.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 48
  • بازدید دیروز : 578
  • کل بازدید : 1451371
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/19    ساعت : 2:13 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در چهارشنبه 89/7/21 ساعت 7:2 ع نویسنده : ایمان احمدی

سایت رسمی آیت الله هاشمی رفسنجانی در جدیدترین مطلب خود تحت عنوان یادکردی از گذشته، بخش هایی از سخنرانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را آورده و تلاش کرده مخالفت حضرت امام (ره) با دولتی شدن دانشگاه آزاد را به معنی موافقت ایشان با وقف جلوه دهد.
ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 89/7/21 ساعت 7:1 ع نویسنده : ایمان احمدی

چند ماه پیش تا مدتها بحث زلزله تهران نقل محافل خانوادگی و رسانه ای بود.این بحث ها اگر هیچ فایده ای برای طراحان سیاسی آن نداشت، اما فرصت مناسبی بود تا مشکلات اخلاقی جامعه مجددا مورد توجه مردم و مسئولین قرار گیرد.
      

انقلاب اسلامی ایران در لبنان بویژه بین گروههای مسلمان شیعه تاثیر شگرف و تعیین کننده ای بجا گذاشته و حزب الله را در صدر اخبار خاورمیانه نشانده است. در اخبار خاورمیانه همیشه نام حزب الله لبنان به چشم می خورد گروهی که هم از لحاظ ایدئولوژیکی، تشکیلاتی و هم عملکردی وابسته و متاثر از انقلاب اسلامی ایران است.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در یکشنبه 89/7/18 ساعت 8:12 ص نویسنده : ایمان احمدی

تعداد نمایندگان حاضر در صحن مجلس همواره شکننده است و کمتر اتفاق می افتد که از 290 نماینده مجلس بیش از 220 نماینده در صحن مجلس حاضر باشند.
      
ارسال شده در یکشنبه 89/7/18 ساعت 8:11 ص نویسنده : ایمان احمدی

اظهارات احمد توکلی مبنی بر معرفی نشدن نمایندگان دولت جهت تشکیل کمیته 6 نفره میان دولت و کمیسیون تلفیق با تکذیب مفتح و میرتاج الدینی مواجه شد، اما توکلی بر سخنان خود و نادرست بودن اظهارات مفتح و میر تاج الدینی تاکید دارد.
      
ارسال شده در یکشنبه 89/7/18 ساعت 8:7 ص نویسنده : ایمان احمدی

یکی غیبت صغرا و دیگری غیبت کبرا؛ چرا از همان ابتدا، غیبت کبرا آغاز نشد و آن حضرت پس از یک دورة غیبت هفتاد ساله، غیبت کبرای خود را شروع کردند؟

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در یکشنبه 89/7/18 ساعت 8:4 ص نویسنده : ایمان احمدی

رو به من کرد و پرسید: نماز امام زمان(ع) را چطور می‌خوانند؟ با تعجب پرسیدم: حالا چی شده که می‌خواهی نماز امام زمان(ع) را بخوانی؟ گفت: نذر کرده‌ام و بعد لبخندی زد.
گفتم: باید مفاتیح را بیاورم. مفاتیح را آوردم و از روی آن چگونگی نماز را خواندم. نماز را که خواندیم، گفت: برو هرچه زودتر بچه‌ها را خبر کن

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در شنبه 89/7/17 ساعت 9:23 ع نویسنده : ایمان احمدی

شنیده های خبرنگار کلمه نیوز حاکی است که اخیرا عفت مرعشی  درباره دیدار اخیر خود با مهدی هاشمی در دبی گفته:" پسرم مهدی را در حالی دیدم که از لحاظ روحی و جسمی وضعیت مناسبی داشت و فقط ناراحتیش دوری از ما بود"  وی همچنین در قسمت دیگر از صحبت هایش با طرح سوالی که چرا به ترکیه نرفته است ، ما را یاد انتخابات می اندازد (اگر موسوی رئیس جمهور نشود خیابان ها شلوغ می شود ) و می گوید پسرم  درباره این صحبت می کرد که  طی جلسه ای که در محل اقامتش داشته  به آن قول داده شده که به زودی به ایران باز خواهد گشت و آن هم با افتخار و درمیان انبوه علاقه مندان به خود .
این صحبت های خانم مرعشی از آن جهت حائز اهمیت است که وی از تمامی جلسات سران فتنه با خبر بوده و گاهی به صورت ناخودآگاه بخشی از گفته های آن جلسات را به زبان می آورد . کلمه نیوز ضمن پیگیری این خبر رسیده در روزهای آینده شما را با جزئیات بیشتری آشنا می کند .



      
ارسال شده در شنبه 89/7/17 ساعت 9:21 ع نویسنده : ایمان احمدی

به تازگی در برخی دانشگاه ها برخی از دانشجویان وهابی بصورت پنهانی اقدام به تبلیغ وهابیت می نمایند .

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در شنبه 89/7/17 ساعت 9:20 ع نویسنده : ایمان احمدی

مشاور یکی از سران فتنه استراتژی فعلی فرقه سبز را «بازدارندگی» اعلام کرده است

ادامه مطلب...


      
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا