.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 158
  • بازدید دیروز : 622
  • کل بازدید : 1447562
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/11    ساعت : 6:25 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در دوشنبه 90/10/19 ساعت 8:13 ص نویسنده : ایمان احمدی

حضرت آیت الله شب زنده دار به منظور تشرف به محضر حضرت امام خامنه ای و بعیت با آرمانهای انقلاب اسلامی در مراسم گرامیداشت روز 19 دی، درس روز دوشنبه خود را تعطیل اعلام کردند.

وی در درس روز یکشنبه خود گفت: ما فردا ان شاء الله می خواهیم با حضرات قمیون مشرف بشویم محضر مقام معظم رهبری بر اساس وظیفه ای که داریم. استخاره هم کردم خیلی عجیب بود. به همین دلیل تصمیمم جدی شد که این تشرف راپیدا بکنیم در زمره حضرات قمیون برای اداء شکر خداوند متعال که مردم این گونه دعوت مرحوم امام و مراجع بزرگ تقلید را اجابت کردند و این جور در صحنه آمدند

ایشان همچنین اظهار داشت: از این می ترسیم که اگر کوتاهی کنیم فردای قیامت خداوند متعال از همه ما بازخواست کند.

این عالم بزرگ حوزه علمیه قم افزود: اگر گاهی ان قلت و اشکالی هم به برخی امور داریم، این امور جزئی نباید باعث بشود که در اصول و کلیات تردید کنیم همان طور که امیرالمومنین علیه السلام و سایر صحابه بزرگوار رسول خدا مثل سلمان و ابوذر همه آنها جرائمی را می دیدند اما تمام همتشان این بود که اصل اصول را حفظ کنند و همه آن مشکلات را تحمل کردند.

حضرت آیت الله شب زنده دار ابراز داشت: اگر خدایی نکرده باعث شویم که صحنه ها بدست کسانی افتد که به دین و تشییع اعتقادی ندارند و آنها این نعمتی که خداوند به ما داده است و از این راه می توانیم تا جایی که قدرت داریم به احکام الهی عمل کنیم را از ما بگیرند، آنگاه ما پیش خدا مسئولیم

وی در پایان گفت: با عرض معذرت با این که تعطیلات هم زیاد می شود اما گاهی چیزهایی پیش می آید که شاید رویهم رفته اهم باشد از این بابت عذر می خواهیم که فردا جلسه درس تعطیل می شود.




      
ارسال شده در دوشنبه 90/10/19 ساعت 8:11 ص نویسنده : ایمان احمدی

اورست




      
ارسال شده در دوشنبه 90/10/19 ساعت 8:7 ص نویسنده : ایمان احمدی

مصلحیحجت‌الاسلام حیدر مصلحی شامگاه یکشنبه پس از جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت که دستگاه امنیتی کشورمان بر فعالیت‌های افراد دستگیرشده اشراف اطلاعاتی کامل داشت.

وی افزود: برنامه ما بر اساس کامل شدن اطلاعات در خصوص فعالیت‌های این مجموعه و شناسایی نوع ارتباطات افراد و سپس دستگیری آنها بود.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه افراد دستگیر شده دنبال اجرای طرح‌‌ها و برنامه‌های آمریکا در روند انتخابات مجلس نهم از طریق شبکه‌های مجازی و اجتماعی بودند، گفت: دستگیرشدگان از طریق فضای مجازی با خارج از کشور ارتباطاتی داشتند که پس از کامل شدن اطلاعات در خصوص اقدامات‌شان آنها را دستگیر کردیم.

حجت‌الاسلام مصلحی خاطرنشان کرد که افراد دستگیر شده مجموعه قدرت‌مند و مهمی نبودند که بتوانند کاری انجام دهند.

مصلحی در عین حال با تاکید بر اینکه بر همه اقدامات و حرکت‌هایی که از سوی این مجموعه در خصوص انتخابات انجام می‌شود اشراف کامل داریم، مستندات به دست آمده از این افراد را قابل توجه دانست.
 
وی در پایان متذکر شد:‌ آنها در حال اجرای برنامه‌هایی برای انتخابات مجلس نهم بودند که دوازدهم اسفند ماه برگزار می‌شود.




      
ارسال شده در دوشنبه 90/10/19 ساعت 7:48 ص نویسنده : ایمان احمدی

سخنرانی دکتر عباسی

دانلود




      
ارسال شده در یکشنبه 90/10/18 ساعت 8:29 ص نویسنده : ایمان احمدی

ریک سانتوریوم طی اظهاراتی هدف خود و خواسته ملی آمریکا را حمله و مبارزه با حکومت‌های اسلامی‌ای چون ایران اعلام کرد.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در یکشنبه 90/10/18 ساعت 8:28 ص نویسنده : ایمان احمدی

29

شکل کلی این اسلحه، یک استوانه تو خالی بوده و ترکیبی مانند راکت اندازه های بازوکا را به یاد می آورد. عمل گلوله گذاری در آن از انتهای سلاح انجام شده و کالیبر(قطر داخلی لوله یا قطر خارجی پرتابه) آن 105 میلیمتر بوده و در منابع خارجی دو نوع گلوله دو مرحله ای و ترموباریک برای آن ذکر شده است.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در یکشنبه 90/10/18 ساعت 8:8 ص نویسنده : ایمان احمدی

یک مقام اطلاعاتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: 4 تن از عواملی که در حال طراحی شبکه ها و اجرای سازو کار هایی برای انجام اقدامات ضد امنیتی در آستانه انتخابات بودند،شناسایی و بازداشت شده اند.

وی افزود: دستگیر شدگان با استفاده از وسایل و تجهیزات پیشترفته ارتباطات پنهان که اخیرا از بیگانگان دریافت کرده بودند در حال سازماندهی هسته های خاصی برای فراخوان های اینترنتی و ایجاد آشوب و اغتشاش در کشور بودند.

وی اضافه کرد: در بین این افراد عناصر مرتبط با تعدادی از سفارتخانه های بیگانه و نیز رابط فتنه گران با ضد انقلاب مستقر در یکی از مناطق خود مختارکشورهای همسایه که وظیفه برقراری ارتباط ،پشتیبانی و انتقال غیر قانونی تجهیزات و نفرات به دو سوی مرزهای کشور را به عهده داشتند دیده می شوند.

این مقام آگاه در پایان افزود: از بازداشت شدگان اسناد و تجهیزات ارتباطات پنهان قابل توجهی بدست آمده است.




      
ارسال شده در یکشنبه 90/10/18 ساعت 8:7 ص نویسنده : ایمان احمدی

هیوا سلیمی از عناصر قدیمی گروهک کومله و مقیم سلیمانیه عراق است که در بخش انتشارات و تلویزیون آسوی روژهلات(متعلق به کومله جناح مهتدی) مشغول به فعالیت است و در زمینه ترجمه مقالات و مطالب به زبان کردی با آن سایت همکاری دارد.

افتتاح این بخش نشان دهنده عمق پیوند امثال میرحسین موسوی با گروهک های تروریستی است.

گفتنی است نسخه روزانه این سایت هم توسط فردی به نام حمزه غالبی ساکن پاریس که ارتباطات نزدیکی با منافقین دارد اداره می شود.

عبدالله مهتدی، رهبر گروهک تروریستی کومله که به طور متناوب در آلمان و سلیمانیه عراق به سر می برد، سال گذشته در مصاحبه ای گفته بود ژنرال های آمریکایی از اردوگاه کومله در کردستان عراق بازدید کرده و از گروه ما در مقابله با ایران حمایت مالی می کنند. وی درباره همکاری با سایت اینترنتی موسوی- کلمه- گفته است این همکاری از مدت ها قبل وجود داشته و گشایش بخش کردی سایت کلمه در ادامه همکاری های قبلی و برنامه ای تعریف شده برای انتخابات مجلس نهم در ایران است.




      
ارسال شده در یکشنبه 90/10/18 ساعت 7:55 ص نویسنده : ایمان احمدی

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در یکشنبه 90/10/18 ساعت 7:50 ص نویسنده : ایمان احمدی

امام حسینیکى از علماى اهل تسنّن که از فارغ التحصیلان دانشگاه «الازهر» مصر است به نام «شیخ محمد مرعى انطاکى» از اهالى سوریه ، بر اثر تحقیقات دامنه دار به مذهب تشیّع گرایید، و در کتابى به نام «لماذا اخترت مذهب الشّیعه» علل گرایش خود را با ذکر مدارک متقن ذکر نموده است ، در اینجا به یکى از مناظرات او با دانشمندان اهل تسنّن پیرامون سجده بر مهرى که از تربت حسینى است . توجّه کنید

ادامه مطلب...


      
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا