.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 127
  • بازدید دیروز : 356
  • کل بازدید : 1459881
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/29    ساعت : 6:30 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در چهارشنبه 90/8/18 ساعت 10:32 ص نویسنده : ایمان احمدی

پرس تی وی در مطلبی به نقل از وب سایت هافینگتون پست گزارش داد، "مرکز امنیت نوین برای امریکا" در گزارشی موسوم به " شکست در نبرد: چالش خودکشی نظامی" نوشت، امریکا در آستانه شکست در نبرد علیه خودکشی کهنه سربازان و نظامیان این کشور است.

در این گزارش آمده است، هم موارد خودکشی و هم اقدام برای خودکشی به طور قابل توجهی بین کهنه سربازان امریکایی از زمان آغاز فعالیت در جنگ‌های عراق و افغانستان افزایش یافته است.

در ادامه این گزارش فاش شده است که از سال 2005 تا 2010 هر 36 ساعت تقریبا یک نیروی نظامی اقدام به خودکشی می‌کند. همچنین 1868 کهنه سرباز از دو جنگ عراق و افغانستان تنها در سال 2009 دست به خودکشی زده‌اند.

نویسندگان این گزارش افزودند: "با بازگشت نیروهای بیشتر از جنگ،خطر (خودکشی) افزایش می‌یابد."

یک کهنه سرباز نیروهای دریایی امریکا گفته است، درپی اتمام دوره‌ ماموریت و بازگشت به کشور خود و آگاهی­یافتن از این موضوع که شغل خود را از دست داده، افسرده شده و دست به خودکشی زده است.
بر پایه این گزارش، روبرو شدن با اختلال تنش‌زای بعد از رویداد، بیکاری بالا و از بین رفتن حس رفاقت نظامی بعد از بازگشت کهنه سربازان به کشور خود، از دلایل خودکشی آن‌ها است.

کن اسمیت یک کهنه سرباز جنگ ویتنام، اظهار داشت، چالش‌هایی که ارتش امریکایی بر نیروهای نظامی خود تحمیل می‌کند از عوامل نرخ بالای خودکشی بین کهنه سربازان است.

اسمیت افزود: "مسئولیت‌هایی که کهنه سربازان امریکایی در ارتش باید بر عهده بگیرند، به آستانه­ای بسیار بالا در رویارویی با اضطراب نیازمند است."

وی افزود، نیروهای چندگانه در مناطق جنگی گسترده از دلایل اصلی دیگر در اقدام کهنه سربازان به خودکشی محسوب می شود.




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا