.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 280
  • بازدید دیروز : 588
  • کل بازدید : 1449741
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/16    ساعت : 11:5 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها

 رئیس‌جمهور در دیدار امروز خود با برخی اعضای ستاد انتخاباتی‌ خود در سال‌های 84 و 88 در خصوص عزل منوچهر متکی اظهار داشت: متکی در هر دوره ریاست جمهوری کاندیدای من نبود به خصوص در دور دوم چرا که در زمان وزارت وی چهار دیپلمات به سایر کشورها پناهنده شدند.

وی افزود: در جلسه‌ای تصمیم بر آن گرفته شد که متکی از دولت کنار گذاشته شود ولی پس از آن جلسه وی در جلسات دولت حضور نیافت تا آنکه یک شب ساعت 12 ایشان را پیدا کردیم و به وی پیشنهاد ریاست سازمان انرژی اتمی را دادیم که ایشان گفت من می‌خواهم برای گسترش روابط به سنگال بروم و پس از بازگشت در خصوص این مورد صحبت خواهیم کرد و پس از آن به وی گفتم که از نظر من شما دیگر وزیر نیستید.

احمدی نژاد گفت: پس از سفر متکی به سنگال آقایان در پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری حکم ایشان را زود منتشر کردند که من گفتم که این حکم را بردارید و آنها مقاومت کردند و گفتند که این خبر اعلام شده است.

وی اظهار داشت: مدیر کل تشریفات متکی اعلام کرد که پس ازدیدار رسمی حکم برکناری وی به دستش رسیده است اما متکی درخواست تمدید ملاقات با رئیس جمهور سنگال را داشت که رئیس‌جمهور سنگال بعد از آن دیگر ایشان را نپذیرفت.

رئیس جمهور با اشاره جنبش فتح وال استریت گفت: این اتفاق یک نارضایتی عمومی است ولی این جنبش سیستم آمریکا را پایین نمی‌آورد بلکه این شروع یک اتفاق بزرگ است که به نفع انقلاب اسلامی ایران خواهد بود.

وی در ادامه با بیان اینکه دولت را به انحراف متهم می‌کنند اظهار داشت: این حرف سخیفی است که به ما می گویند اسم از امام زمان(عج) می برید ولی ولایت فقیه را قبول ندارید و به جای دشمن به ما ایراد می گیرند.

احمدی نژاد افزود: به دولت اتهام می زنند شما عضو انجمن حجتیه و بهایی هستید، این حمله ای که به ما شد بیشتر از حمله‌ به منافقین بود.

وی در ادامه به جریان فتنه اشاره کرد و گفت: جریان براندازی پیش از انتخابات نقشه کشیده بود که پس از فتح وزارتخانه‌ها به بیت رهبری حمله کنند.

رئیس جمهور اظهار داشت: برخی مدعی هستند که بنده با بیان اینکه ولایت فقیه را نمی خواهیم گفته ام که ظهور آغاز شده است ولی من چنین حرفی نزده ام بلکه معتقدم هر چقدر به ظهور نزدیکتر شویم احساس نیاز بیشتری به ولی فقیه پیدا می کنیم.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: همانگونه که تبعیت از پیامبر برای خداوند است تبعیت از ولایت و ولی فقیه نیز بایستی برای خداوند باشد.

احمدی نژاد گفت: متاسفانه برخی بدون داشتن هیچگونه اطلاعات جامع و کاملی به رئیس دولت توهین کرده و مدعی هستند که دیپلماسی فعالی نداریم ولی معتقدم آنان متوجه واقعیت ها نیستند.

وی در مورد بانک مرکزی نیز گفت: ادعا دارند که بایستی نظارات بیشتری داشتید و کوتاهی در نظارت انجام داده اید؛ آنان با رییس بانک مرکزی کاری ندارند ولی قائم مقام وی را دستگیر و به زندان می فرستند؛ وزیر اقتصاد را استیضاح می کنند و این در حالیستکه با مدیر عامل بانک صادرات کاری ندارند.

وی در مورد اتهاماتی که به محمدرضا رحیمی وارد می شود ، گفت: دو سال است که رییس قوه قضاییه معاون اول دولت را متهم به فساد اقتصادی کرده است ولی نمی توانند این اتهام را ثابت کنند.

احمدی نژاد افزود: من به رهبری هم گفته ام که اگر ثابت شود که رحیمی حتی یک ریال هم اختلاس کرده من به تلویزیون آمده و ضمن عذرخواهی اعلام می کنم که شایستگی این سمت را ندارم.

رئیس جمهور یادآور شد: این دولت به قوه قضاییه اعلام کرده که آبروی دولت را برده اید و اگر هم قرار به محاکمه است بایستی علنی صورت گیرد.

وی گفت: بنده فقط 10 درصد حرف ها را تاکنون زده ام و شاید 25درصد دیگر را در آینده بگویم ولی مابقی را هیچگاه نمی توانم به دلایل مصلحتی و حفظ نظام و انقلاب بیان کنم.




      
ارسال شده در پنج شنبه 90/8/12 ساعت 4:21 ع نویسنده : ایمان احمدی

آمریکا

سیدجواد سید پور:«ما چرا با آمریکا مخالفیم؟» این پرسشی است که شاید بسیاری مخصوصا نسل جوان از خود بپرسند و خواهان پاسخی قانع‌کننده باشند. پاسخی که به آنها بگوید دلیل مخالفت ایران با ایالات متحده تنها خواست ایران نیست بلکه مطالبه همه آزادی‌خواهان جهان است زیرا ایالات متحده به تنهایی عامل بزرگ‌ترین جنایت‌ها و انحرافات در تاریخ معاصر دنیا مخصوصا پس از پایان جنگ جهانی دوم است.

براساس مطالعات و تحقیقات صورت‌گرفته توسط محققان خارجی از زمان جنگ جهانی دوم «ایالات متحده: 1- تلاش کرده است بیش از 50 دولت را که اکثرا در انتخاباتی آزاد به قدرت رسیده بودند، سرنگون کند. 2- تلاش کرده است جنبش‌های مردم‌گرا یا ملی‌گرا را در 20 کشور دنیا سرکوب کند. 3- در انتخابات آزاد بیش از 30 کشور دنیا شدیدا دخالت کرده است. 4- مردم دستکم 30 کشور را بمباران کرده است. 5- تلاش کرده است رهبران بیش از 50 کشور را ترور کند.»

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 90/8/11 ساعت 1:9 ع نویسنده : ایمان احمدی

مجلس امروز به استعفای علی مطهری رای ندادند. بر اساس رای گیری که امروز انجام شده بود 155 نماینده با استعفای مطهری مخالف و 31 نفر موافق و 12 نفر نیز رای ممتنع دادند.

بعد از نطق مخالفان استعفای علی مطهری که به دلیل عقب انداختن سوال از رئیس جمهور هفته گذشته تقدیم هیئت رئیسه شده بود رای ندادند.

در همین حین دفاع لاهوتی از علی مطهری جالب بود. وی برای اینکه نشان دهد مردم علی مطهری را می خواهند به نمایشگاه مطبوعات اشاره کرد و گفت:آنچنان استقبال مردم از علی مطهری زیاد بود که ناجا هم برای حمایت از او وارد عمل شده بود. موج استقبال از مطهری در نمایشگاه مطبوعات بی نظیر بود.

وی همچنین اظهار داشت: چرا الهام باید به مجلس توهین کند و بگوید سوال نمیاندگان از مجلس کینه است. مردم از ما می خواهند که از رئیس جمهور سوال کنیم. آیا نباید ما از 11 روز خانه نشینی رئیس جمهور سوال کنیم. اگر قرار است ما صحبت نکنیم درب مجلس را ببندید و کلید آنرا به رئیس جمهور بدهید.

وی همچنین اظهار داشت:علی مطهری ها زنده هستند تا مجلس زنده است.به پاس خون شهید عالی مقام به علی آقا رای بالا بدهید.

در همین رابطه علی لاریجانی هم چندین بار بجای استعفای لاریجانی از استیضاح مطهری نام می برد.




      
ارسال شده در چهارشنبه 90/8/11 ساعت 1:4 ع نویسنده : ایمان احمدی

سپاه

بسم‌الله الرحمن الرحیم
ما امضاکنندگان این بیانیه به نمایندگی از ملت رشید و انقلابی و بصیر و ولایتمدار ایران از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه نیروی قدس با اشراف همه جانبه ودقیق اطلاعاتی و درک عمیق و درست از روند تحولات و رخدادهای منطقه‌ای و بین‌المللی و ماهیت توطئه‌ها و فتنه‌ها و تهدیدات زنجیره‌ای دشمنان توانسته است از دستاوردهای انقلاب اسلامی پاسداری کرده و ارتقای قدرت بازدارندگی کشور در راستای حفظ امنیت و منافع ملی و راهبردی نظام و میهن اسلامی را تدوین کند، قدرشناسی و حمایت همه جانبه خود را اعلام می‌کنیم.

ما می‌دانیم که همواره استکبار و سرکرده آن آمریکای جهانخوار از نیروی مستقل هر کشور دارای استقلال به شدت عصبانی و نگران است چه رسد به سپاه پاسداران که مدافع نظام و انقلاب اسلامی ایران است.

ما همواه شاهد توطئه‌ها و جنگ روانی ناجوانمردانه آمریکا و همدستانش بوده‌ایم و می دانیم که از این پس این نهاد دفاع مقدس مورد تهاجم مستکبرین و زورگویان قرار خواهد گرفت.

به آمریکا و همدستانش هشدار می‌دهیم که هر آنچه  علیه فرزندان پاسدار ارزش‌های اسلامی بیشتر تبلیغ کنند، حمایت همه جانبه و در حال افزایش ملت بزرگ ایران را از سپاه و نیروهای مسلح بیشتر خواهد دید.

مطمئن هستیم حاکمان آمریکا و انگلیس نمی‌توانند بحران همه جانبه در درون کشورهای خود و خشم 99 درصدی از مردم خویش را با این فرافکنی‌ها چاره کنند و بهتر است به خواسته‌های ملت خود پاسخ دهند.

 




      
ارسال شده در چهارشنبه 90/8/11 ساعت 1:3 ع نویسنده : ایمان احمدی


امام باقر(ع) : سه چیز پشت انسان را می شکند : مردی که عمل خویش را زیاد شمارد ، گناهانش را فراموش کند ، و به رای خویش ، خوشنود باشد . بحارالانوار ، دار احیاء الترا العربی ، ج 69، ص (314)




      
ارسال شده در سه شنبه 90/8/10 ساعت 6:57 ع نویسنده : ایمان احمدی

 سربازی
سربازی
سربازی
 
 
 



      
ارسال شده در سه شنبه 90/8/10 ساعت 6:53 ع نویسنده : ایمان احمدی

در پی بررسی های سایبری صورت گرفته در حال حاضر بیش از 5 هزار و 130 پایگاه اینترنتی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران مشغول به کار هستند . بر پایه این خبر ، از این تعداد سایت 172 پایگاه اینترنتی متعلق به گروه های تروریستی همچون گروهک های منافقین ، پژاک و تجزیه طلبان است .




      
ارسال شده در دوشنبه 90/8/9 ساعت 4:35 ع نویسنده : ایمان احمدی

مار




      
ارسال شده در دوشنبه 90/8/9 ساعت 4:34 ع نویسنده : ایمان احمدی

پرتقال




      
ارسال شده در دوشنبه 90/8/9 ساعت 4:33 ع نویسنده : ایمان احمدی

حمام درسیل




      
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا