.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 137
  • بازدید دیروز : 578
  • کل بازدید : 1451460
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/19    ساعت : 6:18 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در جمعه 89/7/16 ساعت 2:52 ع نویسنده : ایمان احمدی

 
تمبر منقش به دیدار حیدر علی اف رئیس جمهوری آذربایجان با مقام معظم رهبری چندی پس از انتشار با استقبال مردم این کشور مواجه و اکنون نایاب گردیده است.
      
ارسال شده در پنج شنبه 89/7/15 ساعت 7:53 ص نویسنده : ایمان احمدی

سید ابوالحسن مهدوی
گاهی فشارها و سختی‌های بزرگ زندگی باعث اضطرار اشخاص می‌شود و هنگامی که فرد امیدش از همه جا قطع می‌شود، اتصال روحی‌اش به یک مبدأ غیبی برقرار شده، مورد لطف و عنایت قرار گرفته، مشکلش حل می‌شود. گرچه تحمل آن لحظه‌های سخت و فشارهای روحی، بسیار تلخ و ناخوشایند است؛ ولی شیرینی توجه و عنایتی که بعد از آن به وقوع می‌پیوندد، همه آن تلخی‌ها و سختی‌ها را از یاد می‌برد.راننده‌ای که از مشهد به مقصد یکی از شهرهای ایران بار زده بود، جریان شیرین خود را برای یکی از وعاظ مشهدی نقل کرده بود. آن واعظ هم جریان راننده را برای زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) بیان کرده است. اصل داستان که مربوط به سال‌ها قبل از پیروزی انقلاب اسلامی می‌باشد، چنین است:
ادامه مطلب...


      
ارسال شده در پنج شنبه 89/7/15 ساعت 7:52 ص نویسنده : ایمان احمدی

در روایت منقول از شیعه و سنی شنیده‌ایم: «من مات و لم یعرف إمام زمانه مات میتة الجاهلیة؛ هر کس بمیرد و امام زمانش را نشناسد به مرگ جاهلیت مرده است.» منظور از این شناخت و معرفت چیست و چگونه حاصل می‌شود؟

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 89/7/14 ساعت 9:24 ع نویسنده : ایمان احمدی

 

مهندس سید مرتضی نبوی در گفتگو با پنجره گفت: اصلاح طلبان هاشمی را سپر کرده‌اند

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 89/7/14 ساعت 9:22 ع نویسنده : ایمان احمدی

نیمه شب دیشب که این سطور را می‌نوشتم بی‌اختیار گریستم و با خود گفتم چطور نویسنده این سطور که به عنوان پیاده نظام دشمن عمل می‌کند روزگاری رئیس مرکز استراتژیک ریاست جمهوری اسلامی ایران بوده است!؟ آقای خاتمی رئیس‌جمهور وقت چطور یک استراتژیست براندازی را در حساس‌ترین پست حکومتی که اتاق فکر برای صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی تلقی می‌شود گمارده بود!!...

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 89/7/14 ساعت 9:18 ع نویسنده : ایمان احمدی

جریان فتنه که برای اخلال در هدفمند کردن یارانه ها به برنامه ریزی پرداخته و بنابر فتنه انگیزی در این زمینه دارد،اقدام به تشکیل ستادی برای شایعه سازی در این زمینه کرده است.
ادامه مطلب...


      

یکی از مهم‌ترین ناگفته‌های عملکرد سپاه پاسداران در زمینه جنگ الکترونیک با ارتش بعث عراق در 8 سال دفاع مقدس رمزگشایی شد.
به گزارش فارس، در این گزارش که از بخش اخبار 20:30 پخش شد، علی‌اصغر زارعی نماینده مردم تهران و از نخبگان سپاه پاسداران در جنگ تحمیلی، با اشاره به یکی از سامانه‌های مکالمات سری مهم ارتش رژیم بعث در جنگ تحمیلی، اظهار داشت: این رمزکننده محصول شرکت راکال انگلستان بود که ارتباطات استراتژیک ارتش عراق را پشتیبانی می‌کرد.
ادامه مطلب...


      

مقام معظم رهبری موفقیتهای درخشان علمی در ده سال اخیر را، نشان دهنده استعداد جوشان جوانان و باعث افزایش امیدواری به آینده دانستند و افزودند: باید امیدوارانه و بدون از دست دادن حتی یک لحظه، به تواناییهای خود تکیه کنیم و با جدیت و صمیمیت، به روند علمی کشور، شتاب دهیم

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 89/7/14 ساعت 9:6 ع نویسنده : ایمان احمدی

من مواعظ علی بن الحسین (علیه السلام):
وقال له رجلٌ: إنّی لأحبّک فی اللّه حبّاً شدیداً، فنکس علیه السلام ثمّ قال: الّلهم إنّی أعوذبک أن اُحَبّ فیک وأنت لی مبغض ثمّ قال له: أحبّک للذی تحبّنی فیه.
(تحف العقول صفحه 282)
ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 89/7/14 ساعت 9:4 ع نویسنده : ایمان احمدی

احمد منتظری اقدام امام در عزل پدرش از قائم مقامی رهبری را اشتباه خوانده و گفته است: "ایشان در تاریخ 6/1/68 نامه ای نوشتند که والله من بازرگان و بنی صدر را از اول قبول نداشتم، واللّه من از اول با قائم مقامی تو مخالف بودم. خلاصه اینکه جواب آن نامه متواضعانه، این نامه تند نبود."ادامه مطلب...


      
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا