.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 285
  • بازدید دیروز : 362
  • کل بازدید : 1458721
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/26    ساعت : 1:6 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در سه شنبه 89/10/7 ساعت 10:32 ص نویسنده : ایمان احمدی

ترور

یکی دیگر از روش‌های این جبهه برای نافرمانی مدنی تحریم جشنواره‌ها و سمینارهای داخلی از سوی نخبگان فرهنگی و اجتماعی بود. جبهه تجدیدنظرطلب مایل بود که نخبگان اجتماعی در جهت نافرمانی مدنی تمام ارتباطات خود را با دولت جدید قطع کنند تا بدین وسیله فضای رسانه‌ای برای نامشروع جلوه دادن دولت فراهم شود.

برای واکاوی حوادث و فتنه پس از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری 88 برآنیم که ساختار، شاکله و اهداف مسببین این غائله که هزینه‌های گزاف مادی و معنوی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در بر داشته‌اند را مورد بررسی قرار دهیم. از همین رو پس از بررسی " شکل‌گیری و برخی مؤلفه‌های ایدئولوژی تجدیدنظرطلبان "، "راهبرد تبلیغاتی و گفتمان انتخاباتی میرحسین موسوی "، "گفتمان محمود احمدی‌نژاد از انتخابات نهم تا دهم ریاست‌جمهوری "، "بررسی نتیجه انتخابات دهم ریاست جمهوری با روش "تحلیل گفتمانی " و "شواهد آگاهی جبهه دوم خرداد از سلامت انتخابات " به فصل هفتم یعنی "شورش بر جمهوریت " می‌پردازیم:

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 89/10/7 ساعت 10:29 ص نویسنده : ایمان احمدی

لاریجانی

رئیس مجلس با بیان اینکه پیام قیام 9 دی ایستادگی و پایداری ملی بر میثاق انقلاب خمینی بود، گفت: پیام قیام 9 دی حمایت از اصل "ولایت‌فقیه " و پیشوای انقلاب اسلامی "حضرت آیت‌الله خامنه‌ای " بود که در تمامی فراز و فرودهای پس از انقلاب سنگر نگهبانی از حقوق ملت بوده است.
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (سه‌شنبه) و در آغاز صحن علنی پارلمان طی سخنانی با اشاره به اولین سالگرد حماسه عاشورایی ملت ایران در 9 دی اظهار داشت: سال گذشته در چنین روزی مجلس شورای اسلامی به حرکت سخیف و ضددینی و ضدانقلابی روز عاشورا پاسخی به موقع و قاطع داد و با راهپیمای نمادین در اطراف مجلس و سخنرانی، خانه ملت به اقدامات غیرقانونی چند ماه پس از انتخابات پاسخی روشن اعلام کرد.
وی افزود: همین حرکت آغاز خیزش ملت در 9 دی ماه سال گذشته شد، که بار دیگر عزت انقلاب اسلامی که بر 3 رکن "معارف اهل بیت "، "امامت امت " و "هوشیاری ملی " استوار است، به جهان نشان داد.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 89/10/7 ساعت 10:28 ص نویسنده : ایمان احمدی

سپاه

فتنه‌گران با فضاسازی گسترده، بهره‌گیری از غلیان احساسات و هیجان ملتهب مردمی و سوار شدن بر این موج به دنبال صید ماهی مقصود خود و زمینگیر کردن نظام و در نهایت در مرحله اول تحمیل خواسته‌های نامشروع خویش و در صورت عقب‌نشینی نظام طرح سایر خواسته‌های خود بودند، اما موج مردمی حامی نظام که در قالب بسیج و تشکل‌های مردمی، پیوند عمیق و وثیقی با بدنه ملت دارد توانست با حضور «به موقع و به اندازه» موج اجتماعی فتنه را مهار کرده و با تزریق بصیرت و بینش به درون جامعه، افکار غافل و اذهان خفته را بیدار کند. این حرکت بسیج دریای متلاطم و مواج از انسان‌های بصیر، آگاه و نافذ را در مقابل فتنه آرایش داد که نقطه اوج آن در حماسه 9 دی بود. در آستانه این حماسه عظیم در گفت‌وگویی با جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران به کالبدشکافی نقش و جایگاه بسیج در مهار این فتنه عمیق دشمن،‌ تغییرات ساختاری در سپاه و بسیج و کارکردهای بسیج در جامعه امروز و... پرداخته‌ایم. در این گفت‌وگو سردار حسین سلامی همچنین به شبهاتی که پیرامون نیروی عظیم انقلابی و مردمی سپاه مطرح است، پاسخ داده است. همچنین، سردار سلامی در این مصاحبه نقطه‌نظراتشان را پیرامون روزنامه «جوان» هم بیان داشته‌اند که در پایان مصاحبه تقدیم می‌شود.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 89/10/7 ساعت 10:26 ص نویسنده : ایمان احمدی

احمدی نژاد

ماهها انتظار جریان فتنه برای آغاز هدفمندی یارانه‌ها به پایان رسید اما برخلاف انتظارآنان نه اعتراضی شد و نه اینکه شورشی برپا شد تا آنان بتوانند با برنامه ریزی اتاق فکر داخل و خارج خود که چند ماه است برای این امر انجام داده اند سوار بر موج اعتراضات شده و با این بهانه که دولت کنونی صلاحیت انجام چنین کار بزرگی را ندارد. چراکه از توان و ظرفیت کارشناسی و نخبگانی کشور (!) بهره نمی برد. دریچه جدیدی برای حمله به دولت و نظام و همچنین ناآرام کردن فضای جامعه را بگشایند.

  ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 89/10/7 ساعت 10:24 ص نویسنده : ایمان احمدی

موسوی

سید محمد خاتمی در اظهاراتی به بازی گرفتن میرحسین موسوی توسط اصلاح طلبان را تائید کرده است.
به گزارش«جوان آنلاین»،در جلسه ای با تاکید بر طراحی های جدید برای نقش آفرینی اصلاح طلبان انتقاداتی را نسبت به موسوی بیان کرده و گفته است که وی همچنان در قالب بازی ای که باور کرده نقش آفرینی می کند.
وی همچنین گفته است:ما میرحسین را خوب بازی داده ایم و او هم این بازی را باور کرده است حالا هم که ما بازی را رها کرده و طراحی جدیدی کرده ایم او بازی انتخابات را رها نمی کند.
وی همچنین بر استفاده اصلاح طلبان از این ضعف موسوی و تاثیر پذیری وی تاکید و اظهارداشته است:باید از ظرفیت رادیکال موسوی و کروبی به نحو مطلوب استفاده کنیم.گرچه کروبی با ما اختلافات عمیقی دارد اما تنها راه حل سرخط کردن کروبی ،استفاده از موسوی است چرا که وی از میرحسین حرف شنوی زیادی دارد.




      
ارسال شده در سه شنبه 89/10/7 ساعت 8:3 ص نویسنده : ایمان احمدی

مهدی کروبی ادعا کرد وسایل دفتر پلمب شده وی در هفته پیش به سرقت رفته است.
سحام نیوز سایت وابسته به کروبی با ادعای این مطلب تصریح کرده، 6 تن برنج و روغن وی را از دفتر وی سرقت کرده اند! بنا به ادعای سحام نیوز این 6 هزار کیلو اقلام خوراکی برای نذری ماه رمضان بوده است.
سایت مذکور توضیح نداده که چرا پس از دو هفته چنین ادعایی را مطرح می کند ضمن اینکه 6 تن برنج و روغن بیشتر تداعی احتکار در یک انبار بزرگ را می کند تا تدارک برای نذری!




      
ارسال شده در سه شنبه 89/10/7 ساعت 7:58 ص نویسنده : ایمان احمدی

رحیم پور

دانلود




      
ارسال شده در سه شنبه 89/10/7 ساعت 7:57 ص نویسنده : ایمان احمدی

عباسی

دانلود




      
ارسال شده در سه شنبه 89/10/7 ساعت 7:55 ص نویسنده : ایمان احمدی

پناه

دانلود




      
ارسال شده در سه شنبه 89/10/7 ساعت 7:52 ص نویسنده : ایمان احمدی

عباسی

دانلود




      
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا