.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 282
  • بازدید دیروز : 578
  • کل بازدید : 1451605
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/19    ساعت : 3:18 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در پنج شنبه 90/6/10 ساعت 4:44 ع نویسنده : ایمان احمدی

خبرگزاری فرانسه، "نیکلا سارکوزی" روز چهارشنبه مدعی شد تلاش‌های ایران برای ساخت موشک‌های دوربرد و تسلیحات هسته‌ای می‌تواند به انجام حملات پیش‌دستانه از سوی کشورهایی به این کشور منتهی شود.

رئیس جمهوری فرانسه نگفت که کشور حمله کننده به ایران ممکن است چه کشوری باشد.

وی همچنین مدعی شد: برنامه‌ هسته‌ای و موشکی ایران باعث ایجاد تهدید فزاینده‌ای شده که ممکن است به یک حمله پیشگیرانه علیه ایران شود. این حمله بحران بزرگی را به وجود می‌آورد که فرانسه می‌خواهد به هر نحوی از آن جلوگیری کند.

باوجود آنکه ایران بارها در مذاکرات با گروه 1+5 درباره مسایل مختلف و همچنین برنامه هسته‌ای شرکت کرده و همواره آمادگی خود را برای تداوم گفت‌وگوها ابراز داشته است سارکوزی در ادامه گفت ایران از مذاکره جدی سر باز می‌زند و به اقدامات تحریک آمیز دست می زند.

وی در جمع سفرای فرانسه در دیگر کشورها همچنین گفت پاریس با دیگر هم‌پیمانان خود برای جلب حمایت بین‌المللی به منظور تحریم‌های بین‌المللی شدیدتر علیه ایران همکاری خواهد کرد تا جمهوری اسلامی را مجبور کنا از برنامه غنی سازی خود عقب نشینی کند.

اظهارات سارکوزی در خصوص افزایش فشارها بر ایران برای توقف غنی سازی اورانیوم در حالی مطرح می‌شود که جمهوری اسلامی با وجود تحریم‌های کشورهای غربی به سرکردگی آمریکا توانسته است به پیشرفت‌های قابل توجهی چه در زمینه هسته‌ای و همچنین دیگر علوم دست یابد.




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا