.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 129
  • بازدید دیروز : 356
  • کل بازدید : 1459883
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/29    ساعت : 6:38 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در سه شنبه 90/8/3 ساعت 4:26 ع نویسنده : ایمان احمدی

در راستای تنویر افکار عمومی نسبت به خدمات آن فقید سعید به اسلام و مسلمین و خصوصا ملت ایران اسلامی ، یکی از آثار هنری آن مرحوم مغفور ، به ملت عزیز ایران تقدیم می گردد. این اثر هنری زمانی که سلطان بن عبدالعزیز ? وزیر دفاع عربستان و فرمانده نیروهای مسلح عربستان بودند خلق گردید.
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

خادم الحرمین الشریفین
جناب آقای عبدالله بن عبدالعزیز آل سعود
پادشاه عربستان سعودی
السلام علیکم و رحمة الله و برکاته
خبر درگذشت مرحوم مغفور سلطان بن عبدالعزیز آل سعود، ولیعهد، وزیر دفاع، هوانوردی و بازرس کل پادشاهی عربستان سعودی موجب تأسف و تأثر گردید.
ضمن ابراز تسلیت به جناب عالی و همدردی با بازماندگان و ملت عربستان سعودی، از خداوند متعال، غفران و رحمت الهی برای آن فقید سعید، صبر و شکیبایی جناب عالی و بازماندگان و سربلندی و بهروزی دولت و ملت عربستان سعودی را مسألت دارم.
محمود احمدی نژاد
رییس جمهوری اسلامی ایران


در راستای تنویر افکار عمومی نسبت به خدمات آن فقید سعید به اسلام و مسلمین و خصوصا ملت ایران اسلامی ،  یکی از آثار هنری آن مرحوم مغفور ، به ملت عزیز ایران تقدیم می گردد. این اثر هنری در 9 مرداد ماه سال 1366 هجری و زمانی که سلطان بن عبدالعزیز ? وزیر دفاع عربستان و فرمانده نیروهای مسلح عربستان بودند خلق گردید. در این روز ، 400 حاجی ایرانی در حرم امن الهی ، با گلوله نیروهای مسلح عربستان سعودی به شهادت رسیدند. جرم این حاجیان ، سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر شوروی در خیابان های مکه مکرمه بود.
تصویر زیر ? تنها برشی کوچک از هنرنمایی «آل سعود» و وزیر دفاع مغفور سعودی در تابستان سال 1366 است. در این تصویر ، پیکر پاک گروهی از شهدای روز جمعه سیاه مکه دیده می شوند که توسط حجاج ایرانی جمع آوری و به بعثه امام خمینی تحویل داده شده اند. این عکس توسط هنرمند عزیز ، علی فریدونی در تاریخ ثبت شده است تا سندی باشد بر خدمات آل سعود به حرمین شریفین.
تنها ربع قرن از خلق آن اثر هنری هولناک گذشته است.
حال ، شما بفرمایید :
شادی روح آن مرحوم مغفور و فقید سعید ...



      
ارسال شده در سه شنبه 90/8/3 ساعت 4:20 ع نویسنده : ایمان احمدی

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر شجونی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبری فارس «توانا»، درخصوص تردیدافکنی اخیر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در سلامت انتخابات در جمع احزاب اصلاح‌طلب مبنی بر اینکه "مردم می‌خواهند أیشان تأثیرگذار باشد و تزئینی نباشد"، اظهار داشت: عبارت رأی تزیینی و تأثیرگذاری آرای مردم از زبان هاشمی‌ تلقی‌کننده کینه‌ای از سوی وی بوده و نشان می‌دهد هاشمی بر سر موضع نمازجمعه 26 تیر خود همچنان ایستاده است.

وی با یادآوری سخنان هاشمی در نماز جمعه 26 تیر 88 مبنی بر اینکه "انتخاباتی انجام شده و عده‌ای تردید کردند لذا باید اعتماد سازی شود"، ادامه داد: چنین اظهارنظرهایی از سوی یک سیاستمدار بسیار غلط است چراکه طبیعی است نتیجه هر انتخاباتی مخالفان و موافقانی دارد اما وقتی اکثر جامعه نتیجه را قبول داشتند، اقلیت و عده‌ای خاص نباید ملاک قرار گیرند.

* تردیدافکنی هاشمی کارشکنی در ‌انتخابات آینده است

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز ‌افزود: در آستانه انتخابات اینگونه حرف‌زدن هم عقده‌گشایی قبلی ایشان را تداعی می‌کند و هم کارشکنی برای انتخابات آینده را، چراکه سخنان اخیر وی مشکوک بوده و برای قرب‌الی‌الله ایراد نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اظهارات انتخاباتی هاشمی نشان می‌دهد که انتخابات گذشته به وی فشار آورده است چراکه وی اصلاً تمایلی به کاندیدا شدن دیگران نداشت و حتی برخی را نیز کوتوله سیاسی می‌دانست.

* هاشمی نباید برای یک انتخابات به متلک‌گویی سیاسی روی بیاورد

حجت‌الاسلام شجونی یادآور شد: شأن و شخصیت هاشمی اجازه نمی‌دهد او برای انتخابات آینده اینگونه به متلک‌گویی سیاسی روی آورده، کارشکنی کند و مردم را برای حضور در انتخابات دلسرد کند.

وی اظهار داشت: به زعم هاشمی در انتخابات گذشته اعتمادسازی و تأثیرگذاری رأ‌ی صورت نگرفته است و به همین دلیل دوباره این مسائل را مطرح می‌‌کند در حالی که وی باید متوجه حرف زدن خود باشد و بداند هیچ‌کس از آحاد ملت منتظر فرمایشات او نیست.

* جای هاشمی بودم از آخرین سمت خود نیز استعفا می‌دادم

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اینکه هاشمی مصلحت خود و خانواده‌اش را تشخیص نمی‌دهد حال چگونه می‌تواند مصلحت نظام را تشخیص دهد؟ افزود: بنده اگر جای هاشمی بودم،‌ از سمت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام هم استعفا می‌دادم و خود را آلت دست برخی افکار و اوهام نمی‌کردم.

وی تصریح کرد: هاشمی در قله فتنه 88 قرار گرفته است در حالی که بسیاری به وی امیدوار بودند، از این‌‌رو این بازی سیاسی به مصلحت هاشمی، خانواده و آینده وی نیست که خود را در افواه مردم قرار دهد.

حجت‌الاسلام شجونی گفت: ما مصلحت هاشمی را بهتر از خودش تشخیص می‌دهیم بر همین اساس صلاح نیست که هاشمی در مسائل این چنینی زبان بگشاید و شأن و شوکت خود را ضایع کند.

* تشخیص مصلحت ما برای هاشمی بهتر از خود اوست

وی به هاشمی توصیه کرد که به‌گونه‌ای سخن بگوید که فتنه‌انگیزی او برای انتخابات آینده و همگونی با اصلاح‌طلبان بر سر زبان‌ها نیفتد.

دبیر جامعه وعاظ تهران با بیان اینکه رویکرد اصلاح‌طلبان در انتخابات تخریب و ناسزاگویی است، ادامه داد: بنابراین در این صورت با قرار گرفتن مجدد هاشمی در قله فتنه از او استفاده می‌شود که این به مصلحت شخصیت وی نیست و تشخیص مصلحت ما برای هاشمی بهتر از خود اوست.




      
ارسال شده در دوشنبه 90/8/2 ساعت 4:38 ع نویسنده : ایمان احمدی

قذافی کشته شد و جسد بی جان او در مقابل ده ها دوربین تلویزیونی به نمایش درآمد. در این واقعیت کمترین تردیدی نیست که دیکتاتور لیبی بعد از کشف محل اختفای وی با شلیک چند گلوله به قتل رسیده است. این صحنه را بسیاری از نزدیک شاهد بوده اند و یا از دریچه دوربین های تلویزیونی دیده اند. اما سؤال دیگری هم در میان است که پاسخ آن می تواند پرده دیگری از ماجرای قتل قذافی را به نمایش بگذارد. پرده ای که تماشای آن درس آموز و عبرت انگیز است. سؤال این است که قذافی را چه کسی و یا چه کسانی کشته اند؟ انقلابیون لیبی؟ یا ماموران نفوذی ناتو؟! شواهد موجود که به تصویر نیز کشیده شده حاکی از آن است که قذافی بعد از کشف محل اختفای خویش، تسلیم شده و حتی دست های خود را به نشانه تسلیم بالا برده بود. بنابراین چه کسانی اصرار داشته اند که قذافی در دم کشته شود؟ انقلابیون لیبی به دلیل خشم برخاسته از جنایات بی شمار قذافی و یا حامیان غربی دیکتاتور لیبی- ناتو- از ترس اسرار ناگفته ای که قذافی زنده می تواند بر زبان آورد و با جسد بی جان او برای همیشه به خاک سپرده می شود؟! در این باره گفتنی هایی هست و درس ها و عبرت هایی هم.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 90/8/2 ساعت 4:30 ع نویسنده : ایمان احمدی

یکی از شاهکارهای عملیاتی این پرنده که باعث معروفیت بیش از پیش آن در محافل رسانه ای دنیا شد، تصویر برداری از ناو هواپیمابر آمریکایی در آب های نزدیک ایران بود. در ابتدای اعلام این موضوع، رسانه های غربی به انکار و زیر سوال بردن این ماجرا اقدام کردند اما پس از انتشار تصاویر و فیلم ضبط شده که از وضوح بالایی نیز برخوردار بود موجی از نظرات حاکی از تعجب، نگرانی و بعضاً تحسین در این باره منتشر شد.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 90/8/2 ساعت 4:24 ع نویسنده : ایمان احمدی

آژانس امنیت ملی آمریکا یکی از سازمان‌های دولتی آمریکا است که زیر نظر وزارت دفاع آمریکا اداره می‌شود. این سازمان در نوامبر سال 1952 و با دستور هری ترومن، رئیس‌جمهور وقت، تشکیل شد و وظیفه رسمی آن نظارت بر فعالیت‌های مخابراتی، ارتباطاتی و ماهواره‌ای و کشف رمز در آمریکا است.

ادامه مطلب...


برچسب ها : سازمان  , امنیت  , ملی  , آمریکا  , NSA  ,

      
ارسال شده در دوشنبه 90/8/2 ساعت 4:19 ع نویسنده : ایمان احمدی

اعضای بزرگترین باند سرقت های مسلحانه که از سال 83 اقدام به سرقت از طلا فروشی ها و موسسات مالی و اعتباری می کردند در مشهد دستگیر شدند

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 90/8/2 ساعت 4:18 ع نویسنده : ایمان احمدی

محتشمی پور

،علی اکبر محتشمی پور عضومجمع روحانیون مبارز تصمیم خود را برای عزیمت به نجف اشرف و اقامت در این شهر قطعی کرده است.وی هدف خود از این عزیمت را ادامه تحصیل در دروس حوزوی اعلام کرده است.

در همین زمینه شنیده شده که اعضای مجمع روحانیون به وی توصیه کرده اند که سفر خود را به پس از برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی موکول کند.

منابع آگاه معتقدند که فتنه گران در پی تاسیس پایگاهی علمی – حوزوی برای خود در نجف می باشند.




      
<   <<   11   12      


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا