.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 174
  • بازدید دیروز : 295
  • کل بازدید : 1445469
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/7    ساعت : 9:57 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در دوشنبه 90/10/26 ساعت 4:5 ع نویسنده : ایمان احمدی

در پی انتشار مقاله 19 دیماه حسین علائی و واکنش ها و انتقادات گسترده پس از آن روز گذشته جمعی از فرماندهان و مسئولان سابق نیروی دریایی سپاه و قرارگاه نوح(ع) با وی دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش جهان سردار سیدمجید میراحمدی معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و از همکاران سابق حسین علایی در نیروی دریایی سپاه پیرامون موضوعات مطرح شده در این جلسه به خبرنگار مهر گفت: جمعی از فرماندهان و مسئولان سابق نیروی دریایی و قرارگاه نوح (ع) که انتقاداتی درخصوص مقاله آقای حسین علائی در روزنامه اطلاعات داشتند شب گذشته با ایشان دیدار و گفتگو کردند.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 90/10/26 ساعت 4:1 ع نویسنده : ایمان احمدی

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا در واکنش به نامه اخیر رئیس‌جمهور امریکا به رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: اگر خطراتی متوجه ایران شود، از ابزارهای مختلف سیاسی و غیره برای دفاع از منافع خود استفاده خواهیم کرد.


به گزارش جهان به نقل از  فارس سردار سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا در نشست خبری که به منظور برگزاری یادواره ملی شهید حجت الاسلام عبدالله میثمی برگزار شد، در پاسخ به سؤالی مبنی بر موضع ایران در قبال ارسال نامه از سوی اوباما به مقام معظم رهبری در خصوص تنگه هرمز گفت: تنگه هرمز یک گذرگاه استراتژیک هم برای تجارت جهانی و هم برای انرژی جهان است.

وی افزود: از این تنگه 15 تا 17 میلیون بشکه نفت خارج می‌شود و ایران از آنجایی که مقتدرترین کشور منطقه است و چون سواحلش از دهانه فاو تا گواتر دریای عمان کشیده شده، به همین دلیل تضمین کننده امنیت انرژی جهان بوده و این امنیت را یک امنیت دسته جمعی می‌داند.

صفوی در پایان تاکید کرد: اگر خطراتی متوجه ایران شود، از ابزارهای مختلف سیاسی و غیره برای دفاع از منافع خود استفاده خواهیم کرد.




      
ارسال شده در دوشنبه 90/10/26 ساعت 10:38 ص نویسنده : ایمان احمدی

سفر پنهانی یکی از همکاران میدانی فتنه سبز به فلسطین اشغالی از سوی رادیو اسرائیل لو رفت.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 90/10/26 ساعت 10:37 ص نویسنده : ایمان احمدی

نامبرده پشت پرده انتصابات بسیاری در حوزه خودرو و نفت میباشد.
معرفی و پشتیبانی آقایان(ق) و(پ)در حوزه نفت و خودرو را ایشان شخصا انجام داده است.
نامبرده در زمان مدیر عاملی آقای(ق) بر یکی از شرکتهای بزرگ خودرو سازی بعنوان مدیر نامبرده در یکی از شرکتهای تابعه بوده است.
وی نفوذ بالائی در لیدر جریان انحراف دارد. جالب اینکه در انتخابات سال 84 نابرده ازحامیان سرسخت رقیب دکتر احمدی نژاد بود و در جمع آوری میثاق وفاداری مدیران خودروساز با رقیب اصلی احمدی نژاد که در سالن حجاب برگزار شد نقش کلیدی داشت .
در حالیکه انتقادهای شدیدی نسبت به عملکرد 2 مدیر در حوزه خودرو و نفت در دولت وجود دارد حمایتهای ویژه نامبرده وسفارشهای ایشان باعث عدم تعویض آقایان(پ)و(ق) تاکنون شده است.برخی معتقدند به دلیل رفاقت طولانی و نفوذ وی بر لیدر انحراف این فرد مرد پشت پرده جریان انحراف است و حتی بعضی پا را فراتر نهاده اند و او را کاندیدای ریاست جمهوری آینده معرفی می کنند!!!




      
ارسال شده در دوشنبه 90/10/26 ساعت 9:4 ص نویسنده : ایمان احمدی

سرپرست معاونت تشخیص و پیشگیری پلیس با اعلام اینکه سازمانهای اطلاعاتی برخی کشورها با تجمیع اطلاعات وبلاگها اقدام به جاسوسی می‌کنند گفت: دارندگان این گونه صفحات باید از انتشار هرگونه مطالبی که می‌تواند مورد سوء استفاده قرار گیرد خودداری کنند.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 90/10/26 ساعت 9:3 ص نویسنده : ایمان احمدی

روز گذشته، کسانی چون محمدرضا تابش و مصطفی کواکبیان از سوی مافیای خارج نشین سبز که به عنوان کمیته دهشت شناخته می شوند، تهدید شدند که یا باید انصراف دهند و یا اینکه از جرگه اصلاح طلبان بیرون رانده می شوند.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 90/10/26 ساعت 9:2 ص نویسنده : ایمان احمدی

یادداشت امروز را برادر و همکار عزیزم آقای سعدالله زارعی نوشته بود ولی طی چند روز گذشته بسیاری از خوانندگان گرامی در تماس با روزنامه، نظر کیهان را درباره مقاله روز دوشنبه- 19 دی ماه- آقای حسین علایی در روزنامه اطلاعات جویا شده بودند. پاسخ اولیه ما این بود که واکنش نسبت به اینگونه نوشته ها یکی از اصلی ترین اهداف کسانی است که آن را تدارک دیده اند تا از این طریق یک ماجرای دم دستی و کم اهمیت را به موضوع روز تبدیل کرده و به فتنه گران تنفس مصنوعی بدهند. از این روی پرداختن به آن را غیرضروری می دانستیم، اما بعد از انتشار نامه تعدادی از سرداران محترم سپاه در اعتراض به آقای حسین علایی و نصیحت همراه با ملامت وی که از غیرت دینی و انقلابی آن عزیزان حکایت می کرد، اشاره به نکاتی چند درباره یادداشت آقای علایی را ضروری تلقی کردیم و در این وجیزه نگاهی - هرچند گذرا- از زاویه ای دیگر به ماجرا خواهیم داشت. امید آن که آقای حسین علایی در این نوشته اندیشه کند و چنانچه گفتنی های آن را شنیدنی ارزیابی کرد، پای از بازی بیشتر در میدان دشمن بیرون بکشد.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در یکشنبه 90/10/25 ساعت 12:56 ع نویسنده : ایمان احمدی

علی اکبر جوانفکر مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) و مشاور رییس جمهور به اتهام توهین به رهبر معظم انقلاب به یکسال حبس محکوم شد.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در یکشنبه 90/10/25 ساعت 8:2 ص نویسنده : ایمان احمدی

عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر ایران تنها نظامی است که در دنیا به حکومت علوی و ولایی نزدیک است.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در یکشنبه 90/10/25 ساعت 7:53 ص نویسنده : ایمان احمدی

آنها مدعی‌اند ایران به دنبال بمب هسته‌ای است در حالی که مردم ایران بمب هسته‌ای خود را علیه آنها منفجر کرده است. نمونه‌های آن را در پیروزی انقلاب اسلامی، فتح لانه جاسوسی، پیروزی در غزه و لبنان نشان داده است که نمونه دیگر بمب هسته‌ای خود را در روز 12 اسفند که روز انتخابات است علیه دشمنان منفجر خواهد کرد.

ادامه مطلب...


      
<      1   2   3   4   5   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا