.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 16
  • بازدید دیروز : 524
  • کل بازدید : 1450760
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/18    ساعت : 1:1 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در یکشنبه 90/10/25 ساعت 8:2 ص نویسنده : ایمان احمدی

عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر ایران تنها نظامی است که در دنیا به حکومت علوی و ولایی نزدیک است.

حجت الاسلام سید علی طاهری شامگاه شنبه در جمع مردم گرگان در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: امروز قدرت‎های استکباری که دشمنان خدا و بشریت هستند می‎خواهند تمام دنیا به آنها متکی باشد، ولی ایران با اتکا به خدا، در مقابل این استکبار ایستاد و جنبش‎های اسلامی در دنیا آفرید.
وی تصریح کرد: اکنون نتیجه سیاست خودکامانه استکباری در غرب بر همگان مشهود شده و حتی مردم این کشورها می‎گویند ما 99 درصد جمعیت، تا کنون در سرنوشت کشورمان تصمیم‎گیر نبوده‎ایم که اینها نشان می‎دهد قدرت‎های استکباری حتی به مردم خودشان هم خدمت نکرده‎اند و تنها منافع خویش را مقدم می‎شمردند.
نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: سیاست استکبار این است که هر حکومتی می‎خواهد تشکیل شود باید مطیع سیاست‎های آنان باشد، اما این انقلاب اعلام داشت نه شرقی، نه غربی فقط جمهوری اسلامی، و ما به هیچ قدرتی تکیه نمی‎کنیم و توکل این ملت تنها بر قدرت خداوند قادر است.
طاهری خاطرنشان کرد: امروز دنیا به این نتیجه رسیده که می‎توان بدون تکیه بر قدرت‎های سرمایه‎داری، روی پای خود ایستاد و استکبار از همین می‎ترسید که اگر دنیا متوجه این الگو شود دیگر خواسته سیاست‎های استکباری محقق نخواهد شد و آنها نمی‎توانند به کشورها دست‎اندازی کنند تا سیاست منفورشان بر دنیا حاکم شود.
وی متذکر شد: استقلال ایران سبب شده تا استکبار دشمنی‎ خود را با این نظام شروع کند لذا آنها فقط از پیشرفت علمی کشور ما نمی‎ترسند چرا که کشورهای دیگر نیز پیشرفت علمی می‎کنند، دشمن تنها از انرژی هسته‎ای ایران نمی‎هراسد چرا که کشورهای دیگر نیز از این انرژی بهره‎مند هستند، پس چه چیزی سبب ترس آنها شده، اینکه کشور ما می‎خواهد روی پای خود بایستد و مستقل عمل کند و این چیزی است که بر اندام آنها لرزه انداخته است.




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا