.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 174
  • بازدید دیروز : 171
  • کل بازدید : 1460099
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/30    ساعت : 11:7 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در چهارشنبه 89/7/14 ساعت 8:46 ص نویسنده : ایمان احمدی

شخصی به نام زین‌الدین علی بن فضل مازندرانی، در سال 690 ق. از سرزمین «بربر»، طی سفری به اقیانوس اطلس، سه روز با کشتی در دل آب، در حرکت بوده، تا به جزایر روافض (شیعیان) رسیده است. در آنجا اطلاع می‌یابد که جزیره‌ای به نام جزیرة خضراء وجود دارد که اولاد حضرت ولی عصر(ع) در آنجا زندگی می‌کنند. وی مدت چهل روز در همان محل اسکانش می‌ماند، و پس از چهل روز، هفت کشتی حامل مواد غذایی، از جزیرة خضراء، به این جزیره می‌آید. ناخدای کشتی، او را با نام و نام پدرش، صدا می‌زند و می‌گوید، که مشخصات تو را به من گفته‌اند و اجازه دادند که تو را به جزیرة خضراء ببرم.
ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 89/7/14 ساعت 8:45 ص نویسنده : ایمان احمدی

حکمت 415 قَالَ ( علیه‏السلام )

الدُّنْیَا تَغُرُّ وَ تَضُرُّ وَ تَمُرُّ إِنَّ اللَّهَ سُبْحَانَهُ لَمْ یَرْضَهَا ثَوَاباً لِأَوْلِیَائِهِ وَ لَا عِقَاباً لِأَعْدَائِهِوَ إِنَّ أَهْلَ الدُّنْیَا کَرَکْبٍ بَیْنَا هُمْ حَلُّوا إِذْ صَاحَ بِهِمْ سَائِقُهُمْ فَارْتَحَلُوا

فرمود:دنیا فریب مى‏دهد، زیان مى‏رساند و تند مى‏گذرد. از این رو خدا دنیا را پاداش دوستان خود نپسندید، و آن را جایگاه کیفر دشمنان خود قرار نداد،و همانا مردم دنیا چون کاروانى باشند که هنوز بار انداز نکرده کاروان سالار بانگ کوچ سر دهد تا بار بندند و برانند


      
ارسال شده در چهارشنبه 89/7/14 ساعت 8:33 ص نویسنده : ایمان احمدی

محسن کدیور اواخر تیرماه گذشته، نامه سرگشاده‎ای خطاب به رییس مجلس خبرگان منتشر کرد. نامه 33 هزار کلمه‎ای کدیور مجموعه‎ای از ادعا‎ها و شبهه‎افکنی‌‎ها درباره رهبری جمهوری اسلامی در دو دهه اخیر بود.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 89/7/14 ساعت 8:31 ص نویسنده : ایمان احمدی

مادر سه شهید دفاع مقدس گفت: فرزندانم را بزرگ کردم فقط برای اسلام.خدا را شکر که هر سه با همان لباس جنگشان در جوار امام خمینی (ره) خوابیدند. ناراحتی ما از ناشکری‌ها و حرمت‌شکنی‌های بعضی‌ها زیاد است که شکایت آنها را به امام زمان می‌بریم، اما یک درخواست دارم و آن دیدار خصوصی با مقام معظم رهبری است.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 89/7/13 ساعت 10:30 ص نویسنده : ایمان احمدی

یکی از ناگفته‌های مهم دفاع مقدس در حوزه جنگ الکترونیک امروز (سه‌شنبه) رمزگشایی می‌شود.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 89/7/13 ساعت 10:28 ص نویسنده : ایمان احمدی

روزی چاقوی استاد که خیلی به آن علاقه داشت، گم می شود و وی هر چه می گردد آن را پیدا نمی کند و به تصور آنکه بچه هایش برداشته و از بین برده اند نسبت به بچه ها و خانواده عصبانی می شود، مدتی بدین منوال می گذرد و چاقو پیدا نمی شود. و عصبانیت آقا نیز تمام نمی شود.
      

آیا این سخن که می‌گویند: وقتی امام زمان(ع) قیام کنند مردمان بسیاری را می‌کشند به گونه‌ای که سیل خون در زمین به‌راه می‌افتد و حتی انسان‌های به دنیا آمده از نسل قاتلان امام حسین(ع) را هم به عنوان انتقام خون آن حضرت به قتل می‌رساند حقیقت دارد؟

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 89/7/13 ساعت 10:24 ص نویسنده : ایمان احمدی

(به امام خبر دادند که شریح بن الحارث، قاضى امام خانه‏اى به 80 دینار خرید) او را احضار کرده فرمود:

به من خبر دادند که خانه‏اى با هشتاد دینار خریده‏اى، و سندى براى آن نوشته‏اى، و گواهانى آن را امضا کرده‏اند. (شریح گفت: آرى اى امیر مؤمنان،«» امام علیه السّلام نگاه خشم آلودى به او کرد و فرمود)

 

اى شریح به زودى کسى به سراغت مى‏آید که به نوشته‏ات نگاه نمى‏کند، و از گواهانت نمى‏پرسد، تا تو را از آن خانه بیرون کرده و تنها به قبر بسپارد اى شریح اندیشه کن که آن خانه را با مال دیگران یا با پول حرام نخریده باشى، که آنگاه خانه دنیا و آخرت را از دست داده‏اى اما اگر هنگام خرید خانه، نزد من آمده بودى، براى تو سندى مى‏نوشتم که دیگر براى خرید آن به درهمى یا بیشتر، رغبت نمى‏کردى، آن سند را چنین مى‏نوشتم

این خانه‏اى است که بنده‏اى خوار آن را از مرده‏اى آماده کوچ خریده، خانه‏اى از سراى غرور، که در محلّه نابود شوندگان، و کوچه هلاک شدگان قرار دارد این خانه به چهار جهت منتهى مى‏گردد: یک سوى آن به آفت‏ها و بلاها، سوى دوّم آن به مصیبت‏ها، و سوى سوم به هوا و هوس‏هاى سست کننده، و سوى چهارم آن به شیطان گمراه کننده ختم مى‏شود، و در خانه به روى شیطان گشوده است این خانه را فریب خورده آزمند، از کسى که خود به زودى از جهان رخت برمى‏بندد، به مبلغى که او را از عزّت و قناعت خارج و به خوارى و دنیا پرستى کشانده، خریدارى کرده است. هر گونه نقصى در این معامله باشد،بر عهده پروردگارى است که اجساد پادشاهان را پوسانده، و جان جبّاران را گرفته، و سلطنت فرعون‏ها«» چون «کسرى» و «قیصر» و «تبّع» و «حمیر» را نابود کرده است آنان که مال فراوان گرد آورده بر آن افزودند، و آنان که قصرها ساخته، و محکم کارى کردند، طلا کارى کرده، و زینت دادند، فراوان اندوختند، و نگهدارى کردند، و به گمان خود براى فرزندان خود باقى گذاشتند همگى آنان به پاى حسابرسى الهى، و جایگاه پاداش و کیفر رانده مى‏شوند، آنگاه که فرمان داورى و قضاوت نهایى صادر شود «پس تبهکاران زیان خواهند دید».

به این واقعیّت‏ها عقل گواهى مى‏دهد هر گاه که از اسارت هواى نفس نجات یافته، و از دنیا پرستى به سلامت بگذرد


      
      

 اخیرا پاورپوینتی در سایت های ضد انقلابی منتشر شده است که حاوی روشنگری هایی درباره جریان فتنه تا سه ماه پس از انتخابات می باشد. این مطالب قبلا در سایت های متعدد منتشر شده بود. اما فتنه گران برای اینکه ذهن مردم را از محتوای این گزارش منحرف کنند ، ادعا کردند این پاورپوینت سند شورای عالی امنیت ملی است.
      
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا