.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 259
  • بازدید دیروز : 653
  • کل بازدید : 1445259
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/6    ساعت : 9:9 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در یکشنبه 89/7/25 ساعت 4:38 ع نویسنده : ایمان احمدی




      
ارسال شده در یکشنبه 89/7/25 ساعت 4:37 ع نویسنده : ایمان احمدی




      

دست باند «مهاجرانی- کدیور -مهدی هاشمی» در انتشار نامه های جعلی و خبرهای دروغین مجددا رو شد.
خبرنگار روزنامه های زنجیره ای که هم اکنون در لندن دبیر یکی از گروه های سایت جرس می باشد پشت پرده ماجرای انتشار نامه ای به نام آیت الله صادق لاریجانی به رهبر معظم انقلاب را فاش کرد

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در شنبه 89/7/24 ساعت 2:40 ع نویسنده : ایمان احمدی




      
ارسال شده در شنبه 89/7/24 ساعت 2:37 ع نویسنده : ایمان احمدی

کروبی در مصاحبه با نشریه «نیویورکر» آمریکا، پیشنهاد کمک های آمریکا در قبال جنبش سبز را رد نکرد.
      
ارسال شده در شنبه 89/7/24 ساعت 2:32 ع نویسنده : ایمان احمدی

وقتی به دقت به پیکر شهید نگاه کردم ، در دستش خودکاری را دیدم که نوک آن روی دفترچه قرار داشت . همان لحظه به کنجکاو شدم آخرین جمله ای را که نوشت بخوانم . خم شدم و خودکار و دفترچه را از دستش در آوردم .

ادامه مطلب...


      

موسوی به بیان نکاتی از سفر رییس جمهور به لبنان مانند هلی کوپترهای پرواز کننده بالای سر احمدی نژاد، صدای شلیک هنگام سخنرانی وی و... پرداخت.

سید رائد موسوی فرزند دیپلمات ربوده شده ایرانی در لبنان که به همراه رئیس جمهور به لبنان سفر کرده بود در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری فارس، در خصوص حاشیه‌های سفر احمدی‌نژاد با اشاره به استقبال گسترده مردمی در این کشور از رئیس جمهور کشورمان گفت: نکته جالب این است که مردم لبنان عبارت فارسی «خوش‌آمدید» را یاد گرفته بودند و در سفر رئیس جمهور به ضاحیه نیز جمعیت یک صدا این عبارت را با لهجه عربی فریاد می‌‌زدند.
وی با بیان اینکه صف اسکورتی که ارتش لبنان برای ریاست جمهوری فراهم کرده بود نیز موضوع جالبی بود، اظهار داشت: در محل تردد رئیس جمهور هلیکوپترهایی او را همراهی می‌کردند و همواره بالای سر رئیس جمهور در هنگام برنامه‌ها یا سخنرانی‌ها این هلی‌کوپترها حضور داشتند تا تهدید هوایی متوجه رئیس جمهور کشورمان نشود.
فرزند سید محسن موسوی افزود: در ملاقات‌ها برنامه‌های جانبی رئیس جمهور مانند دانشگاه بیروت نیز مردم با اطلاع از مسیر تردد رئیس جمهور به اطراف این مسیرها آمده و استقبال باشکوهی از احمدی نژاد داشتند.
موسوی در خصوص صدای شنیده شده در هنگام سخنرانی رئیس جمهور در جنوب لبنان گفت: در هنگام سخنرانی رئیس جمهور، یکی از ساختمان‌های اطراف اقدام به نورافشانی کرد که صدای آن باعث جلب توجه شد.
وی این حرکت را یک موضوع مرسوم در لبنان خواند و با اشاره به بازی ایران و آمریکا در جام جهانی گفت: پس از پیروزی ایران بر آمریکا مردم به خیابان‌ها ریخته و با شلیک گلوله و حتی آرپی‌جی خوشحالی خود را ابراز کردند.
فرزند دیپلمات ربوده شده ایرانی در پایان با بیان اینکه مردم لبنان وقتی به هیجان می‌آیند به تیراندازی مشغول می‌شوند، گفت: در هنگام ورود رئیس جمهور به لبنان 21 گلوله توپ برای استقبال از ایشان شلیک شد.




      
ارسال شده در جمعه 89/7/23 ساعت 5:36 ع نویسنده : ایمان احمدی

به قصد یکی از شهرها از مشهد خارج شدم. در بین راه، هوا طوفانی شد و برف زیادی آمد، به طوری که راه بسته شد و من در برف ماندم. وقتی ماشین را نگه داشتم، موتور ماشین هم خاموش شد و از کار افتاد. هر چه کوشش کردم حداقل ماشین را روشن نگه دارم و از سرمای طاقت فرسا خودم را حفظ کنم، نتوانستم.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در جمعه 89/7/23 ساعت 5:34 ع نویسنده : ایمان احمدی

 

یکی از پرسش‌هایی که ذهن بسیاری را به خود مشغول داشته، این است که حکومت امام زمان(ع) یا به طور کلی حکومتی که پس از ظهور مستقر می‌شود، چند سال به طول می‌انجامد؟ در این مقاله ابتدا روایت‌های موجود در این زمینه، بررسی و در ادامه نتیجه به دست آمده از جمع روایات بیان شده است.

در روایت‌های شیعه و سنی مدت زمان‌های متفاوتی برای حکومت مهدوی ذکر شده که کمترین آنها هفت سال و بیشترین آنها 309 سال (به مقدار توقف اصحاب کهف در غار) است. در اینجا ابتدا برخی از روایت مرتبط با این موضوع را نقل می‌کنیم و در ادامه به تحلیل و بررسی وجه تفاوت مدت زمان‌‌های ذکر شده در روایات و در صورت امکان جمع بین آنها می‌پردازیم
      
ارسال شده در جمعه 89/7/23 ساعت 10:15 ص نویسنده : ایمان احمدی

رئیس‌جمهور کشورمان در ادامه سفر خود به لبنان عصر دیروز با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله دیدار کرد.

ادامه مطلب...


      
<      1   2   3   4   5   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا