.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 56
  • بازدید دیروز : 362
  • کل بازدید : 1458492
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/26    ساعت : 3:59 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
      
ارسال شده در سه شنبه 89/10/7 ساعت 7:47 ص نویسنده : ایمان احمدی

دانلود




      
ارسال شده در دوشنبه 89/10/6 ساعت 3:20 ع نویسنده : ایمان احمدی

باربی

 

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 89/10/6 ساعت 3:18 ع نویسنده : ایمان احمدی

اظهارات و تحرکات اخیر سفیر انگلیس در ایران، نشان دهنده تلاش انگلیس برای جذب سران فتنه و دادن اعتماد به نفس به آنهاست. اظهارات و تلاش‌های سفیر انگلیس در حالی صورت می‌گیرد که وابستگان به سفارت انگلیس به نمایندگی از سایمون گس سفیر این کشور در ایران ،‌ تاکنون دیدارهای مختلفی را با سران فتنه برگزار و چندین بار موضوع اعطای پناهندگی سیاسی به این افراد را مطرح کرده‌اند. آنها همچنین تمامی برنامه‌های انگلیس برای نحوه خارج کردن سران فتنه از کشور و همچنین نوع حمایت و محافظت از آنان در کشور متبوع خود را برای انها تشریح کرده‌اند.گفتنی است، اظهارات و تحرکات تندی که اخیرا سفیر انگلیس در ایران انجام داده در راستای زمینه سازی برای برخورد تند نظام با سران فتنه است، تا از این طریق بتواند طرح انگلیس برای جذب سران فتنه را عملی کند.انگلیسی‌ها که هم اکنون میزبان اتاق فکر جریان فتنه در لندن هستند، تلاش می‌کنند با انتقال سران فتنه به این کشور و با تشکیل جبهه‌ای جدید، دور جدیدی از تلاش‌ها برای براندازی نظام را طراحی کنند. گفتنی است علاوه برمقامات لندن فضای حاکم بر محافل سیاسی ورسانه ای آمریکا نیز در تاکید برعلنی شدن حمایتها وافزایش حمایتهای مالی وسیاسی وحقوقی از جریان فتنه سیر می کند.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 89/10/6 ساعت 3:16 ع نویسنده : ایمان احمدی

موسوی

اختلافات میان فتنه گران داخلی و خارجی در خصوص نوع واکنش سران فتنه به طرح هدفمندی یارانه ها به محوری جهت بروز بیش از پیش اختلافات تبدیل شد.
به گزارش«جوان آنلابن»،در همین زمینه سایت ایران گلوبال در مطلبی تحت عنوان« خوان بزرگ جراحی اقتصادی ومواضع سران جنبش سبز» به صراحت از بهره گیری از طرح هدفمندی یارانه ها برای دور جدید حضور در خیابان ها سخن به میان آورده و سران فتنه را به ازدست دادن این فرصت متهم کرد.
این سایت با اعتراف صریح اپوزیسیون برای به انحراف کشاندن طرح هدفمندی یارانه ها نوشت:«برای جنبش اعتراضی و تحت فشار بزنگاه وفرصت مهمی فرارسیده است که برعمق ودامنه پایگاه اجتماعی فعال خود بیافزاید.چراکه آشکاراشرایط عینی مناسبی برای گره خوردن مطالبات معیشتی- اقتصادی با مطالبات سیاسی کلان وخیزش های اجتماعی گسترده ونهایتا اعتصاب های فراگیر درکنارمبارزات خیابانی فراهم می گردد. شرایطی که هیچ اپوزیسیون واقعی ورزمنده و مدعی حمایت ازجنبش مردمی ودمکراسی وعدالت اجتماعی، نمی تواند نسبت به آن بی تفاوت باشد .
این سایت ضد انقلاب در ادامه به انتقاد از مواضع موسوی و کروبی در برابر طرح هدفندی یارانه ها پرداخته و در این زمینه نوشته است: درچنین شرایطی آنچه که موسوی وکروبی درآستانه این جراحی بزرگ به زبان آورده اند، براستی ازنظربی بو و بی خاصیت بودن شاخص و تماشائی است و مصداق ضرب المثل کوه موش زائید.
نویسنده این مطلب همچنین با تاکید ب راینکه موسوی و کروبی به آخر خط رسیده اند مواضع آنان را در چارچوب حساسیت های دورن نظان توصیف کرده و در این زمینه نوشته است:« باین می گویند آخرخط رسیدن وکاسه داغ ترازآش شدن! البته تازمانی که حاکمیت دراردوی "اپوزیسیون" وباژست اپوزیسیونی چنین گل زنانی بهمراه خود داشته باشد، ازچه چیزی وکدام باخت باید نگران باشد؟!.»
این سایت همچنین موسوی و کروبی توان پاسخگویی به مطالبات اپوزیسوین را ندارند،نوشت:
« آنها علیرغم ادها وهارت وپورت هایشان، قادربه ایفاء نقش یک اپوزیسیون واقعی ورزمنده نیستند و همسوبا سیاست های حاکمیت،عملا با دعوت ازمردم برای پذیرش پی آمدهای این جراحی حاکمیت برای خروج ازبحران نفس گیرکنونی،گیرم اندکی شرمگینانه،درکنارسیاست ارتجاعی وضدکارگری وناانسانی حاکمیت قرارگرفته اند.




      
ارسال شده در دوشنبه 89/10/6 ساعت 3:15 ع نویسنده : ایمان احمدی

هدفمندی

اتاق فکر فرقه که متشکل از مجموعه ای از ضد انقلاب مارک دار می باشد ، بعد از دروغ پراکنی های رسانه ای و انتشار شایعات و تهیه سناریوهای عملیات روانی در جهت آسیب وارد آوردن به طرح  هدفمند کردن یارانه ها که در طول فقط چند روز آثار بسیار مثبتی از خود بجای گذاشته و همراهی وهمکاری ملت  را هم بدنبال داشته است ، در گام بعدی از عوامل مزدور خود خواسته است در سطح گسترده اقدام به شعارنویسی نمایند .
برهمین اساس ، از این عوامل خواسته شده علیه طرح و درسه  زمینه شعارنویسی نموده ومردم را از همراهی با دولت برحذر دارند :
1- شعارهای اعتراضی وهتاکانه
2- شعارهای افشاگرانه (مبتنی بردروغ وبیم آور)
3- شعارهایی با مضمون دعوت به پرخاشگری ومخالفتهای نمادین
لازم به ذکر است  اجرای موفق طرح هدفمندی یارانه ها و جراحی بزرگی که در اقتصاد کشور آغاز گردیده ، پاشنه آشیل اصحاب فتنه و ضد انقلاب می باشد و رویای دستیازی به ایران و تمام تلاشهایی که در طول 32 سال گذشته برای براندازی نظام جمهوری اسلامی انجام شده وبخصوص تحریم های سفارشی آمریکا با این اقدام شجاعانه دولت وملت  خنثی می شود .




      
ارسال شده در دوشنبه 89/10/6 ساعت 3:14 ع نویسنده : ایمان احمدی

مجاهدین

به تازگی برخی از اعضای دو حزب برشکسته سیاسی و غیرقانونی مشارکت و مجاهدین طی جلسه ای اقدام به بررسی وضعیت سیاسی کشور پس از اجرای طرح هدفمند نمودن یارانه نموده و با همفکری یکدیگر استراتژی احزاب خود را جهت ادامه کار تدوین نمودند.
به گزارش«جوان آنلاین»، اعضای شرکت کننده در جلسه تأکید نمودند نباید اجازه داد دولت در اجرای این طرح موفق شود و باید با تمام توان در این راه کار شکنی نمود تا دولت به زمین بخورد. بر همین اساس اکثر اعضا تصمیم گرفتند درفضای مجازی و برخی رسانه ها برنامه های زیر را مورد اجرا قرار دهند.
1- ضعیف جلوه دادن اقدامات دولت در خصوص هدفمند سازی یارانه ها
2- بزرگنمایی نقاط ضعف در سیستم اداره کشور پس از اجرای طرح هدفمندی
3- ایجاد تنش و فراهم نمودن شرایط اعتصاب، تجمعات و اعتراضات دانشجویی و زنده نمودن شعار های جنبش سبز در زمان اجرای هدفمند سازی یارانه ها با مطرح نمودن مطالبی چون عدم توانایی مردم ایران در درخواست مطالبات خود از طریق اعتصابات و راهپیمایی ها و القاء فضای خفقان در بین مردم
4- ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم با بزرگنمایی و سیاه نمایی مشکلات موجود پس از هدفمندی یارانه ها
5- زیر سوال بردن سیاست های نظام در قبال کمک به مظلومان فلسطین و دیگر کشورهای مسلمان پس از اجرای طرح هدفمندی
6- انتقاد شدید و از سیستم قضایی کشور در برخورد با اصلاح طلبان در فتنه سال اخیر
7- زیر سوال بردن سیاست های خارجی دولت نهم در فضای بین المللی




      
ارسال شده در دوشنبه 89/10/6 ساعت 3:4 ع نویسنده : ایمان احمدی

عباسی

دانلود




      
ارسال شده در دوشنبه 89/10/6 ساعت 2:31 ع نویسنده : ایمان احمدی

بمب اتمی

ایران کشور باشگاه های شبانه و مراکز تفریحی، رستوران های مجلل و بارهای استریپ تیز، شهوت رانی و لذت پرستی نیست. در ایران اتکای بی انتها به این زندگی زودگذر- که بایستی در جریان آن لذت های بیشتری را بدست آورد، خریداری و پس انداز کرد- را مشاهده نمی کنید...

 

ادامه مطلب...


      
      
<   <<   11   12   13   14      >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا