.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 165
  • بازدید دیروز : 171
  • کل بازدید : 1460090
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/30    ساعت : 9:54 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها

اوباما ضمن نامه ای خواستار ممنوعیت صدور ویزا برای 8 مقام ایرانی و ضبط دارایی های آنها- در صورت داشتن دارایی در آمریکا- شده است. این افراد شامل سرلشکر جعفری، محسنی اژه ای، حیدر مصلحی، حسین طائب، صادق محصولی، مصطفی محمدنجار، احمدرضا رادان و سعید مرتضوی هستند.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در یکشنبه 89/7/11 ساعت 8:55 ع نویسنده : ایمان احمدی

حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای می‌فرمایند: امام صادق(ع) مرد مبارزه بود، مرد علم و دانش بود و مرد تشکیلات بود.

ادامه مطلب...


      

دستور رئیس جمهور آمریکا برای تحریم 8 مقام ایرانی به بهانه نقض حقوق بشر، پیوند کامل جریان فتنه و آشوب با واشنگتن را آشکارتر کرد.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در یکشنبه 89/7/11 ساعت 12:31 ع نویسنده : ایمان احمدی

خاتمی در تقسیم کار جدید جریان فتنه موظف می شود برای مراجع نامه بنویسد و درخصوص برخی مسائل روز سیاسی به سیاه نمائی بپردازد.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در یکشنبه 89/7/11 ساعت 9:5 ص نویسنده : ایمان احمدی

انسان در هر زمان و مکان و در هر شغل و کسبی، می‌تواند به گونه‌ای پاک و صالح باشد که از اوتاد زمین و از وسائط فیض میان حضرت مهدی(ع) و مردم گردد. محمد علی مردی کاسب و گمنام بود و در دزفول زندگی می‌کرد. شغلش بافندگی و محل کارش دکّان کوچکی بود که هم در آن کار می‌کرد و هم زندگی می‌نمود. او آن چنان ساده و عادی می‌زیست که کسی معنویت و بزرگواری اش را باور نمی‌کرد و نمی‌دانست که او یکی از وسائط فیض بین حضرت ولی عصر(ع) و خلق است تا اینکه
      
ارسال شده در یکشنبه 89/7/11 ساعت 9:3 ص نویسنده : ایمان احمدی

َ حکمت(72)-قَالَ ( علیه‏السلام )الدَّهْرُ یُخْلِقُ الْأَبْدَانَ وَ یُجَدِّدُ الْآمَالَ وَ یُقَرِّبُ الْمَنِیَّةَ وَ یُبَاعِدُ الْأُمْنِیَّةَ مَنْ ظَفِرَ بِهِ نَصِبَ وَ مَنْ فَاتَهُ تَعِبَ

فرمود: دنیا بدن‏ها را فرسوده، و آرزوها را تازه مى‏کند، مرگ را نزدیک و خواسته‏ها را دور و دراز مى‏سازد، کسى که به آن دست یافت خسته مى‏شود، و آن که به دنیا نرسید رنج مى‏برد




      
ارسال شده در شنبه 89/7/10 ساعت 11:29 ص نویسنده : ایمان احمدی

وقتی خواستم با او خداحافظی کنم، دیدم گریه می‌کند. من متحیر شدم از طرفی روز عرفه نزدیک بود و بیست و پنج سال، همه ساله روز عرفه در کربلا بوده‌ام و از طرفی چگونه این رفیق را در این حال تنها بگذارم و بروم؟! به هر حال نمی‌دانستم چه کنم. او همین طور که اشک می‌ریخت به من گفت فلانی من تا یک ساعت دیگر می‌میرم، این یک ساعت را هم صبر کن! وقتی من مُردم، هر چه دارم از خورجین و الاغ و سایر اشیاء، مال تو باشد. فقط جنازة مرا به کربلا برسان و مرا در آنجا دفن کن.

ادامه مطلب...


      

 رضا سراج کارشناس سیاسی و مسائل استراتژیک طی تحلیلی به چرایی پیوند جریان فتنه با تحریم‌ها و تهدیدات آمریکا پرداخت و نوشت: جریان فتنه پذیرفته است که به عنوان پیاده‌نظام آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی به ایفای نقش بپردازد.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در شنبه 89/7/10 ساعت 7:46 ص نویسنده : ایمان احمدی

معاون سیاسى شوراى سیاست‏گذارى ائمه جمعه‏ در یادداشتی نوشته است: طى کمتر از ده روز به نظر مى‏رسد رفتار غیرانتظار از آقاى هاشمى، فراوانى بیشترى پیدا کرده که اگر صحت داشته باشد باید جبران شود.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در شنبه 89/7/10 ساعت 7:45 ص نویسنده : ایمان احمدی

راوی این دیدار که یکی از دوستان شهید «ابراهیم هادی» است می گوید: همین طور که حاج آقا صحبت می‌کردند فهمیدم ایشان، ابراهیم را خوب می‌شناسد ایشان کمی با دیگران صحبت کرد. وقتی اتاق خالی شد رو کرد به ابراهیم و با لحنی متواضعانه گفت: آقا ابراهیم ما رو یه کم نصیحت کن

ادامه مطلب...


      
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا