.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 42
  • بازدید دیروز : 475
  • کل بازدید : 1445812
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/8    ساعت : 4:25 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها

مصلحی

حجت‌الاسلام والمسلمین مصلحی که در دهمین اجلاس مجلس خبرگان سخن می‌گفت، در سخنانی تصریح کرد: دشمنان در رویایى با نظام، دو استراتژى را دنبال می ‏کنند که استراتژى اول خودش دو شاخه دارد؛ تهاجم به ارزش‌ها هویت دینى و فرهنگ اسلامى و تحریم‏هاى اقتصادى و سیاسى.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 90/6/14 ساعت 5:12 ع نویسنده : ایمان احمدی

میدل ایست آنلاین به نقل از روزنامه الفجر مصر نوشت: «شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی، امیر قطر پس از گفت وگو با نماینده روسیه در حین بازگشت به سمت کاخ خود مورد هجوم مسلحانه قرار گرفت.»
در این هجوم امیر قطر از ناحیه ران زخمی شد ولی 8 تن از همراهان وی به قتل رسیدند.
درمورد عاملین این ترور نافرجام هنوز اطلاعاتی مخابره نشده است.




      
ارسال شده در دوشنبه 90/6/14 ساعت 5:10 ع نویسنده : ایمان احمدی

متن زیر خلاصه گفت و گوی سیاست نامه با دکتر صادق زیباکلام است که وی در این گفت و گو از منظر خود به بررسی آرایش سیاسی کشور پرداخته است.زیباکلام در این گفت و گو با دفاع از مشایی، وی و احمدی نژاد را اصولگرا نمی داند و معتقد است که رقابت آینده میان احمدی نژاد و سایر اصولگرایان خواهد بود. متن کامل دیدگاههای زیباکلام در این حوزه را در بخش گفت و گو بخوانید.

ادامه مطلب...


      

شورش

شبکه تلویزیونی بی بی سی(BBC. Persian) در تاریخ 31 آگوست (9 شهریور) از میان سخنان متنوع مقام معظم رهبری در خطبه نماز عید سعید فطر و همچنین بیانات دیگر ایشان در دیدار با مسئولین نظام فقط با تمرکز بر یک جمله ایشان و انعکاس و بررسی تنها یک بخش از فرمایشات معظم له، گفت:« رهبر ایران از مقامات و مردم این کشور خواست که نگذارند انتخابات آینده مجلس به امنیت کشور لطمه بزند.»
بی بی سی چندین بار و در بخش های مختلف خبری به این موضوع پرداخت و برای تحلیل این جمله رهبر معظم انقلاب با 3 نفر نیز به گفتگو نشست.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در پنج شنبه 90/6/10 ساعت 4:44 ع نویسنده : ایمان احمدی

خبرگزاری فرانسه، "نیکلا سارکوزی" روز چهارشنبه مدعی شد تلاش‌های ایران برای ساخت موشک‌های دوربرد و تسلیحات هسته‌ای می‌تواند به انجام حملات پیش‌دستانه از سوی کشورهایی به این کشور منتهی شود.

رئیس جمهوری فرانسه نگفت که کشور حمله کننده به ایران ممکن است چه کشوری باشد.

وی همچنین مدعی شد: برنامه‌ هسته‌ای و موشکی ایران باعث ایجاد تهدید فزاینده‌ای شده که ممکن است به یک حمله پیشگیرانه علیه ایران شود. این حمله بحران بزرگی را به وجود می‌آورد که فرانسه می‌خواهد به هر نحوی از آن جلوگیری کند.

باوجود آنکه ایران بارها در مذاکرات با گروه 1+5 درباره مسایل مختلف و همچنین برنامه هسته‌ای شرکت کرده و همواره آمادگی خود را برای تداوم گفت‌وگوها ابراز داشته است سارکوزی در ادامه گفت ایران از مذاکره جدی سر باز می‌زند و به اقدامات تحریک آمیز دست می زند.

وی در جمع سفرای فرانسه در دیگر کشورها همچنین گفت پاریس با دیگر هم‌پیمانان خود برای جلب حمایت بین‌المللی به منظور تحریم‌های بین‌المللی شدیدتر علیه ایران همکاری خواهد کرد تا جمهوری اسلامی را مجبور کنا از برنامه غنی سازی خود عقب نشینی کند.

اظهارات سارکوزی در خصوص افزایش فشارها بر ایران برای توقف غنی سازی اورانیوم در حالی مطرح می‌شود که جمهوری اسلامی با وجود تحریم‌های کشورهای غربی به سرکردگی آمریکا توانسته است به پیشرفت‌های قابل توجهی چه در زمینه هسته‌ای و همچنین دیگر علوم دست یابد.




      

در حالی که پیش از این بسیاری از مردم نسبت به برنامه های رقص و پایکوبی در پارک های تهران اعتراض کرده بودند ، متولی این برنامه با دعوت از یک خواننده "پاپ" با ظاهری کاملا غربی اقدام به اجرای موزیک های بسیار زننده کرد .

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در پنج شنبه 90/6/10 ساعت 4:35 ع نویسنده : ایمان احمدی

،فرزاد جمشیدی گفته : سال 85که توفیق حاصل شده بود به دیدار مقام معظم رهبری برویم در حین توضیح برنامه به مقام معظم رهبری ،یکی از دوستان به این نکته اشاره کردند که جمشیدی سحری نمی خورد و ایشان فرمودند که با شکم سیر که نمی شود از فضیلت گرسنگی گفت .




      

فرشته

رئیس دانشکده الهیات دانشگاه امام صادق(ع) با تأیید اینکه شیطان در چهره اولیای الهی نیز می‌تواند ظاهر شود؛ نفوذ شیطان در خانواده مؤمن «حاج حبیب» را مبالغه‌آمیز دانست

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 90/6/9 ساعت 7:35 ع نویسنده : ایمان احمدی

یک مقام آگاه در وزارت امور خارجه کشورمان در خصوص اظهارات منسوب به امیر نایف معاون نخست وزیر و وزیر کشور عربستان مبنی بر مشکلاتی که از سوی ایران عربستان را هدف قرار داده است، گفت : ایران همواره خواستار ثبات ، آرامش وشکوفائی برای کشور عربستان بوده وچیزی به نام مشکلاتی که عربستان را مورد هدف قرار می دهد وجود ندارد.
یک مقام آگاه در وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت : تهران از اظهارات منتسب به وزیر کشور عربستان در رسانه ها مبنی بر اینکه ایران عربستان را هدف قرار داده است شگفت زده است.

به گزارش خبرنگار مهر، یک مقام آگاه در وزارت امور خارجه کشورمان در خصوص اظهارات منسوب به امیر نایف معاون نخست وزیر و وزیر کشور عربستان مبنی بر مشکلاتی که از سوی ایران عربستان را هدف قرار داده است، گفت : ایران همواره خواستار ثبات ، آرامش وشکوفائی برای کشور عربستان بوده وچیزی به نام مشکلاتی که عربستان را مورد هدف قرار می دهد وجود ندارد.

این منبع آگاه گفت : امنیت عربستان و ایران به یکدیگر مرتبط بوده و جمهوری اسلامی ایران امنیت عربستان را امنیت خود می داند.

این مقام آگاه از اینکه در برخی رسانه ها سخن از هدف قرار گرفتن عربستان ازسوی ایران آمده ابراز شگفتی نمود و این ادعای واهی را کاملا بی اساس خوانده و ناشی از جریان سازی های خبری علیه ایران و ایجاد ابهام در بین کشورهای منطقه تلقی کرد.




      
ارسال شده در چهارشنبه 90/6/9 ساعت 7:35 ع نویسنده : ایمان احمدی

موید حسینی صدر نماینده خوی در گفتگو با نشریه «همشهری اقتصاد» مسائلی رادرباره جریان مشایی بیان کرد.

وی در این مصاحبه اظهار داشت:

* در سال 69 که مشایی در دانشگاه ارومیه، «اخلاق اسلامی» تدریس می‌کرد، دو واحد در یک ترم دانشجوی او بودم. وی با دانشجویان با گشاده‌رویی برخورد می‌کرد و کلاس جذابی داشت. استاد «خوب نمره»ای بود. از این نظر هم جذابیتی برای دانش‌جویان داشت و به دلیل خوش‌برخورد بودن و شیک‌پوشی کلاسش نسبت به دیگر کلاس‌ها با استقبال بیشتری روبه‌رو می‌شد.

* کسانی که به رئیس‌جمهور انتقاد دارند، از روی ترس یا احتیاط یا دوستی یا هر چیز دیگر حرف خود را خطاب به مشایی می‌گویند؛ مشایی در مورد عزل و نصب وزرا و سفرای خارجی مسئولیت مستقیم ندارد. اصولا خوب و بد یک مجموعه را نسبت دادن به یک فرد غیرمسئول، صحیح نمی‌دانم.

* مشایی مورد اعتماد رئیس‌جمهور است اما این‌که در نطق‌ها بگوییم وی منحرف است و مشکل اقتصادی و ... دارد، کار را بدتر می‌کند و هر کس سندی دارد، باید آن را به قوه قضائیه ارایه کند و قانونمند رفتار شود.


*اگر کسانی به آقای رئیس‌جمهور انتقاد دارند، اگر حرف‌هایشان را مستقیم بگویند، بهتر است؛ زیرا تصمیم کارها با خود آقای رئیس‌جمهور است و به زیردستان و معاونان او نمی‌توان تذکر داد. من نه دوست مشایی هستم و نه دشمن او، اما می‌گویم که اگر وی مجرم است، چرا با او برخورد قضایی نمی‌شود؟ و الان که مورد اعتماد مسئول اجرایی کشور است، چرا این‌گونه حرف‌ها که برای کشور و منافع ملی ما مفید نیست، به زبان آید؟




      
<   <<   6   7   8   9      >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا