.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 22
  • بازدید دیروز : 179
  • کل بازدید : 1460126
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/31    ساعت : 2:50 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در شنبه 90/6/5 ساعت 12:53 ع نویسنده : ایمان احمدی

محمد رضا باهنر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در گرگان مطالبی را از قول وزیر ارشاد پیرامون ویژه نامه خاتون مطرح کرد . وی گفت : "وزیر فرهنگ ارشاد در خصوص ویژه‌نامه خاتون ‌در فرودگاه به من گفت زورم نمی‌رسد جلو آنها را بگیرم، مقامات بالا می‌گویند تو چه کار به این کارا دارید."
در همین رابطه حسینی در واکنشی به اظهارات باهنر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: "ضرورتی ندارد و زیبنده نیست که فرد محترم دیگری بخواهد بیانگر مواضع اینجانب باشد. "
این اظهار نظر حسینی که با عنوان تکذیب ادعای باهنر مطرح شده بود مجددا از سوی باهنر و این بار در سخنرانی این نماینده مجلس در قم پاسخ داده شد .
در همین رابطه یک منبع آگاه که در پرواز شماره 3815 هواپیمایی آسمان به مقصد گرگان که باهنر و حسینی در آن حضور داشتند حاضر بود به خبرنگار صراط گفت: وزیر ارشاد ضمن اعلام اینکه نتوانسته در مقابل جریان حامی خاتون بایستد اظهارات تاسف آور دیگری نیز مطرح کرد .
وی افزود: یکی از افراد حاضر در پرواز با دردست داشتن روزنامه ای به وزیر ارشاد مراجعه کرده و تصاویر بازیگران منتشر شده در آن روزنامه که مربوط به فیلمهای سینما بود را به حسینی نشان داده و گفت: این چه وضعیت فرهنگی است؟ چرا اوضاع سینما اینگونه شده است ؟ و حسینی در کمال ناباوری در پاسخ تنها به این نکته اشاره کرد که این فیلمها را ندیده است!
این شاهد عینی تاکید کرد که حسینی به نایب رئیس مجلس اعلام کرد که زورم نمی رسد .
گفتنی است پرواز تهران گرگان که وزیر ارشاد و باهنر در آن به گفتگو پرداخته بودند روز پنج شنبه ساعت 13.10 دقیقه صورت گرفته بود .
لازم به یاد آوری است وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه دیدار با دانشجویان به صورت تلویحی به انتقاد از انتشار ویژه نامه خاتون پرداخته بود .




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا