.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 37
  • بازدید دیروز : 480
  • کل بازدید : 1458953
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/27    ساعت : 2:12 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در یکشنبه 89/10/12 ساعت 1:32 ع نویسنده : ایمان احمدی

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در یکشنبه 89/10/12 ساعت 1:31 ع نویسنده : ایمان احمدی

موسوی

الف) ادعای تقلب
شبهه تقلب بزرگ


جناب آقای موسوی! جناب عالی در نامه خویش به شورای نگهبان (به تاریخ 30/3/88) که علی‌القاعده باید محکم‌ترین استدلال‌ها و مستندات خویش برای وقوع «تقلب گسترده» و «دستکاری در آراء» را در آن ارایه کرده باشید، در نخستین بند به تجلیل و دفاع از آقایان هاشمی رفسنجانی و ناطق نوری پرداخته و با تاکید بر محتوای مناظره‌های انتخاباتی می‌نویسید: «در ایام تبلیغات و خصوصا در مناظره آقای احمدی نژاد، اتهامات بزرگی علیه بعضی از شخصیت‌های حقیقی از جمله آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و نیز آقای ناطق نوری ... در رسانه‌ ملی مطرح شد که... این اتهامات، خوراک اصلی تبلیغات انتخاباتی آقای احمدی نژاد علیه سایر نامزدها، خصوصا اینجانب قرار گرفت.»

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در یکشنبه 89/10/12 ساعت 1:26 ع نویسنده : ایمان احمدی

مو

انتشار خبر دستگیری میرحسین موسوی و مهدی کروبی توسط نظام، موضوع تازه‌ای نیست. چراکه هربار، اقدامات نظام برای افشای ابعاد مختلف فتنه سال 88 افزایش و متعاقب آن ترس از برخورد مردمی با سران فتنه بیشتر می‌‌شود، انتشار خبر دستگیری میرحسین موسوی و مهدی کروبی توسط حامیان این دو فرد در سایت‌های ضد‌انقلاب، بهانه‌ای برای فرار از خطر این برخورد مردمی و از طرف دیگر موجب لاپوشانی مقطعی انشقاق بزرگ در این جریان و ایجاد وحدتی نسبی می‌‌شود. بنابراین رمزگشایی از طرح موضوع دستگیری قریب الوقوع میرحسین موسوی و مهدی کروبی در مقاطع مختلف، توسط رسانه‌های وابسته به اپوزیسیون می‌‌تواند بیانگر واقعیت اوجگیری انشقاق در میان فرقه سبز باشد که به صورت کد وار در مقاطع مختلف مخابره می‌‌شود.

ادامه مطلب...


      

همسر محمد رضا خاتمی و نوه امام خمینی(ره) که در آستانه بیست و یکمین سالگرد رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، اندیشه های ایشان را به طور آشکارا تحریف کرده بود، امروز هم دست به یک موضع‌گیری عجیب دیگر زد.
زهرا اشراقی، ابراهیم یزدی، دبیرکل حزب مطرود حضرت امام خمینی(ره) را "پدر معنوی" خود خواند تا در عرض شش ماه دو موضع گیری جنجالی را علیه اندیشه های امام راحل به ثبت برساند.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در یکشنبه 89/10/12 ساعت 7:44 ص نویسنده : ایمان احمدی

موسوی

گزارش خبرنگار جوان آنلاین حاکی است  تحرکات و نشستهای جدیدی افزون بر توطئه های روز مره از اصحاب فتنه شنیده شده  که حکایت از چاره جویی برای بن بست های فعلی این جریان دارد .
بنابراین گزارش  ارتباطات پنهانی بین اصحاب فتنه ( گروه 1+ 3) در چند روز اخیر با نشستهایی طولانی و بهره گیری از چهره های جدیدی که گفته می شود اخیرا به ایران وارد شده اند ، وارد مرحله جدیدی شده است وبنظر می رسد تصمیم های مهمی در این جلسات گرفته شده است که بی ارتباط با مواضع اخیر خاتمی وتحرکات تبلیغی رسانه های حامی فتنه نمی باشد .
به گزارش جوان آنلاین باتوجه به بن بست و سردگمی اصحاب فتنه و حامیان خارجی آنها و اقتدارو مدیریت فراگیر نظام که در اوج قدرت واقتدار قرار دارد ، و فراخوانی های فراوانی که در طول سال 89  بی پاسخ و شکست نهایی ومطلق فتنه را نمایان نمود ، بنظر می رسد جلسات اخیر حول  7   محور زیر بوده باشد :
1- تشکیل حزب سیاسی با رویکردی کاملا سیاسی ودر چهارچوب قوانین نظام .
2- ادامه همین روند فعلی وکش دادن حرکتهای یکسال ونیم گذشته.
3- سکوت وخاموشی موقت (حرکتهای مرموز زیر زمینی )
4- انشعابات صوری ونفی کننده یک جریان برای تبرئه وعادیسازی جریانات دیگر
5- طرح جریانات جدید و ادامه فتنه گری در فضای پشت پرده این جریانات .
6- خارج کردن وپناهندگی یک یا دونفر از اصحاب فتنه ( موسوی وهمسرش ) یا (موسوی وکروبی  ) یا (خاتمی)
7- منجی سازی و برگ روکردن از فشارهای سخت ونرم بیگانگان .




      
ارسال شده در یکشنبه 89/10/12 ساعت 7:42 ص نویسنده : ایمان احمدی

خاتمی

سید محمد خاتمی در واکنشی استراتژی اصلاح طلبان را عدم بازگشت مهدی هاشمی به ایران عنوان کرده است.
به گزارش«جوان آنلاین»،از جلسات اصلاح طلبان خبر می رسد در خصوص بازگشت مهدی هاشمی به ایران برخی اصلاح طلبان بر بازگشت وی تاکید کرده و گفته اند با آمدن مهدی هاشمی فضا برای دور جدید تحرکات و رادیکال ساختن فضای سیاسی کشور فراهم خواهد شد که این موضوع موردخواست آنان می باشد.
درهمین رابطه گفته می شود خاتمی با بیان اینکه اصلاح طلبان باید واقع بین باشند،گفته است بازگشت مهدی هاشمی به هیچ عنوان به نفع اصلاح طلبان نخواهد بود.
وی در توجیه اظهارات خود گفته است،آمدن مهدی هاشمی به برنامه اصلی ما که با مدیریت هاشمی است لطمه زده و باعث می شود هاشمی به حاشیه رفته و موضوع اصلی برنامه به فراموشی سپرده شود.
گفتنی است پیش از این خاتمی با بیان اینکه هاشمی ما را به آینده امیدوار کرده ،از به وقوع پیوستن یک اتفاق بزرگ طی ماه های آینده خبر داده و گفته بود:ما باید منتظر یک اتفاق بزرگ باشیم بیاید طوری صحنه را مدیریت کنیم که از جامعه عقب نیفتیم معتقدم که این اتفاق بزرگ بدست هاشمی رفسنجانی است.




      
ارسال شده در یکشنبه 89/10/12 ساعت 7:36 ص نویسنده : ایمان احمدی

آقا

"ثامن" در خصوص نورپردازی درون خودروی حامل رهبر انقلاب پرداخته و علت نور پردازی را تشریح کرده است:

نمازجمعه چهاردهم خردادماه هشتاد و نه، با اتفاقات حاشیه‌ای پشت و روی صحنه، در حرم امام خمینی(ه) برگزار شد. از این مراسم، عکسی در خبرگزاری فارس منتشر شده بود که تحلیل‌گر و کارشناس شبکه خبری بی.بی.سی فارسی را به تحلیل وا داشت. تحلیلی که با توجه عکس منتشر شده در سایت رهبری، به سرعت جای خود را در بین آن دسته از نوشته‌هایی که اساس آن با «توهم» شکل گرفته‌اند، پیدا کرد.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در شنبه 89/10/11 ساعت 7:54 ص نویسنده : ایمان احمدی

موسوی

همسر میرحسین موسوی با حمله به دوران رهبری امام خمینی(ره) مدعی شد در دو سه سال اواخرعمر شریف ایشان ،نظام جمهوری اسلامی ایران روبه انحطاط رفت.
به گزارش«ندای انقلاب»،زهرا رهنورد که از وی به عنوان عامل تحریک میرحسین موسوی یاد شده و وی را عنصری جهت سقوط اصلی وی می دانند در گفتگو با شبکه تلویزیونی رسا ضمن توهین به بنیانگذار جمهوری اسلامی نگاه سال ها پنهان مانده خود در برابر اصل انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشت و با بیان اینکه« پیروزی‌های زودرس خیلی زود هم از بین می‌رود»،گفت: انقلاب اسلامی یکی از همان‌ها بود که خیلی کار بزرگی بود. اما خیلی زودتر از آنچه انتظار می‌رفت نتیجه داد. ولی آن پیروزی فاقد زیرساخت‌های لازم بود و به همین دلیل خیلی زود و در همان هفت- هشت سال اول رو به انحطاط رفت و امروز بعد از سی سال به اینجا رسیده‌ایم.
وی در حالی به بیان این مطالب پرداخت که اتفاقا حضرت امام در سال های پایانی عمر خود بارها نسبت به خطر جان گرفتن لیبرالیسم و افکار التقاطی هشدار داده و نسبت به فعال شدن نفوذی ها در جریان انقلاب به شدت نگران بود.نگرانی که 20 سال پس ار فوت ایشان میرحسین موسوی ان را به منصه ظهور رساند.
در همین حال رهنورد با تاکید بر اینکه تجربه انقلاب اسلامی به ما نشان داد که تنها حضور در خیابان کافی نیست” ،تلاش فتنه گران برای عملیاتی کردن شکلی کاریکاتوریزه از انقلاب را علنا از پرده برون انداخت.
وی در عین حال با توهین به نظام جمهوری اسلامی این نظام را سرکوبگر خواند و آن را حتی خشن تر از نظام پهلوی دانست.
این اما همه اظهارات زهرا رهنورد نیست وی در تجویزی برای فائق آمدن به انفعال در بدنه فرقه سبز کارتشکیلاتی ،نترسیدن و مبارزه های زیرزمینی را مورد تاکید قرار داده و عملا شیوه مجاهدین خلق را برای مبارزه با نظام تجویزه کرده است.شیوه ایی که عملا باعث ترور بسیاری از ملت ایران در سال های دهه 60 شد.
وی همچنین التقاطی بودن این فرقه را زمانی به نمایش گذاشت که بدون ترسیم یک  ایدئولوژی مشخص گفت که حامیان سبز با هر نماد و سمبلی می توانند باهم باشند.
وی در عین حال زمانی رفتن به شیوه منافقین را به نمایش گذاشت که تصریح کرد،هرکس باید راه خودش را پیدا کند، اما آنچه مهم است این که ما نباید ساکت بمانیم.
در همین حال بنظر می رسد این اظهارات زهرا رهنورد عیان شدن گرایشات ایدئولوژیکی و التقاطی ای می باشد که برای رسیدن به هدف هر وسیله ای را مجاز و روا می شمارند.
 




      
ارسال شده در شنبه 89/10/11 ساعت 7:50 ص نویسنده : ایمان احمدی

سید علی خمینی نوه امام راحل در مراسم بزرگداشت حماسه ? دی که عصر امروز با حضور پرشور مردم و هیئت‌های مذهبی در مهدیه تهران برگزار شد حضور یافت و با استقبال حاضرین در این مراسم روبرو شد.

 گزارش خبرنگار مشرق، سید علی خمینی که سال گذشته نیز در راهپیمایی به یاد ماندنی ? دی حضور داشت در مراسم سالگرد نیز خود را به مهدیه تهران رسانده بود تا حضور مردم در این مراسم را گرامی داشته باشد و با آرمانهای امام راحل و رهبر انقلاب تجدید میثاق کند.

گفتنی است، عزاداران حاضر در مهدیه که در سالگرد شهادت امام زین العابدین (ع)، حماسه ? دی را نیز گرامی داشتند با سر دادن شعارهای علیه فتنه گران و سران فتنه، از بصیرت سید علی خمینی تجلیل کرده و او را یادگار واقعی امام خمینی (ره) دانستند.

در مراسم بزرگداشت حماسه ? دی "روز بصیرت" که امروز از ساعت ??:?? در مهدیه تهران آغاز شد، حجت‌الاسلام مهدی طائب به ایراد سخنرانی و برخی از مداحان اهل‌بیت علیه‌السلام به مرثیه‌سرایی پرداختند

 




      
ارسال شده در شنبه 89/10/11 ساعت 7:46 ص نویسنده : ایمان احمدی

مصلحی

وزیر اطلاعات با بیان این‌که شاید سووال شود کـه چرا سران فتنه دستگیر نمی شوند، تصریح کرد : اتفاقـا این آرزوی آنهاست و با این مـوضوع بسیار مدبرانه برخورد شده و عصبانیت سران فتنه از همین است، زیرا آنها در پی قهرمان بازی هستند .

ادامه مطلب...


      
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا