.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 248
  • بازدید دیروز : 578
  • کل بازدید : 1451571
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/19    ساعت : 1:0 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در چهارشنبه 90/6/9 ساعت 7:35 ع نویسنده : ایمان احمدی

یک مقام آگاه در وزارت امور خارجه کشورمان در خصوص اظهارات منسوب به امیر نایف معاون نخست وزیر و وزیر کشور عربستان مبنی بر مشکلاتی که از سوی ایران عربستان را هدف قرار داده است، گفت : ایران همواره خواستار ثبات ، آرامش وشکوفائی برای کشور عربستان بوده وچیزی به نام مشکلاتی که عربستان را مورد هدف قرار می دهد وجود ندارد.
یک مقام آگاه در وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت : تهران از اظهارات منتسب به وزیر کشور عربستان در رسانه ها مبنی بر اینکه ایران عربستان را هدف قرار داده است شگفت زده است.

به گزارش خبرنگار مهر، یک مقام آگاه در وزارت امور خارجه کشورمان در خصوص اظهارات منسوب به امیر نایف معاون نخست وزیر و وزیر کشور عربستان مبنی بر مشکلاتی که از سوی ایران عربستان را هدف قرار داده است، گفت : ایران همواره خواستار ثبات ، آرامش وشکوفائی برای کشور عربستان بوده وچیزی به نام مشکلاتی که عربستان را مورد هدف قرار می دهد وجود ندارد.

این منبع آگاه گفت : امنیت عربستان و ایران به یکدیگر مرتبط بوده و جمهوری اسلامی ایران امنیت عربستان را امنیت خود می داند.

این مقام آگاه از اینکه در برخی رسانه ها سخن از هدف قرار گرفتن عربستان ازسوی ایران آمده ابراز شگفتی نمود و این ادعای واهی را کاملا بی اساس خوانده و ناشی از جریان سازی های خبری علیه ایران و ایجاد ابهام در بین کشورهای منطقه تلقی کرد.




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا