربر اسرائیلی را در اختیار مسئولان این رژیم قرار داده است.

گوگل به ماهیت اطلاعات ارائه شده و شرایط آن و اینکه آیا این اطلاعات بنا به درخواست دادگاه و یا پلیس رژیم صهیونیستی در اختیار مسئولان قرار گرفته است یا خیر؟ اشاره‌ای نکرد و تنها اعلام کرد که تعداد درخواست‌هایی از این قبیل هر سال بیشتر می‌شود و گوگل در صورت دریافت درخواست قانونی اطلاعات را ارائه خواهد کرد.

بنابر این گزارش، مسئولان رژیم صهیونیستی اخیرا حدود 10 درخواست به گوگل ارائه و طی آن حذف برخی اطلاعات را خواستار شده‌اند و این شرکت نیز به یک چهارم درخواست آنها پاسخ داده که البته ماهیت اطلاعات حذف شده را فاش نکرد.




      
ارسال شده در جمعه 90/8/6 ساعت 6:57 ع نویسنده : ایمان احمدی

اوباما

هنوز  از سخن "محمود احمدی نژاد"، رئیس جمهوری ایران درباره "اختصاص فرهنگ ترور به دولت آمریکا و متحدان آن" زمان زیادی نگذشته است، که این سخن آشکارا مصداق یافت و سخن وی عملا در جلسه استماع کنگره آمریکا ثابت شد.

رئیس جمهور کشورمان اخیرا در واکنش به اتهامات آمریکا، اعلام کرد که فرهنگ ترور مختص آمریکا و بی‌فرهنگ‌هاست نه ملت ایران.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در جمعه 90/8/6 ساعت 6:53 ع نویسنده : ایمان احمدی

دانلود




      
ارسال شده در پنج شنبه 90/8/5 ساعت 7:57 ص نویسنده : ایمان احمدی

طائب

دانلود




      
ارسال شده در پنج شنبه 90/8/5 ساعت 7:56 ص نویسنده : ایمان احمدی

السعود

دانلود




      
ارسال شده در پنج شنبه 90/8/5 ساعت 7:54 ص نویسنده : ایمان احمدی

آلسعود

دانلود




      
ارسال شده در سه شنبه 90/8/3 ساعت 4:43 ع نویسنده : ایمان احمدی

احمدی مقدم




      
ارسال شده در سه شنبه 90/8/3 ساعت 4:40 ع نویسنده : ایمان احمدی

رسانه آل سعود که در بین مسلمانان منطقه به العبریه معروف است، اظهار داشت:تصمیم آمریکا برای خروج از عراق در پایان سالجاری سوالات زیادی را ایجاد می کند، از جمله اینکه چرا آمریکا بعد از هزینه کردن مخارج هنگفت مالی و جانی در عراق، این کشور را به ایران تسلیم می کند؟

طارق حمید سردبیر روزنامه الشرق الاوسط چاپ لندن در ادامه با یاد کردن از آنچه که موانع خروج آمریکا از عراق نامید و اشاره تلویحی به دولت نوری مالکی به عنوان یکی از این موانع ،افزود:از نظر سیاسی یکی از معضلاتی که در حال حاضر در عراق وجود دارد وجود دولتی قومیت گرا است که خود را به دامان ایران انداخته است.

العربیه با اشاره به تهدید کشورهای منطقه از سوی هیلاری کلینتون در آستانه عقب نشینی آمریکا از عراق ،تصریح کرد: واقعیت عینی این است که نفوذ تهران در عراق پیش چشم دولت فعلی آمریکا اتفاق افتاده است و البته این افزایش نفوذ، مدیون اشتباهات دولت پیشین آمریکا نیز می باشد.

رسانه آل سعود در ادامه از جانب "مردم شریف عراق" اضافه کرد:افزایش نفوذ ایران در عراق در حالی روز به روز افزایش می یابد که مردم شریف عراق چه سنی چه شیعه از اینکه کشورشان به آلت دست ایران تبدیل شود یا توسط قاسم سلیمانی و نیروی قدس او اداره شود ناراضی هستند.

سردبیر الشرق الاوسط در پایان با برشمردن دلایل احتمالی آمریکا برای این عقب نشینی اجباری اظهار داشت: دلیل این مسئله هر چه باشد نتایج آن برای عراق و مردم آن و کل منطقه فاجعه بار خواهد بود.
گفتنی است ابراز نگرانی العربیه و سایر رسانه های منظقه ایی و فرامنطقه ایی از گسترش نفوذ معنوی جمهوری اسلامی در عراق پیش چشم اشغالگران آمریکایی ، به خوبی می تواند یکی از علل نگارش سناریوی هالیوودی اخیر مقامات کاخ سفید علیه نظام جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را روشن سازد.



      

همه باید از مرداب و باتلاق و سکوت و سکونی که کارگزاران سیاست آمریکا و شوروی بر آن تخم مرگ و اسارت پاشیده¬اند، به درآییم و به سوی دریایی که زمزم از آن جوشیده است روانه شویم و پرده¬-ی کعبه و حرم خدا را که به دست نامحرمان نجس آمریکا و آمریکازاده¬ها آلوده شده است با اشک چشم خویش شستشو دهیم.

ادامه مطلب...


      
<   <<   11   12      >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا