.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 36
  • بازدید دیروز : 97
  • کل بازدید : 1432131
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/1/9    ساعت : 5:56 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در دوشنبه 90/6/21 ساعت 8:43 ص نویسنده : ایمان احمدی

رزمایش




      
ارسال شده در دوشنبه 90/6/21 ساعت 8:40 ص نویسنده : ایمان احمدی

آیت‌الله خوشوقت از جمله اساتید برجسته اخلاق است که سال‌ها مجلس وعظش در تهران و قم از مسئولان و مقامات کشوری گرفته تا دانشجویان و طلاب جویای حق را به سمت خود کشانده است.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 90/6/21 ساعت 8:32 ص نویسنده : ایمان احمدی

محمود احمدی نژاد در آیین رونمایی از ثبت موسیقی کشور در فهرست میراث معنوی یونسکو، در بجنورد اظهار داشت رئیس: یک کشور کوچک در اروپا است، خیلی شرور و بی فرهنگ، که یک دوره بخش وسیعی از دنیا را با شرارت و با زور تصرف کرده بودند و الان به آن استعمار پیر می گویند و نشسته کاری هم از آن برنمی آید و فکر می کند ملکه دنیاست و گفته آروز می کند دولت احمدی نژاد هر چه زودتر به پایان برسد.

وی اضافه کرد: این آرزوی بدی نیست؟ بی فرهنگی نیست؟ اگر ما این حرف را علیه رژیم صهیونیستی می زدیم، بلندگو و سر و صدای "ای وای بشریت رفت" بلند می شد، بعضی‌ها چقدر غافل و بیچاره هستند.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش گفت: امیدوار هستیم که در دور چهارم سفر استانی نیز به این استان بیاییم و عرض ارادت کنیم به مردم این دیار و کارها را پیگیری کنیم.




      
ارسال شده در شنبه 90/6/19 ساعت 8:15 ص نویسنده : ایمان احمدی

دختر میرحسین موسوی اخیرا با خاتمی دیدار کرده است. وی به نقل از پدرش به خاتمی گفته شما باید انتخابات مجلس را تحریم کنید و خاتمی هم که سخت طرفدار حضور در انتخابات است در پاسخ گفته بنده فقط به وظیفه خود عمل خواهم کرد.




      
ارسال شده در شنبه 90/6/19 ساعت 8:7 ص نویسنده : ایمان احمدی

عکس




      
ارسال شده در جمعه 90/6/18 ساعت 6:7 ع نویسنده : ایمان احمدی

"حاشیه سازی" اطرافیان رئیس جمهور برای دولت از انتقادات این روزهای منتقدان و دلسوزان بود که ناگهان دکتر احمدی نژاد شخصا وارد میدان شد و در مواضعی غیرمنتظره همگان را متعجب کرد.

 او در هفته‌ای که گذشت سخنانی را بر زبان جاری کرد که مصداق تام و تمام موضع گیری جنجالی بود.

رئیس جمهور هم از جنس سخنان اسفندیار رحیم مشایی سخن گفت و هم از آمار و ارقام های خبرسازش.

مهمترین جملات رئیس جمهور در سه سخنرانی اخیر او بدین شرح است:

شامگاه سه‌شنبه در دیدار رایزنان فرهنگی کشورمان در هشتاد کشور جهان

× بنده به جنگ فرهنگی اعتقاد ندارم، زیرا جنگ فرهنگ با بی‌فرهنگی و تعالی با سکوت است.

× با اشاره به طرح موضوعاتی درباره تشکیل ارتش سایبری: نباید به فرهنگ رنگ و بوی نظامی داد، ذات فرهنگ ریشه‌کن کردن برخورد نظامی از مناسبات انسانی است.

در دومین جشنواره و نمایشگاه ملی "علم تا عمل"

× خداوند همه این عالم حتی شب و روز را مسخّر انسان قرار داده است اما هنوز در سیاره نزدیک خود نتوانسته ایم مستقر شویم چه رسد به اینکه مسلط شویم. خداوند فرصت داده است که بر همه هستی مسلط شویم و راهش علم است.

× خداوند متعال به طور مستمر در حال خلق مخلوقات متنوع با کارکردهای گوناگون و زنجیروار است. انسان می تواند مظهر خلاقیت خدا شود و هر آنچه خدا خلق کرده است انسان هم می تواند خلق کند با این تفاوت که او خالق و انسان مخلوق است.

× برخی تصور می کنند که فقط کار روی احکام اسلامی ، کار علمی دینی است حال آن که هر کار علمی که با نیت خدمت به بشر باشد کار دینی است.

× بهترین زندگی ، زندگی کردن برای دیگران است.

در همایش جامعه اسلامی کارگران در تالار بزرگ وزارت کشور

× کسانی که با یک تلفن میلیاردها تومان را جابجا می کردند و در طول تاریخ نظیر آنها 124 هزار پیامبر و هزاران نفر از صالحان را کشته‌اند هر روز یک ماجرا برای دولت درست کرده و در این مسیر سنگ اندازی می‌کنند.

× هم اکنون تنها 40 هزار میلیارد تومان از محل یارانه‌ها در میان مردم بازتوزیع می‌شود ولی جا دارد که این میزان تا سه برابر افزایش یابد.

× اگر دست و بال دولت را نبندند و کار اجرای هدفمندسازی یارانه‌ها به طور کامل انجام پذیرد حقوق هر کس به خودش می‌رسد و بخش زیادی از مشکلات شما کارگران حل خواهد شد.

× امسال با کمک مردم و همه بخش‌ها 2.5 میلیون شغل را ایجاد خواهیم کرد و سال دیگر نیز اگر به همین میزان شغل ایجاد شود فضای کار و کارگری در کشور تغییر می‌کند و البته عدالت نیز اجرایی خواهد شد.

× دولت در جلوگیری از بریز و بپاش‌ها تنهاست




      
ارسال شده در سه شنبه 90/6/15 ساعت 6:39 ع نویسنده : ایمان احمدی

جریان انحرافی که برپایه اخبار موثق علاوه بر ویژه نامه «خاتون» چند ویژه نامه دیگر را نیز با همان حال و هوای انحرافی و زیر سؤال بردن آموزه های اسلامی و انقلابی در دست تهیه داشت، اخیرا دومین ویژه نامه از همین دست را با عنوان «نهروانی ها»! برای چاپ و انتشار آماده کرده است.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 90/6/15 ساعت 6:39 ع نویسنده : ایمان احمدی

جریان انحرافی که برپایه اخبار موثق علاوه بر ویژه نامه «خاتون» چند ویژه نامه دیگر را نیز با همان حال و هوای انحرافی و زیر سؤال بردن آموزه های اسلامی و انقلابی در دست تهیه داشت، اخیرا دومین ویژه نامه از همین دست را با عنوان «نهروانی ها»! برای چاپ و انتشار آماده کرده است.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 90/6/15 ساعت 6:37 ع نویسنده : ایمان احمدی

 پس از آنکه سران گروهک پژاک در مهلت یک ماهه سپاه پاسداران جمهوری اسلامی از بلندی های قندیل و خاک ایران عقب نشینی نکرد، سپاه از روز جمعه حملات خود را برای بیرون راندن این گروهک از ایران آغاز کرد که منجر به تحمیل هزینه های سنگینی به آن شده است.

به طوری که سران پژاک برای حفظ نیروها و پایگاه خود مجبور به دادن درخواست آتش بس شدند غافل از اینکه جمهوری اسلامی این گروهک تروریستی را به رسمیت نمی شناسد و طبعا درخواست های آن را هم بی اعتبار می داند.

سرهنگ حمید احمدی، سخنگوی سپاه پاسداران در شمال غرب ایران گفته است آتش بس با پژاک مفهومی ندارد و از آنان خواسته ابتدا مرزهای ایران را ترک کنند تا بعدا در صورت لزوم با آنان صحبت شود.

در این شرایط رسانه های غربی بار دیگر آستین بالا زده و به حمایت تبلیغاتی از گروهک تروریستی پژاک پرداخته اند. برخی همچون بی بی سی به مظلوم نمایی این گروهک مشغولند و برخی دیگر مانند دویچه وله از پیروزی و هوشمندی پژاک سخن می گویند.

دویچه وله امروز در این باره مدعی شد: تلفات سپاه که از سوی پژاک اعلام شده بسیار بیشتر از این ارقام است.

رسانه دولتی آلمان به نقل از شخصی که تحلیلگر سیاسی نامیده، با بیان اینکه اعلام آتش‌بس یک‌جانبه از سوی پژاک بازی برد- برد برای این گروه است، نوشته "تا کنون جمهوری اسلامی به هیچیک از اهدافش در مورد پژاک نرسیده ولی در مقابل، پژاک از نظر سیاسی برنده این نبرد بوده است." 

این سایت در عین حال افزوده است: پژاک در آینده به ناچار به سمت فعالیت‌های سیاسی کشیده می‌شود و وجهه نظامی‌اش کمرنگ‌تر خواهد شد.

پیش از این رسانه دولتی انگلیس حتی خبرنگار خود را هم به مقرر گروهک تروریستی پژاک فرستاد تا با سران آن به گفت وگو بنشیند.

"ژیار گل"، خبرنگار بی‌بی‌سی فارسی در استانبول، با نیروهای پژاک دیدار کرده و تاکنون چندین گزارش احساسی برای مظلوم نمایی این گروهک تروریستی منتشر کرده است.

بی بی سی درباره علت اعزام خبرنگار به مقر گروهکی که در لیست گروه های تروریستی کشورهای منطقه و حتی وزارت دارایی آمریکا -البته به صورت ظاهری- قرار دارد، توضیحی نداده اما با توجه به رویه رسانه های غربی به نظر می رسد این اقدام در جهت تقویت تبلیغاتی مواضع پژاک بوده است.

تلویزیون بی بی سی فارسی سال گذشته و به دنبال پایان بازداشت نمایشی سرکرده گروهک تروریستی پژاک از سوی مقامات آلمان هم، به سراغ او رفت و یک گفت وگوی زنده تلفنی را با این تروریست ترتیب داد.

حمایت رسانه های غربی از گروه های مخالف جمهوری اسلامی از جمله تروریست ها سابقه ای طولانی دارد.

به عنوان مثال، صدای آمریکا چندین بار با عبدالمالک ریگی، سرکرده معدوم گروهک تروریستی ریگی،




      
ارسال شده در سه شنبه 90/6/15 ساعت 6:34 ع نویسنده : ایمان احمدی

یک اندیشمند اسلامی مصر با اشاره به تشدید موج اعتراض‌های اجتماعی در سرزمین اشغالی و فروپاشی رژیم صهیونیستی از درون تاکید کرد که این رژیم طی ده سال آینده نابود خواهد شد.

ادامه مطلب...


      
<      1   2   3   4   5   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا