.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 370
  • بازدید دیروز : 362
  • کل بازدید : 1458806
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/26    ساعت : 4:58 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در شنبه 89/10/11 ساعت 7:44 ص نویسنده : ایمان احمدی

سه روز

دانلود




      
ارسال شده در شنبه 89/10/11 ساعت 7:35 ص نویسنده : ایمان احمدی

طائب

دانلود




      
ارسال شده در پنج شنبه 89/10/9 ساعت 8:30 ص نویسنده : ایمان احمدی

کروبی

سایت سحام نیوز وابسته به کروبی در مصاحبه ای به نقل از یکی از نمایندگان اقلیت مجلس، مدعی شد خاتمی تابع ولایت فقیه است و با سران فتنه فرق می کند.
به گزارش «جوان آنلاین» سایت سحام نیوز که توسط حزب اعتماد ملی راه اندازی شد و می توان آن را سایت رسمی اطلاع رسانی کروبی نامید در مطلبی که امروز روی خروجی خود ارسال کرده ، مصاحبه پور‌فاطمى از نمایندگان اقلیت مجلس با فارس را انعکاس داده و درآن به نقل از این نماینده آورده است: اصلاح‌طلبان واقعی در همه امور رهبر معظم انقلاب را فصل‌الخطاب می‌دانند و هرکسی که در چارچوب قانون و نظام جمهوری اسلامی حرکت کند، مورد استقبال اصلاح‌طلبان قرار خواهد گرفت.
این نماینده در ادامه گفته است: اگر خاتمی ولی‌فقیه را فصل‌الخطاب بداند، از سوی اصلاح‌طلبان مورد پذیرش خواهد بود، چراکه مشروعیت نظام ‌به ولایت فقیه است و مخالفان ولی فقیه مشروعیت فعالیت سیاسی را ندارند.
پورفاطمی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه آیا احتمال دیدار فراکسیون اقلیت مجلس با سران فتنه وجود دارد یا خیر؟ گفته است که وی با موسوی دیدار نمی‌کند.
این نماینده اقلیت در پاسخ به این سؤال که تفاوت خاتمی با دیگر سران فتنه چیست که با خاتمی حاضر به ملاقات هستید اما با دیگر فتنه‌گران خیر؟ مدعی شده است: من تفاوت‌ها را نمی‌سنجم، اما معتقدم خاتمی فردی منطقی و قانون‌مدار ا‌ست که معمولا در چارچوب قانون اساسی عمل می‌کند و برای من ثابت شده ‌که وی تابع ولایت فقیه است و با سران فتنه فرق می‌کند.
توضیح اینکه در این مصاحبه که سایت کروبی آن راانعکاس داده غیرمستقیم کروبی را به عنوان یکی از سران فتنه معرفی کرده اند.




      
ارسال شده در پنج شنبه 89/10/9 ساعت 8:28 ص نویسنده : ایمان احمدی

آقا

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با بیان اینکه نهم دی بساط فتنه‌گران را جمع کرد، تأکید کردند: ملت ایران همانند دفاع مقدس، در هشت ماه جنگ نرم نیز با همت، بصیرت، و هوشیاری در همه صحنه‌ها حاضر شد.

 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم استان گیلان، همت، بصیرت، آگاهی و هوشیاری مستمر را عوامل اصلی پیشرفت ملت به سمت قله های تعالی دانستند و تأکید کردند: ملت ایران همانگونه که در هشت سال جنگ تحمیلی با ابتکار، فداکاری، شجاعت و حضور در صحنه، بر دشمن غلبه کرد، در هشت ماه جنگ نرم هم با عنایت خداوند متعال از خود مهارتی مثال زدنی نشان داد و در نهم دی سال گذشته به برکت یاد حضرت سیدالشهدا علیه السلام و با همت، بصیرت، آگاهی، و هوشیاری خود، بساط فتنه گران را جمع کرد.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در پنج شنبه 89/10/9 ساعت 8:25 ص نویسنده : ایمان احمدی

دانلود




      
ارسال شده در پنج شنبه 89/10/9 ساعت 8:23 ص نویسنده : ایمان احمدی

آقا

دانلود




      
ارسال شده در پنج شنبه 89/10/9 ساعت 8:22 ص نویسنده : ایمان احمدی

آقا

دانلود




      
      
      
ارسال شده در چهارشنبه 89/10/8 ساعت 2:20 ع نویسنده : ایمان احمدی

ما می گوئیم چرا به نام امام و از سوی کسانی که هیچ مناسبتی با امام و خط امام نداشته اند از امام چهره زشت ترسیم می شود؟ ... این تحرکات انجام می شود تا به طرف های خارجی حامی اصلاح طلبان که نسبت به طیف مذکور ابراز ناامیدی می کنند، چنین القا شود که آنها چون حرف می زنند و لاف درمی کنند ...

ادامه مطلب...


      
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا