.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 399
  • بازدید دیروز : 362
  • کل بازدید : 1458835
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/26    ساعت : 6:13 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در چهارشنبه 89/10/8 ساعت 2:18 ع نویسنده : ایمان احمدی

خاتمی

سید محمد خاتمی در دیدار با اعضای فراکسیون اقلیت مجلس شورای اسلامی طی سخنانی ضمن بیان مطالبات جریان فتنه به ایراد شرط و شروط هایی برای نظام پرداخت.
به گزارش«جوان آنلاین»،خاتمی که براساس یک سناریو به دنبال بازگشت به نظام می باشد در حالی یک شنبه شب پذیرای برخی از نمایندگان فراکسون اقلیت مجلس در دفتر خود بود که پیش از این طی یک طراحی قرار شده بود که ضمن بیان برخی مطالب همچون تعلق خاطر وی به انقلاب حمایت خود را ازفتنه گران نیز اعلام کند.
به باور بسیاری از آگاهان سیاسی خاتمی در حالی مطالبی را در دیدار یک شنبه شب خود مطرح کرد که وی تلاش دارد اینگونه القاء کند که وی تمامی عزم خود را برای بازگشت به نظام جزم کرده و آنچه را که باید انجام بدهد،فروگذاری نکرده است.در حالی که وی کوشش دارد همچنان حمایت فتنه گران را برای خود حفظ نماید.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 89/10/8 ساعت 2:17 ع نویسنده : ایمان احمدی

موسوی

در آستانه خروش مقدس مردم ایران در 9 دی و زنده شدن حوادث دلخراش عاشورای سال گذشته که عده‌ای با نام جنبش سبز بدترین اهانت‌ها را به مقدس‌ترین باورهای دینی تشیع یعنی قیام اباعبدالله الحسین(ع) و دسته‌های عزاداری سالار شهیدان روا داشتند و در حالی که همه جا صحبت بر سر لزوم محاکمه سران فتنه در هر رنگ و لباسی است، برخی نمایندگان اقلیت مجلس یک‌شنبه شب به دیدار سیدمحمد خاتمی از اضلاع اصلی ‌ «فتنه عمیق» رفته تا ضمن ارائه گزارش عملکرد خود در مجلس پای سخنرانی وی بنشینند‌.

اگر از این ارائه گزارش بگذریم مواضع خاتمی در این جلسه است که خود و جناح اصلاحات را در جایگاه مطالبه‌گر قرار داده و برای حضور این جناح در انتخابات آتی شرط قرار داده است.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 89/10/8 ساعت 2:15 ع نویسنده : ایمان احمدی

جمجمه

نوارناکامی های فرقه سبز اموی همچنان ادامه دارد و تلاش های سران فرقه واتاق فکر فتنه سبز برای احیای آن هیچگونه اثری تا به حال نداشته است.
به گزارش«جوان آنلاین»،رهبران فرقه که تلاش خود نمودند همزمان با شروع ماه آذر فعالیت های خود را تشدید نمودند ولی نتوانستند هیچ کاری از پیش ببرند.
برخی از اقدامات شکست خورده این جریان منفور به شرح زیر می باشد:
1- صدور بیانیه های تند و تیز در خصوص خصوص 16 آذر و ماه محرم جهت کاهش بی رغبتی و بی میلی هواداران
2- مصاحبه و پشتیبانی رسانه ای و ماهواره ای و ... توسط شبکه های ضدانقلابی
3- برگزاری دیدارهای سران فرقه سبز با خانواده زندانیان سیاسی همچون ماههای گذشته
4- در آذر ماه سال جاری جریان فرقه سبز تلاش کرد بی رغبتی و بی میلی طرفدارانش با دادن بیانیه تند و تیز در خصوص 16 آذر و ماه محرم ، مصاحبه و پشتیبانی رسانه ای و ماهواره ای و ...
5- انتقاد و حمله به همایش یکصد و ده هزاری نفری بسیجیان با فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای و القاء وجود حاکمیت مطلق نظامیان و حکومت پادگانی در کشور
6-تخریب نهادهای منتسب به رهبری همچون صدا و سیما و دبیر محترم شورای نگهبان




      
ارسال شده در چهارشنبه 89/10/8 ساعت 11:37 ص نویسنده : ایمان احمدی

ارضی

یروز بعضی ها در اهانت به مراجع معظم تقلید می گفتند: «مگر ما میمون هستیم که تقلید کنیم» و امروز نیز این آدم (مشایی) می گوید که علما موسیقی را نفهمیده اند و می گویند که حرام است. این مشایی بدتر از سلمان رشدی(لعنه الله علیه) است.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 89/10/8 ساعت 11:25 ص نویسنده : ایمان احمدی

افشاری

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از یکی از شبکه های رادیویی آمریکا، علی افشاری در مصاحبه با این شبکه رادیویی در پاسخ به این سؤال که ارزیابی اش از جریان فتنه پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 چیست گفت؟این جریان در طی یک سال و نیم فعالیتش موفق نبود و فعالیت آن عملاً به بن بست رسیده و احتمال موفقیت آن در آینده نیز بعید است .

وی تأکید حتی در صورت پیروزی این جریان بدلیل سوابق و شعارهای حداقل لیدرهای سمبلیک‌اش ظرفیت یک دموکراسی را نداشت و به نظر وی هیچگاه به دموکراسی نمی رسید.

افشاری سیمای ناهمگون و نامشخص این جریان و عدم ارائه سازو کار و هدف مشخص و مطرح کردن مطالبات شخصی رهبران صرفاً تحت عنوان کلی سبز را از دلایل اصلی شکست این جریان عنوان کرد.

بر اساس این گزارش ، وی در ادامه این گزارش تأکید کرد: این جریان بسیار کوتاه بود و در نطفه خفه شد و در رسیدن به اهدافش ناکام ماند.

وی با اشاره صریح به کروبی و موسوی گفت برنامه‌های مطرح شده از سوی به اصطلاح رهبران این جریان اصلاً برنامه نبودند؛ بلکه صرفاً اهداف و خواسته های شخصی آنها بودند که با قانون اساسی جمهوری اسلامی در تعارض بوده و روش اجرایی نداشتند و در واقع آنها هیچگاه به خواسته های خود نمی رسیدند



      
ارسال شده در چهارشنبه 89/10/8 ساعت 11:21 ص نویسنده : ایمان احمدی

واغه

دانلود




      
      
ارسال شده در چهارشنبه 89/10/8 ساعت 11:15 ص نویسنده : ایمان احمدی

دانلود




      
ارسال شده در چهارشنبه 89/10/8 ساعت 11:14 ص نویسنده : ایمان احمدی

آقا

دانلود

 




      

موسوی

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به فتنه سال گذشته و نقش کروبی، موسوی و خاتمی در این جریان گفت: جهت‌گیری خاتمی همانند سال گذشته بوده و هیچ تغییری نکرده است

  ادامه مطلب...


      
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا