.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 48
  • بازدید دیروز : 424
  • کل بازدید : 1451795
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/20    ساعت : 2:17 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در شنبه 90/6/5 ساعت 6:21 ع نویسنده : ایمان احمدی

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: مطرح شدن لایحه افزایش تعطیلی عید فطر در جلسه فردای مجلس منوط به پایان رسیدگی به لایحه امور کمرگی و رأی آوردن تغییر دستور مجلس است.

محمدحسین فرهنگی نماینده تبریز در مجلس در گفت‌وگو با جام جم آنلاین در خصوص سرنوشت لایحه افزایش تعطیلی عید فطر گفت: در حال حاضر مجلس مشغول بررسی لایحه امور گمرکی است که حدو 20 ماده از این لایحه 163 ماده‌ای باقی مانده که در دستور کار فردای مجلس قرار دارد.

وی افزود: از آنجا که لایحه افزایش تعطیلی عید فطر یک فوریتی شده است و از طرف دیگر برخی از لوایح و طرحهای یک فوریتی در دستور کار مجلس قرار دارد، بعد از پایان رسیدگی به لایحه امور گمرکی، باید تقاضای تغییر دستور در صحن مجلس رأی بیاورد تا بتوان لایحه افزایش تعطیلی عید فطر را در صحن مجلس مطرح کرد.

عضو هیأت رئیسه مجلس تصریح کرد: اگر لایحه مذکور در صحن مجلس تصویب شود و از آنجا که شورای محترم نگهبان این مصوبه را بررسی و نظر خود را اعلام خواهد کرد، تعطیلی عید فطر امسال افزایش می یابد.

به موجب این لایحه دولت، علاوه بر تعطیلی روز عید فطر، روز بعد از آن نیز تعطیل خواهد بود.چنانچه روز بعد از عید فطر تعطیل رسمی باشد روز بعد از آن نیز تعطیل خواهد بود.




      
ارسال شده در شنبه 90/6/5 ساعت 6:18 ع نویسنده : ایمان احمدی

حجت‌الاسلام و والمسلمین ماندگاری، از اساتید مطرح اخلاق و معارف اسلامی، اخیرا در برنامه ای تلویزیونی انتقادات صریحی را به صدا و سیما و برنامه "خنده بازار" وارد کرد.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در شنبه 90/6/5 ساعت 1:0 ع نویسنده : ایمان احمدی

سرقتلپ تاپ یکی از مدیران ارشد اقتصادی کشور که حاوی اطلاعات مهمی بوده به سرقت رفته است.

 این سرقت در شرایطی که آقای "د" جهت شرکت در جلسه ای اتومبیل خود را ترک کرده بوده است و با استفاده از غفلت همراهان وی اتفاق افتاده است.

 گفته شده که لپ تاپ این مدیر اقتصادی حاوی اطلاعات مهم اقتصادی و تحقیقات دانشگاهی بوده است.

 اواخر اردیبهشت امسال نیز سایت  "جهان"  خبر داد که لپ تاپ حمید بقایی، رئیس سابق سازمان میراث فرهنگی و گردشگری که حاوی اطلاعات محرمانه بوده به سرقت رفته و وی شکایت خود را به کلانتری 190 مجیدیه تحویل داده است.

 بقایی چند روز بعد از انتشار این خبر در مصاحبه با خبرنگاران با تکذیب خبر سرقت لپ تاپ خود گفت که  اصلا لپ تاپ ندارد و در منزل من دزدی صورت نگرفته است".




      
ارسال شده در شنبه 90/6/5 ساعت 12:56 ع نویسنده : ایمان احمدی

هاشمیهاشمی

هاشمی رفسنجانی در بین حلقه محافظانش که جلیقه ضد گلوله بر تن کرده اند برای مردم دست تکان می دهد!

 



      
ارسال شده در شنبه 90/6/5 ساعت 12:53 ع نویسنده : ایمان احمدی

محمد رضا باهنر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در گرگان مطالبی را از قول وزیر ارشاد پیرامون ویژه نامه خاتون مطرح کرد . وی گفت : "وزیر فرهنگ ارشاد در خصوص ویژه‌نامه خاتون ‌در فرودگاه به من گفت زورم نمی‌رسد جلو آنها را بگیرم، مقامات بالا می‌گویند تو چه کار به این کارا دارید."
در همین رابطه حسینی در واکنشی به اظهارات باهنر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: "ضرورتی ندارد و زیبنده نیست که فرد محترم دیگری بخواهد بیانگر مواضع اینجانب باشد. "
این اظهار نظر حسینی که با عنوان تکذیب ادعای باهنر مطرح شده بود مجددا از سوی باهنر و این بار در سخنرانی این نماینده مجلس در قم پاسخ داده شد .
در همین رابطه یک منبع آگاه که در پرواز شماره 3815 هواپیمایی آسمان به مقصد گرگان که باهنر و حسینی در آن حضور داشتند حاضر بود به خبرنگار صراط گفت: وزیر ارشاد ضمن اعلام اینکه نتوانسته در مقابل جریان حامی خاتون بایستد اظهارات تاسف آور دیگری نیز مطرح کرد .
وی افزود: یکی از افراد حاضر در پرواز با دردست داشتن روزنامه ای به وزیر ارشاد مراجعه کرده و تصاویر بازیگران منتشر شده در آن روزنامه که مربوط به فیلمهای سینما بود را به حسینی نشان داده و گفت: این چه وضعیت فرهنگی است؟ چرا اوضاع سینما اینگونه شده است ؟ و حسینی در کمال ناباوری در پاسخ تنها به این نکته اشاره کرد که این فیلمها را ندیده است!
این شاهد عینی تاکید کرد که حسینی به نایب رئیس مجلس اعلام کرد که زورم نمی رسد .
گفتنی است پرواز تهران گرگان که وزیر ارشاد و باهنر در آن به گفتگو پرداخته بودند روز پنج شنبه ساعت 13.10 دقیقه صورت گرفته بود .
لازم به یاد آوری است وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه دیدار با دانشجویان به صورت تلویحی به انتقاد از انتشار ویژه نامه خاتون پرداخته بود .




      
ارسال شده در شنبه 90/6/5 ساعت 12:45 ع نویسنده : ایمان احمدی

اسفندیار رحیم‌مشایی رئیس دفتر رئیس جمهور که طی چند ماه گذشته از حضور در جلسات هیئت دولت و همراهی رئیس جمهور در مراسمات مختلف خودداری می‌کرد، امروز سه‌شنبه در مراسم تجدید پیمان اعضای هیئت دولت با آرمان‌های امام راحل حضور یافت.

محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور صبح امروز به همراه اعضای کابینه خود در چهارمین روز از هفته دولت به حرم مطهر امام خمینی رفت و با آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی تجدید پیمان کرد که اسفندیار رحیم‌مشایی نیز رئیس جمهور را در این مراسم همراهی می‌کرد.

اسفندیار رحیم‌مشایی ‌حدود 4 ماه بود که در هیچ یک از جلسات هیئت دولت و یا برنامه‌های مختلف دولت و رئیس جمهور دیده نشده بود.

ماه گذشته نیز مرکز اطلاع‌رسانی و تبلیغات دفتر رئیس جمهور در اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود که رحیم‌مشایی بیش از 100 روز ‌هیچگونه برنامه سخنرانی نداشته است.




      
ارسال شده در جمعه 90/6/4 ساعت 5:58 ع نویسنده : ایمان احمدی

در جلد اول کتاب پرسش‌های شما و پاسخ‌های آیةالله بهجت، چنین می‌خوانیم که شخصی از آن پیر روشن‌ضمیر تقاضای ذکر می‌کند. حضرت آیةالله بهجت در پاسخ می‌فرمایند: "هیچ ذکری بالاتر از ذکر عملی نیست. هیچ ذکر عملی بالاتر از ترک معصیت در اعتقادات و عملیات نیست؛ و ظاهر این است که ترک معصیت به قول مطلق، بدون مراقبه دائمیه صورت نمی‌گیرد."

سپس از ایشان خواسته شد که "پس ما را موعظه کنید." آیةالله بهجت رضوان‌الله تعالی علیه فرمودند: "گفتم که الف، گفت دگر؟ گفتم هیچ؛ در خانه اگر کس است، یک حرف بس است. بارها گفته‌ام و بار دگر می‌گویم: کسی که بداند هر که خدا را یاد کند، خدا همنشین اوست، احتیاج به هیچ وعظی ندارد، می‌داند چه باید بکند و چه باید نکند. می‌داند که آنچه را که می‌داند باید انجام دهد و آنچه که نمی‌داند باید احتیاط کند."

آنان که به دنبال ذکر و موعظه‌اند، باید از این سخنان آن عارف بزرگوار بهترین ذکر و بهترین موعظه را شناخته باشند و خوشا به سعادت آنان که به کار بندند




      
ارسال شده در جمعه 90/6/4 ساعت 5:57 ع نویسنده : ایمان احمدی

یک جوان مصری در جریان راهپیمایی مردم مصر در مقابل سفارت اسرائیل در قاهره، اقدام به شلیک 22 گلوله به سمت ساختمان این سفارت کرد.

 این تیراندازی تلفات جانی در پی نداشت.

پایگاه خبری "الفجر" با بیان این خبر به نقل از منابع امنیتی مصر نوشت:‌ این جوان ناشناس موفق شد با فریب نیروهای امنیتی و با کمک یک تاکسی، محل حادثه را ترک کند.




      
ارسال شده در جمعه 90/6/4 ساعت 5:55 ع نویسنده : ایمان احمدی

آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز ‌به جمع راهپیمایان تهرانی روز قدس پیوست.

وی از میدان فردوسی تا چهارراه کالج (تقاطع خیابان حافظ و خیابان انقلاب) راهپیمایی کرد.

راهپیمایان تهرانی با مشاهده آیت‌الله هاشمی رفسنجانی شعارهایی از‌جمله "درود بر خامنه‌ای"، "خامنه‌ای خمینی دیگر است، ولایتش ولایت حیدر است"، "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آمریکا" سر دادند.

‌مردم روزه‌دار ایرانی از ‌دقایق اولیه آغاز روز جهانی قدس، با حضور در مسیرهای از پیش تعیین شده با سر دادن شعارهای "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر صهیونیسم" ‌حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم ‌کردند.




      
ارسال شده در جمعه 90/6/4 ساعت 5:54 ع نویسنده : ایمان احمدی

شبکه خبری الجزیره، در گزارشی که اخیراً با عنوان "هزینه ای که غزه می پردازد" منتشر کرد به مصاحبه با تعدادی از فلسطینیان ساکن غزه پرداخته و صحبت ها و نظرات آنها را پیرامون حوادث غزه انعکاس داد.

این گزارش حاوی نکات مثبتی از وضعیت غزه است . ضمن اینکه موارد لازم به توضیحی نیز در آن وجود دارد که توضیحات لازم را پس از خاتمه متن ترجمه خواهید خواند.

ادامه مطلب...


      
<   <<   6   7   8   9      >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا