.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 324
  • بازدید دیروز : 578
  • کل بازدید : 1451647
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/19    ساعت : 5:46 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در چهارشنبه 90/6/9 ساعت 11:20 ص نویسنده : ایمان احمدی

*  رادیو فردا در گفت‌وگو با «اردشیر امیرارجمند»، مشاور فراری  موسوی، با ابراز تأسف از بی‌توجهی مردم ایران به حصرخانگی سران فتنه  و اینکه چه شد که در ایران قیامت نشد؟! نوشت: «تلاش برای برگزاری تجمعات خیابانی چندان موفقیتی در پی نداشته و گویا جنبش سبز از پتانسیل روزهای آغازینش فاصله گرفته است.»




      
ارسال شده در چهارشنبه 90/6/9 ساعت 11:16 ص نویسنده : ایمان احمدی

فطر




      
ارسال شده در سه شنبه 90/6/8 ساعت 6:17 ع نویسنده : ایمان احمدی

کریمیاین سروده حاج محمود کریمی خطاب به برخی از مسئولین نگاشته شده است .


چند ماهی است در صدا سیما  / آمده طنز پرطرفداری

در حقیقت سیاسی و کمدی  / گریه دار است و خنده بازاری

 

جای اسم و مقام و حرف رکیک  / بین برنامه بوق باب شده

جای لفظ فلان فلان قدیم  / بوق ممتد ولی حساب شده

 

اگر اهل سیاست و ذوقی  / من هم امروز حرف ها دارم

و چه خوب است در سخن جای   / بعضی الفاظ بوق بگذارم

 

آی آقای بوق خالی بند  / بوق ها را نریختی به حساب

بوق سهم عدالتت پس کو  / مسکن بوق بی حساب و کتاب

 

همه بی کار و داده ای به یکی  / چند پست کلیدی اهدائی

بزن از حلق مردم مظلوم   / بده به بوقندیار بوقائی

 

مانده ام بوق از کجا آمد  / روی فرمان چرخ تو جا شد

مثل دوران بوق در بر تو   / بوق پیدا شد و هویدا شد

 

دوستم با تو گفت از در لطف  / درد خود با خلوص درمان کن

بوق بیرون فتاده ات دیدند  / زشتی بوق خویش پنهان کن

 

طفلکی حرف بد نگفته به تو / اصلا این حرف را بزن تو به من

من اگر با تو حرف بوق زدم  / بوق من را خودت بیا بشکن

 

یاد داری که بوق قبل از تو  / بوق ها را شنید و کرد انکار

بس که هشدار را ندیده گرفت / منحرف شد ز راه و زد به چنار

 

شطّ رنج است ضربه ی حداد / بعد هر ضربه کیش و مات حدید

مرد باید که حرف حق بزند  / هرکه عاش سعید مات سعید

 

محمود کریمی

29 رمضان1432

8/6/90
منبع صراط نیوز



      
ارسال شده در سه شنبه 90/6/8 ساعت 6:8 ع نویسنده : ایمان احمدی

آن سه روز کوهنوردی وقتی از کوه پائین می‌آیند، بعد وقت اداری کار ایشان است و آن چهار روز دیگر را توی خانه ورزش می‌کنند. اصلاً اهل این نیست که وسط کار، کار را نصفه بگذارد. هر کاری ایشان انجام بدهد کاملِ کامل است. اصول آن کار را دقیقِ دقیق بلد است.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 90/6/8 ساعت 6:4 ع نویسنده : ایمان احمدی

چندی پیش دکتر احمدی نژاد برای حضور در یک مراسم به یکی از وزارتخانه ها رفته بود؛ رییس جمهور در بدو ورود خود به این وزارتخانه متوجه تدارک ویژه و نصب بنرهای گوناگون در وصف خود می شود.

احمدی نژاد پس از مشاهده این صحنه بلافاصله مدیر مربوطه را مورد شماتت و انتقاد تند خود قرار می دهد به طوریکه یکی از معاونان این مدیر که در این فعل نقش بسزایی داشته است توبیخ و از سمت خود برکنار می شود.

در پی انتقاد تند رییس جمهور به این اقدام بلافاصله بنرهای اضافی برداشته و احمدی نژاد تا پیش از تغییرات صورت گرفته از حضور در این مراسم خودداری می کند.

یکی از شعارهای اصلی رییس جمهور در تبلیغات انتخاباتی ساده زیستی و توجه به اقشار ضعیف و مظلوم جامعه بوده است؛ احمدی نژاد طی 7 سال گذشته به خوبی نشان داده است که در این راه اهتمام ویژه را دارد و با هر گونه تجمل گرایی و اشرافی گری به شدت برخورد می کند




      
ارسال شده در سه شنبه 90/6/8 ساعت 6:2 ع نویسنده : ایمان احمدی

طبق روال معمول ماه های مبارک رمضان، حسینیه امام خمینی(ره) ـ بیت رهبر انقلاب ـ هر روز برای نماز ظهر و عصر میهمان مشتاقانی است که می خواهند در ماه نزول رحمت نماز خود را به مقتدای خود اقتدا کنند.

به گزارش «تابناک»، اتفاق جالبی اما امروز در نماز روز 29 ماه مبارک رمضان باعث شگفتگی نمازگزاران شد.

بنابر این گزارش، در بین قنوت نماز دوم، خانمی 20 ساله از قسمت زنان با رد شدن از چادر به قسمت مردانه آمد و وقتی ماموران انتظامات این خانم را برای برگشتن به جایگاه خانم ها هدایت می کنند، وی امتناع کرده و با فریاد به سوی جایگاه اصلی رفته و تقاضای ملاقات با رهبر را می نماید.

در ادامه، به ناچار ماموران مجبور می شوند ایشان را به جایگاه خانم ها برگردانند اما فریادهای وی و تقاضای ملاقات ادامه پیدا می نماید تا اینکه بعد از اتمام نماز رهبر انقلاب پشت میکروفن می گویند آن شخص را برای ملاقات به حضور ایشان ببرند...

گفتنی است شخص مذکور پیش رهبر انقلاب رفته و چند دقیقه ای با ایشان به صحبت نشست...




      
ارسال شده در سه شنبه 90/6/8 ساعت 11:14 ص نویسنده : ایمان احمدی

 

شستشوی گنبد مطهر

شستشوی گنبد مطهر




      
ارسال شده در دوشنبه 90/6/7 ساعت 12:9 ع نویسنده : ایمان احمدی

آقا

فردای مناظره تاریخی دکتر احمدی نژاد با موسوی در حرم امام راحل بودیم جمعیت پر شور بود همه در گرمای طاقت فرسا منتظر ورود آقا بودند


آقا وارد شدند و بعد آن پشت در جایگاه مخصوص مسئولین دکتر و آیت الله جنتی و چند نفر دیگر  وارد شدند ، جمعیت یک صدا شعار میداد: احمدی دلاور پیر خط رهبر


آقا دستی تکان دادند و نشستند روی صندلی و جمعیت همچنان روبروی آقا فریاد میزدند : احمدی دلاور پیرو خط رهبر ..!

آقا خوب با دقت گوش میکردند..

حضرت آقا چند بار شروع  کردند "بسم الله الرحمن الرحیم..." اما جمعیت سر از پا نمیشناخت همچنان فریاد میزد: احمدی دلاور پیرو خط رهبر!!

در آن روز هر کس دیگری جای احمدی نژاد بود چنان مغرور میشد و کیف میکرد که یک جمیعتی عظیم این چنین در برابر رهبری عزیز این گونه اسم او را می آورند..

اما حدس میزنید واکنش احمدی نژاد چه بود؟

به زحمت سرم را چرخاندم تا دکتر را بببینم، دیدم که دکتر اخم کرده بود و حالت شرمندگی به خود گرفته بود و هی به جمعیت نگاه میکرد و  انگشتش را روی بینیش میگرفت و میگفت: هیس! هیس! ساکت!

و با دست دیگرش اشاره میکرد به سمت رهبری عزیز ..( یعنی برای رهبری شعار بدهید نه برای من...)

هر چه جمعیت بیشتر شعار میداد دکتر اخمانش بیشتر در هم میرفت و بیشتر حالت شرمندگی به خود میگرفت.....


پی نوشت: به این خاطره فقط به عنوان یک خاطره نگاه کنید نه چیز دیگر

 




      
ارسال شده در دوشنبه 90/6/7 ساعت 11:42 ص نویسنده : ایمان احمدی

ناهار

دانلود فیلم

برنامه روی خط صدای آمریکا 82 اگوست (6 شهریور) اعتصاب صنف پارچه فروشان را موضوع بحث خود قرار داده بود. در خلال برنامه یکی از مخالفان بی منطق جمهوری اسلامی با هماهنگی دست اندرکاران برنامه، روی خط آمد و نظام حاکم ایران را فاقد پایگاه مردمی دانست. وی برای قبولاندن سخن خود، به ادعایی مضحک متوسل شد و اظهار داشت:
«رژیم ایران با بهانه هایی مثل یک وعده ناهار، کیک و ساندیس(!) مردم را به راهپیمایی روز قدس می کشاند تا برای خود مشروعیت کسب کند!»
این تماس گیرنده، تظاهرات میلیونی مردم را تظاهرات "چندنفری" خواند و اضافه کرد: «جمهوری اسلامی دیگر به پایان خود رسیده و در حال فروپاشی است!»
جالب اینجاست که یکی دیگر از مخاطبان، در واکنشی اعتراض آمیز نسبت به دروغ پردازی احمقانه این بیننده صدای امریکا، با برنامه تماس گرفت و گفت:
«بیش از سی سال است که شما دم از فروپاشی جمهوری اسلامی می زنید ولی جمهوری اسلامی هنوز به حیات خود ادامه می دهد.»

شایان ذکر است که ادعای پذیرایی از راهپیمایی کنندگان حامی جمهوری اسلامی در مراسم 22بهمن و 13آبان و... شاید برای عده ای ساده لوح باورپذیر می نمود، اما هر انسانی با برخورداری از حداقل بهره هوشی می داند که شرکت کنندگان در راهپیمایی روز جهانی قدس - که همه ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار می شود– روزه دار هستند و از خوردن و آشامیدن امساک می کنند.
جام نیوز، ناآگاهی تلویزیون فارسی صدای امریکا در این خصوص را به فهرست بلندبالای گاف های شبکه مذکور اضافه می کند.




      
ارسال شده در شنبه 90/6/5 ساعت 6:25 ع نویسنده : ایمان احمدی

هوشیاری زائران و مسئولان حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی در شهر ری باعث شد اقدام شیطنت آمیز یک زن ناشناس که با در دست داشتن یک سم کشنده وارد حرم شده بود ناکام بماند.

در چند روز گذشته شایعه ای در شهرری دهان به دهان منتشر می شد که در ان ادعا شده بود یک زن در آب شرب حرم سم ریخته و چند نفر بعد از نوشیدن از این آب مسموم و به بیمارستان منتقل شده اند.

اما پس از تماس تلفنی خبرنگار ما با مسئولان حرم مطهر مشخص شد چنین شایعه ای صحیح نیست.

حاج عباس سلیمی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل آستان حضرت سیدالکریم در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار البرزنیوز توضیح داد که این شیطنت زن ناشناس دستمایه شایعه سازی قرارگرفته است.

او در تشریح دقیق این اتفاق گفت: چند شب پیش یکی از زائران با مراجعه به مسئولان حرم گفت نزدیک یکی از حوزهای آب نما در صحن امامزاده حمزه(ع) بوی نامطبوعی به مشام می رسد و از آنان خواست موضوع را بررسی کنند.

به گفته آقای سلیمی ماموران حراست پس از بررسی محل متوجه وجود ظرفی مشکوک شدند که بعد از بازکردن در آن مشخص شد محتوای این ظرف یک سم کشنده کشاورزی است. اما چون در کنار آب نما قرار گرفته بود حتی یک قطره از آن هم وارد آب نما نشده است.

به گفته مدیر روابط عمومی و اموربین الملل آستان حضرت عبدالعظیم (ع) با بررسی تصاویر دوربین های نظارتی که شبانه روز در این حرم مطهر رفتارهای شک برانگیز را زیر نظر دارند مشخص شد یک زن جوان دست به این کار زده و دقایقی بعد این فرد که از ظاهر او مشخص بود هوش و حواس کافی ندارد دستگیر شد. 

این گزارش به نقل از مسئولان این حرم مطهر حاکی است، با آنکه آب حوض مورد نظر اساسا" جنبه تزیینی داشته و نه برای شرب و حتی برای وضو نیز استفاده نمی شده است با اینحال فورا" این آب وارد جوی های تخلیه و مجددا" آبگیری شده است.

به گفته مدیر دارلشفای حرم نیز هیچ فردی از میان زائران و کارکنان این مکان مقدس به دلیل مسمومیت در روز یاد شده مراجعه ای به ان مرکز نداشته اند.

آخرین وضعیت زن بازداشت شده

خبرنگار ما کسب اطلاع کرد که زن بازداشت شده اکنون در اختیار نهادهای ذیربط قرار دارد تا انگیزه احتمالی او از این کار مشخص شود.

هویت این زن نیز تا کنون فاش نشده و دستیابی به تصاویر دوربین های نظارتی حرم نیز برای خبرنگار البرز میسر نشد.

مسئولان حرم حضرت سیدالکریم به زائران اطمینان داده اند با توجه به حضور نامحسوس و شبانه روزی سربازان گمنام امام عصر(عج) در جای جای حرم و فعالیت دائم مرکز دوربینهای نظارتی جای هیچگونه نگرانی نیست.




      
<   <<   6   7   8   9      >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا