.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 336
  • بازدید دیروز : 524
  • کل بازدید : 1451080
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/18    ساعت : 3:35 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها

درحالی دیدار روز چهارشنبه جمعی از نخبگان جوان با رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد و تعدادی از حاضرین نقه نظرات خود را خدمت ایشان مطرح کردند، چندین نفر از این افراد فرصت سخنرانی پیدا نکردند و متن های صحبت های آماده خود را به صورت مکتوب به محضر رهبری تقدیم کردند.
      

سابقه تشکیل جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به‎عنوان یکی از تشکل‌های روحانی مهم جامعه، به قبل از پیروزی انقلاب‌اسلامی باز می‌گردد. 
 
اعضای جامعه مدرسین همواره بر این موضوع تأکید دارند که تشکل جامعه به‎هیچ‎وجه حزبی سیاسی نیست که بخواهد با طرفداری جهت‎دار از احزاب و گروه‎ها امتیازاتی کسب کند. با این وجود، شاهدیم که هر از گاهی در مواقع حساس سیاسی، موضع‎گیری‎هایی که توسط اعضای این تشکل اتخاذ شده، نقش زیادی در جهت‎دهی افکار گروه‎ها و احزاب در فضای سیاسی جامعه داشته است.
ادامه مطلب...


      
ارسال شده در شنبه 89/7/17 ساعت 9:7 ع نویسنده : ایمان احمدی

امروز جبهه‌ى عظیمى در مقابل اسلام گسترده شده است؛ چرا نبینیم؟ چرا بعضى این جبهه‌ى عظیم را نمى‌بینند؟ مثل جنگ احزاب است. فِرق مختلف ضد اسلامى، ضد معنویت، ضد حقیقت، در مقابل اسلام دست به دست هم دادند؛ موشکافى میکنند تا نقطه‌ضعفها را پیدا کنند، از آن نقطه‌ضعفها استفاده کنند؛ نقاط نفوذ را پیدا کنند، از آن نقاط نفوذ به ما ضربه بزنند. حج میتواند جلوى اینها را بگیرد.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در شنبه 89/7/17 ساعت 10:27 ص نویسنده : ایمان احمدی

بهزاد نبوی در جمع گروهی از اعضای سازمان مجاهدین ، جزئیاتی از دیدارش با هاشمی رفسنجانی را بیان کرد

ادامه مطلب...


      

سفر قریب الوقوع رهبرانقلاب به شهر مقدس قم، محافل ضدانقلاب دخیل در فتنه سال 88 را به شدت سراسیمه و هراسان ساخته است.
      
ارسال شده در شنبه 89/7/17 ساعت 10:22 ص نویسنده : ایمان احمدی

 

یک کارشناس مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی با اشاره به اعطای لقب «معصومه» از جانب امام رضا (ع) به خواهرشان گفت: این امر یعنی آن شخص در جایگاه والایی از تقوی و پاکی قرار دارد و در زمره معصومین و جانشینان آن قرار دارد.

ادامه مطلب...


      

با توجه به آنکه آمریکا در حال از دست دادن سلطه جهانی خود است، هیأت رئیسه رسانه‌های این کشور (بی‌بی‌جی) از دولت آمریکا درخواست کرده است تا به منظور تشدید جنگ نرم با دشمنان این کشور از جمله ایران، روسیه و چین‌، بودجه بیشتری را تخصیص دهد.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در شنبه 89/7/17 ساعت 10:18 ص نویسنده : ایمان احمدی

جمعی از برادران مورد اطمینان من، خبر دادند که در اطراف شهر حلّه، شخصی به نام «اسماعیل بن عیسی بن حسن هرقلی» در قریه‌ای به نام هرقل زندگی می‌کرد. او در زمان حسن وفات نمود و من خود او را ندیدم. امّا فرزند او، شمس‌الدین را دیدم و او حکایت پدرش را برای من این‌گونه نقل کرد که:

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در شنبه 89/7/17 ساعت 10:17 ص نویسنده : ایمان احمدی

حضور حضرت حجّت(ع) چه سودی برای جهان هستی دارد؟ ایشان که غایبند و حکومتی هم که تشکیل نداده‌اند؛ درست است که در آینده، حکومت تشکیل می‌دهند، امّا در حال حاضر فایدة ایشان در جهان هستی چیست؟ پرسش ایشان را بر اساس بیانات آیت الله جوادی آملی پاسخ می‌دهیم

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در جمعه 89/7/16 ساعت 7:37 ع نویسنده : ایمان احمدی

ملاّ محمّد باقر، نظر به اخلاصی که به امام عصر(ع) داشت، باغی در ساحل هندیه و در بعضی نواحی مسجد سهله احیا و غرس کرده بود که آن را به نام نامی آن بزرگوار «صاحبیّه» نام کرده بود. [ایشان] به جهت مخارج آن باغ و ضعف کسب و کثرت عیال، در اواخر کار مدیون و پریشان حال شده بود تا آنکه ...

ادامه مطلب...


      
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا