.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 235
  • بازدید دیروز : 586
  • کل بازدید : 1447017
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/10    ساعت : 8:48 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در دوشنبه 89/10/13 ساعت 12:57 ع نویسنده : ایمان احمدی

پدر این هنگام مرد ناشناس به طرف جایگاه سیّد رفت و کتاب «شرایع»‌ را که به جهت احترام در آن مکان نهاده بودند، برداشت و بر آن جایگاه مخصوص نشست و کتاب را گشود و از میان آن، یادداشت‌های سیّد را بیرون آورد و شروع به خواندن کرد و خطاب به طلّاب فرمود: شما از شنیدن این فروعات، تعجّب نمی‌کنید؟

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 89/10/13 ساعت 12:53 ع نویسنده : ایمان احمدی

مسلمانان، چه شیعه چه اهل سنّت، همگی بر خروج «دابّـة الأرض» در آخرالزّمان اتّفاق نظر دارند، امّا آنها در مورد مشخّص کردن مصداق؛ یعنی ماهیّت آن دابّـة ، اختلاف نظر دارند. اهل سنّت قائل به این است که دابّـة  الأرض، جنبنده‌ای از جنبندگان زمین است، امّا شیعیان بر این باورند که دابّـة  الأرض، یک مرد معیّن است و ما در بخش‌های بعد به این مسئله خواهیم پرداخت.

 دربارة نشانه‌های آخرالزّمان بسیار گفت‌وگو شده است. یکی از این نشانه‌ها که بحث دربارة آن از نقطه‌نظرهای مختلف صورت گرفته «دابّـة الأرض» است. دابّـة الأرض در لغت به معنی جنبده و آهسته راه رفتن است.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 89/10/13 ساعت 12:51 ع نویسنده : ایمان احمدی

در مقاطع مختلف پس از ظهور، جبرئیل و میکائیل حضور ملموسی دارند، که از آن جمله می‌‌توان به سرآغاز ظهور و هنگامة بیعت با حضرت مهدی(ع) در «مسجدالحرام» و نیز لشکر کشی برای نبرد با سفیانی21و شکست و کشتن او اشاره کرد.
 

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 89/10/13 ساعت 7:59 ص نویسنده : ایمان احمدی

محمد نبی حبیبی، دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی توضیحاتی را درباره دیدار اخیر خود با آیةا... سیستانی بیان کرد و گفت: یک نوع کسب تکلیف و وظیفه نیز از ایشان پرسیدیم که فرمودند کسانی که می خواهند برای اسلام و مسلمین خدمت کنند «باید همه همتشان را در حول محور ولایت صرف کنند» و این جمله را دوبار تکرار کردند. حبیبی ادامه داد: نکته ای که تا به حال رسانه ای نکرده ام این است که زمانی که صحبت از مقام معظم رهبری شد، ایشان با احترام و تکریم لفظ «آقا» را به کار گرفتند.
وی گفت: مایل بودم درباره مسائل داخلی ایران اگر آیةا... سیستانی لازم می دانند مطالبی بفرمایند که ایشان پاسخ عالمانه ای با این مضمون بیان کردند که «من در مورد ایران و سایر کشورهای اسلامی به منزله پزشک عمومی هستم بنابراین پزشک عمومی حق ورود به کار تخصصی پزشکی را ندارد، پس شما در ایران باید به متخصص امور مراجعه کنید».




      
ارسال شده در دوشنبه 89/10/13 ساعت 7:57 ص نویسنده : ایمان احمدی

جالب




      
ارسال شده در دوشنبه 89/10/13 ساعت 7:56 ص نویسنده : ایمان احمدی

زندگی مقام معظم رهبری آیت الله خامنه ای، بسیار ساده و در پایین ترین سطح و با کم ترین امکانات می باشد.
معظم لَه مانند معمولی ترین افراد جامعه زندگی می‌کنند. ما زمانی خدمت ایشان رفتیم و از آقا درخواست نمودیم تا اجازه بفرمایند از داخل منزلشان و وضیعت زندگیشان فیلم‌برداری کنیم، تامردم وضیعت زندگی رهبر خود را ببینند و بفهمند که ایشان چگونه زندگی می کنند. آقا فرمودند: «اگر شمابخواهید زندگی مرا نشان بدهید می ترسم خیلی‌ها باور نکنند.» 

راوی: سید علی اکبر حسینی 




      
ارسال شده در دوشنبه 89/10/13 ساعت 7:55 ص نویسنده : ایمان احمدی

آقا

یک روز مهمان مقام معظم رهبری بودم . سفره را که گستردند ، فرزند ایشان نیز نشسته بـود . آیت الله خامنه ای به وی نگاهی کردند و فرمودند : « پاشو برو ! » من خدمت ایشان عرض کردم : اجازه بفرمایید آقازاده هم باشند ؛ من از او خواستم که با هم باشیم . آقا فرمودند : « ایـن غـذا مـال بیـت المال است ، شما هم مهمان بیت المال هستید . برای بچه ها جایز نیست که بر سر این سفره بنشینند . آنها به منزل بروند و از غذای خانه بخورند » من در آن لحظه فهمیدم که خداوند چرا این همه عزت به حضرت آقا داده است . 

راوی: آیت‌الله جوادی آملی




      
ارسال شده در دوشنبه 89/10/13 ساعت 7:55 ص نویسنده : ایمان احمدی

وظیفه خود می‌دانم این مهم را به مردم مسلمان و انقلابی ایران بگویم که من از وضع منزل حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مطلع هستم. در خانه مقام معظم رهبری هرگز بیش از یک نوع غذا بر سر سفره نیست. خانواده ایشان روی موکت زندگی می‌کنند. روزی به منزل ایشان رفتم، یک فرش مندرس و پوسیده زیر پاهایم پهن بود که من از زبری و خشنی آن فرش- که ظاهراً جهیزیه همسر ایشان بود- اذیت می‌شدم از آنجا برخاستم و به موکت پناه بردم. 

مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید احمد خمینی




      
ارسال شده در دوشنبه 89/10/13 ساعت 7:39 ص نویسنده : ایمان احمدی

رمضانی

دانلود




      
ارسال شده در یکشنبه 89/10/12 ساعت 1:33 ع نویسنده : ایمان احمدی

موسوی

جریان موسوم به فرقه سبز در ایام انتخابات سال گذشته ایران مجموعه رفتاری را از خود بروز داد که شباهت بسیار زیادی با عملکرد گروهک منافقین در طول تاریخ انقلاب بویژه سالهای آغازین دهه 60 داشت . به طوریکه بسیاری ا زکسانی که آن دوران را حس کرده بودند فرقه سبز به سرکردگی موسوی را شق دیگری ازمجاهدین خلق دانستند که با الگوبرداری از رفتارهای این گروهک درصدد رسیدن به خواسته های شوم خود بودند خواسته هایی که اگر منافقین 30 سال در خارج از کشور و با خرابکاری و حرکات تروریستی در داخل پیگیری می کردند امروز موسوی و ایادی اش یکشبه می خواستند به این خواسته های نامشروع برسند. در زیر مروری بر برخی ا زشباهت های رفتاری فرقه سبز و فرقه رجویه داریم.

ادامه مطلب...


      
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا