.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 121
  • بازدید دیروز : 166
  • کل بازدید : 1460391
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/3/1    ساعت : 8:6 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در سه شنبه 90/10/13 ساعت 4:33 ع نویسنده : ایمان احمدی

ربایندگان مهندسان ایرانی در سوریه قصد دارند با لباس سپاه پاسداران آنها را وادار به اعتراف به عضویت سپاه و انجام عملیات در این کشور و رابطه با حزب الله کنند.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 90/10/13 ساعت 11:26 ص نویسنده : ایمان احمدی

حکم دادگاه بدوی فائزه هاشمی امروز از سوی شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی صلواتی به ریاحی وکیل وی ابلاغ شد.

بر اساس این گزارش فائزه هاشمی برابر حکم دادگاه به جرم فعالیت تبلیغی علیه نظام به شش ماه حبس و 5 سال محرومیت از فعالیت های سیاسی ، فرهنگی و مطبوعاتی محکوم شد.
 چندی پیش جلسه محاکمه فائزه هاشمی در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی صلواتی تشکیل و وی به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام محاکمه شده بود.




      
ارسال شده در سه شنبه 90/10/13 ساعت 11:24 ص نویسنده : ایمان احمدی

صالحیفرمانده کل ارتش با اشاره به خروج ناو هواپیمابر آمریکایی از خلیج فارس به دریای عمان همزمان با رزمایش دریایی ولایت 90 به آنها تذکر داد که توصیه می‌کنیم این ناو به خلیج فارس برنگردد چرا که ما فقط به تذکر بسنده نخواهیم کرد

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 90/10/13 ساعت 8:17 ص نویسنده : ایمان احمدی

در زمان حیات پربرکت حضرت امام خمینی هزاران نامه از سراسر جهان بویژه از کشور عزیزمان به دفتر معظم له رسیده است که ایشان در حد مقدور به بسیاری از آنها پاسخ داده اند.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 90/10/13 ساعت 8:11 ص نویسنده : ایمان احمدی

شهیدمطهری

استاد شهید مرتضی مطهری، 42 سال پیش در سخنانی درباره ارتباط قیام امام حسین علیه السلام با موضوع وجوب آزادسازی فلسطین از اشغال رژیم صهیونیستی که به دستگیری وی انجامید، پیش بینی جالبی کرده بود که این روزها محقق شده است

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 90/10/13 ساعت 8:2 ص نویسنده : ایمان احمدی

طی دوسال گذشته سایت هاشمی رفسنجانی با تاکید بر محورها و مسائل اختلاف برانگیز کشور سعی کرد تا همواره موضوع تقابل میان مسئولین عالی رتبه نظام اسلامی را تعقیب نماید.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 90/10/13 ساعت 7:56 ص نویسنده : ایمان احمدی

فتنه 88 همچون دیگر مقاطع حساس تاریخ انقلاب پر بود از آزمایش برای "مردم" و "خواص" و تکرار تجربه های معروف تاریخی. نقش آفرینی شایسته و کم نظیر مردم در این برهه خطیر با حضور بصیرانه در میدان نظر و عمل که اوج آن حماسه 9 دی بود، بر همگان آشکار شد.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 90/10/13 ساعت 7:43 ص نویسنده : ایمان احمدی

العربیه

هدف العربیه از حمله به بسیجیان، کاهش انگیزه آنان برای فعالیت در فضای مجازی، دلداری دادن به رسانه های ضدانقلاب و سیاه نمایی علیه نظام است.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 90/10/13 ساعت 7:42 ص نویسنده : ایمان احمدی

ویکی

موسس دانشنامه آن‌لاین ویکی‌پدیا که ابزار نفوذ مافیای قدرت بر گفتمان عمومی بوده و شستشوی مغزی نسل هزاره جدید را دنبال می‌کند، فردی یهودی است که سابقه فعالیت در وال‌استریت و مدیریت سایت پورنو را یدک می‌کشد.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 90/10/12 ساعت 10:51 ص نویسنده : ایمان احمدی

آموزش آبی - خاکی، ترکیبی از آموزش‌های بلم‌ رانی، غواصی و شیوه‌های شناسایی در هور بود که به مدت یک ماه در منطقه "شط علی" ادامه یافت. سپس گروه یازده نفری ما برای تحویل گرفتن منطقه به محل مأموریت عزیمت کرد. در این مدت دیگر می‌دانستیم که با این آموزش‌ها سر از جزایر "مجنون" درخواهیم آورد. نیروهای قرارگاه نصرت، منطقه را تحویل اطلاعات لشکر دادند و از آن روز کار شبانه‌روزی واحد شهدای کربلا شروع شد.

ادامه مطلب...


      
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا