.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 154
  • بازدید دیروز : 171
  • کل بازدید : 1460079
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/30    ساعت : 8:33 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها

رئیس هیئت اعزامی مجلس به مهاباد گفت: سپاه در اولین ساعات پس از وقوع حادثه تروریستی مهاباد ، عوامل اصلی و پشتیبانی‌کننده آنان را در عملیاتی ضربتی معدوم کرد و 2 یا 3 نفری که در انفجار دست داشتند نیز شناسایی شده‌اند که هم‌اکنون تحت تعقیب نیروهای انتظامی و امنیتی قرار دارند.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در شنبه 89/7/10 ساعت 7:41 ص نویسنده : ایمان احمدی

یکی از رزمندگان سال های دفاع مقدس می گوید: حسین در خواب محل اصابت گلوله به بدن خود را دیده بود او می‌گفت: من دیگر به این دنیا تعلق ندارم. دنیای دیگر در انتظار من است دستی به آن یک چشم سالمش کشیدم.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در شنبه 89/7/10 ساعت 7:38 ص نویسنده : ایمان احمدی

یکی از معروف ترین کارهای خانم مرضیه هاشمی مستند “تقاطع” بود. ایشون آمریکایی الاصل هستند و به دلیل دموکراسی بالا از آمریکا به ایران آمده اند.

جنگ نرم
?،? مگابایت/دانلود کلیپ تصویری

آمریکایی ها شستشوی مغزی شده اند توسط رسانه هایشان…
??? کیلوبایت/دانلود کلیپ تصویری




      
ارسال شده در جمعه 89/7/9 ساعت 4:56 ع نویسنده : ایمان احمدی

اگرچه این سخنان سخیف مفتی اعظم عربستان بسیار تلخ است و باید مورد عبرت افراطیون قرار گیرد، اما در درون خود شامل اعتراف جالبی نیز هست؛ اعتراف به اینکه مذهب تشیع علیرغم تبلیغات فراوان و پرحجم وهابیت بیشترین انتشار را دارد. مفتیان وهابی تاکنون رشد روزافزون پیروان مکتب اهل‏بیت(ع) در جهان را انکار می‏کردند.
ادامه مطلب...


      
ارسال شده در جمعه 89/7/9 ساعت 4:56 ع نویسنده : ایمان احمدی

شبکه آمریکایی CNN پخش مستقیم سخنرانی رئیس جمهور اسلامی ایران در مجمع عمومی سازمان ملل را ناگهان قطع کرد.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در جمعه 89/7/9 ساعت 4:51 ع نویسنده : ایمان احمدی

«صیحه» به صدا و ندا اطلاق مى‏شود و در اینجا منظور ندایى است که شب بیست و سوم ماه رمضان که همان شب قدر است از آسمان شنیده مى‏شود. هر جمعیتى آن را به زبان خویش مى‏شنود و از آن حیران و سرگردان مى‏گردد؛ از شنیدن این ندا خوابیده بیدار مى‏شود؛ ایستاده مى‏نشیند؛ نشسته بر سر جاى خود میخکوب مى‏شود.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در جمعه 89/7/9 ساعت 7:57 ص نویسنده : ایمان احمدی

حکمت 385قَالَ ( علیه‏السلام )مِنْ هَوَانِ الدُّنْیَا عَلَى اللَّهِ أَنَّهُ لَا یُعْصَى إِلَّا فِیهَا وَ لَا یُنَالُ مَا عِنْدَهُ إِلَّا بِتَرْکِهَا

 فرمود: از خوارى دنیا نزد خدا همان بس که جز در دنیا، نافرمانى خدا نکنند، و جز با رها کردن دنیا به پاداش الهى نتوان رسید


      
ارسال شده در جمعه 89/7/9 ساعت 7:56 ص نویسنده : ایمان احمدی

این حکایت را زین العابدین سلماسی، شاگرد سیّد بحرالعلوم به نقل از او روایت کرده است.
شبی سیّد بحرالعلوم در مسجد کوفه بود تا نافلة شب را به جای آورد و تصمیم داشت اوّل صبح به نجف باز‌گردد تا کار تحقیق و مذاکره به تأخیر نیفتد. او در دل شوق زیارت مسجد سهله را داشت؛ در حالی که تردید داشت برود یا نرود، ناگهان بادی همراه با گرد و غبار وزیدن گرفت و او را به سوی مسجد سهله کشاند. او وارد مسجد سهله شد. در آن زمان کسی در مسجد نبود و تنها یک شخص بزرگوار در مسجد مشغول مناجات با پروردگار بود. او به گونه‌ای مناجات می‌کرد که دل‌های سنگ و سخت آب می‌شد و آب از چشمان هر کس سرازیر می‌شد. او دریافت که این مناجات، فی البداهه خوانده می‌شود. او سر جایش ایستاد و از شنیدن آن لذّت می‌برد تا اینکه آن شخص از مناجات خود فارغ شد. به سیّد نگاه کرد و به زبان فارسی فریاد زد. «مهدی بیا». سیّد به سمت او رفت و ایستاد. به او دستور داد نزدیک‌تر بیاید و سه بار این دستور تکرار شد تا آنجا که دست ایشان به سیّد می‌رسید. سپس دست شریفشان را به سوی سیّد دراز کردند. زمانی که سید به اینجا رسید، سخن خود را عوض و سپس عنوان کرد که این سخن، سرّ است و نباید بازگو شود


      
      
ارسال شده در پنج شنبه 89/7/8 ساعت 7:48 ع نویسنده : ایمان احمدی

نکته ی مهمی که از لا به لای اطلاعات فوق استخراج می گردد این مطلب مهم است که  عرفان های  نوپدید  و  ورزش های  تئوسوفیکالی  همچون  « یوگا »  که  شهرت بین المللی یافته اند و از سوی دستگاه های شیطانی ماسونی نیز تبلیغ می گردند، ارتباط بسیار مهم و جدی با فراماسونری جهانی دارند و رهبران این جنبش ها نیز عمدتاً در فراماسونری عضویت دارند.

ادامه مطلب...


      
<   <<   16   17   18   19   20   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا