.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 110
  • بازدید دیروز : 482
  • کل بازدید : 1459508
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/28    ساعت : 4:38 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در چهارشنبه 90/10/14 ساعت 3:1 ع نویسنده : ایمان احمدی

گذرنامه های خانواده مهدی هاشمی رفسنجانی و برخی دیگر از اعضای خاندان هاشمی پس از ورود به فرودگاه امام خمینی(ره) با حکم قاضی؛ مصادره شد. این افراد از امارات متحده به سمت ایران پرواز کرده بودند که به محض ورود به فرودگاه گذرنامه هایشان توسط مامورین ضبط شده است .
به گزارش خبرنگار صراط، به گفته شاهدان عینی در برابر درخواست رسمی و قانونی متصدیان امر، خانواده هاشمی اقدام به جو سازی کرده و با دادو فریاد قصد داشتند تا در اجرای روند قانونی مصادره گذرنامه ها اخلال ایجاد کنند .هر چند هنوز از انگیزه این اقدام خبری در دست نیست اما به نظر می رسد ممنوع الخروج شدن خانواده مهدی هاشمی تا اطلاع ثانوی و در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی ادامه داشته باشد .
لازم به یادآوری است مهدی هاشمی رفسنجانی فرزند رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از انتخابات ریاست جمهوری و دستگیری تعدادی از فتنه گران به کشور انگلیس متواری شد .




      

یکی از افراد که همسر وی جزو محکومان فتنه است به فارس گفت: نقش این عضو شورای شهر در ایجاد ارتباط میان عناصری از داخل کشور و دولت خبیث انگلیس بسیار فراتر از ایجاد ارتباط صرف است و وی در واقع این ارتباطات را مدیریت می‌کند.

وی اضافه کرد: یکی از مأموریت‌های این عضو شورای شهر تهران این است که مجموعه پول‌ها و هدایای ارسال شده از جناب دولت انگلیس و شبکه بی‌بی‌سی برای خانواده‌های عناصر فتنه‌گر در داخل ایران را دریافت و میان آنها توزیع می‌کند.

وی ضمن تأکید بر اینکه نامبرده از طرف دولت انگلیس و بی‌بی‌سی اختیار تام در این مورد دارد، گفت: به عنوان نمونه وی ارتباطی میان خانواده فردی به نام شبنم سهرابی که ادعا می‌شود ظهر عاشورای 88 در تهران کشته شده با بی‌بی‌سی برقرار کرده و سپس هدیه‌ای از طرف بی‌بی‌سی برای این خانواده ارسال نموده است.

این فرد در ادامه گفت: این عضو شورای شهر در انجام این پروژه دارای ارتباطات تنگاتنگ با عناصری مانند مسیح علی‌نژاد است که اکنون نقش پادو و رابط شبکه فاسد بی‌بی‌سی با عناصر رادیکال فتنه را ایفا می‌کند.

لازم به یادآوری است که پیش از این اطلاعات مبسوطی درباره تسلط بهائیت بر شبکه سلطنتی بی‌بی‌سی فارسی، چگونگی به کارگیری عناصر به اصطلاح اصلاح‌طلب در این بنگاه دولتی انگلیس و همچنین پشت پرده مفاسد موجود میان کارکنان آن افشا شده است.




      
ارسال شده در چهارشنبه 90/10/14 ساعت 2:55 ع نویسنده : ایمان احمدی

یک نماینده مجلس که فرزندش در پرونده سوء مالی نقش داشته و در بازداشت است، در اقدامی درخور توجه و قابل تحسین، از مسئولان قضایی خواست تا در رسیدگی به پرونده فرزندش هیچ ملاحظه ای نداشته و فقط قانون را مد نظر داشته باشند.

پس از سوء استفاده مالی 2 هزار و 800 میلیارد تومانی در کشور و بازداشت متهمین مرتبط با این پرونده، فرزند یکی از نمایندگان فعلی مجلس در این ارتباط بازداشت شد.
خبرنگار جهان در راهروهای مجلس شنید که این نماینده نه تنها برای آزادی فرزندش متوسل به هیچ اقدام غیر قانونی نشد، بلکه در نامه ای به مسئولان قضایی اعلام کرد که در رسیدگی به پرونده فرزندش تنها به قانون توجه شود و هیچ ملاحظه ایی نباشد.
 
یکی از نمایندگان در راهروهای مجلس ضمن تائید این خبر به خبرنگار جهان گفت: این اقدام نماینده مذکور موجب مسرت ما نمایندگان است که امیدواریم سرمشقی برای نمایندگانی که خود در مظان اتهام هستند، باشد.
 
حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای عصر دوشنبه دوازدهم دی ماه در جمع خبرنگاران اعلام کرد که فرزند این نماینده اتهامات سنگینی دارد. البته باید اشاره کنم که پدر او جزو هیئت رئیسه مجلس نیست. این موضوع تنها یک تشابه اسمی به نماینده مورد نظر است.




      
ارسال شده در چهارشنبه 90/10/14 ساعت 10:13 ص نویسنده : ایمان احمدی

درباره نوع فعالیت های(ج) نیز ابهامات زیادی وجود دارد و گفته می شود در کار ساخت نوشیدنی ها غیر شرعی است!

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 90/10/14 ساعت 10:12 ص نویسنده : ایمان احمدی

مدیرکل اطلاعات استان یزد با صدور بیانیه‌ ای شهادت سرباز گمنام امام زمان را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: به آگاهی امت ولایتمدار و همیشه در صحنه استان یزد می‌ رساند، بار دیگر فرزندان غیور ملت و سربازان گمنام امام زمان (عج) با همکاری غیورمردان نیروی انتظامی در مصاف با ایادی استکبار و سوداگران مرگ،‌ افتخار آفریدند و در یک عملیات تعقیب و گریز چند ساعته موفق شدند بیش از یک محموله سنگین موادمخدر، چند قبضه سلاح جنگی و یک باند مسلح هشت نفره ترانزیت موادمخدر که سوابق متعدد شرارت در سطح کشور را داشتند، منهدم و دستگیر کند.

در این پیام همچنین آمده است: در این مصاف و عملیات متهورانه، سربازان گمنام امام زمان (عج) به دلیل جلوگیری از آسیب احتمالی به شهروندان با تدابیر لازم موفق شدند این اشرار مسلح را از داخل شهر به حاشیه و مسیر بین شهری بکشانند که متاسفانه در این جدال خونبار یکی از سربازان گمنام امام زمان (عج) به درجه رفیع شهادت نائل شد.

اداره کل اطلاعات استان یزد ضمن درود و سلام به ارواح طیبه شهدای راستین راه حق و حقیقت به ویژه پاسداشت این شهید فداکار اعلام کرد: پیکر این شهید بزرگوار امروز و تا دقایقی دیگر از مقابل مسجد جعفرزاده اردکان به طرف گلزار شهدای این شهر تشییع می‌ شود.




      
ارسال شده در چهارشنبه 90/10/14 ساعت 9:47 ص نویسنده : ایمان احمدی

دانلود کلیپ




      
ارسال شده در سه شنبه 90/10/13 ساعت 8:3 ع نویسنده : ایمان احمدی

از مرحوم آیت الله العظمی اراکی نقل کرده اند که فرمود: شبی خواب امیرکبیر را دیدم، جایگاهی متفاوت و رفیع داشت: پرسیدم چون شهیدی و مظلوم کشته شدی، این مرتبت نصیبت گردید؟ با لبخند گفت: خیر. سوال کردم چون چندین فرقه ضاله را نابود کردی؟ گفت: نه. با تعجب پرسیدم: پس راز این مقام چیست؟ جواب داد: هدیه مولایم حسین(ع) است! گفتم چطور؟ با اشک گفت: آنگاه که رگ دو دستم را در حمام فین کاشان زدند؛ چون خون از بدنم می رفت، تشنگی بر من غلبه کرد، سر چرخاندم تا بگویم قدری آبم دهید؛ ناگهان به خود گفتم میرزا تقی خان! دو تا رگ بریدند این همه تشنگی! پس چه کشید پسر فاطمه(س)؟! او که از سر تا به پایش زخم شمشیر و نیزه و تیر بود! از عطش حسین(ع) حیا کردم، لب به آب خواستن باز نکردم و اشک در دیدگانم جمع شد. آن لحظه که صورتم را بر خاک گذاشتند، امام حسین(ع) آمد و گفت: به یاد تشنگی ما، ادب کردی و اشک ریختی و آب ننوشیدی، این هدیه ما در برزخ، باشد تا در قیامت جبران کنیم.




      
ارسال شده در سه شنبه 90/10/13 ساعت 8:1 ع نویسنده : ایمان احمدی

رزمایش «ولایت 90» نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امروز پس از رژه دریایی یگان‌های سطحی، زیرسطحی و هوادریا پس از دستیابی به اهداف از پیش‌تعیین‌شده و شلیک موفقیت‌آمیز موشک‌های مختلف به پایان می‌رسد. این نیروهای دلاور در حالی با آرامش حاصل از انجام موفق مأموریت به مراکز استقرار خود باز می‌گردند که در پشت سرشان، دریای آرزوها و رؤیاهای دشمنان نظام اسلامی را توفانی کرده‌اند. زمانی که دشمنان نظام، خیال‌های پلید و شیطانی‌شان را پس از عبور از تردیدهای پی‌درپی آشکار و بر زبان جاری ساختند و اعلام کردند قصد دارند در جمع خودشان تحریم نفتی ایران را به بحث بگذارند و درباره آن تصمیم‌گیری کنند و در دو جلسه‌ای که برگزار کردند، به نتیجه نرسیدند و قرار گذاشتند جلسه را در آخر ژانویه تکرار کنند، لازم بود پیام ایران از طریق واکنشی اقتدارمند منعکس شود و رزمایش «ولایت 90» با صراحت، قاطعیت و رسایی کامل این پیام را منتقل کرد تا آنجا که هر کارشناس، مقام و رسانه‌ای درباره این رزمایش اظهارنظر کرد، بارانداز کلامش تنگه هرمز بود. تمرین بستن این تنگه در رزمایش مذکور در زمان لازم نشان داد تنگه هرمز به خواست و اراده ایران قدرتمند می‌تواند به «تنگه ترمز» تبدیل شود. سخنان معاون اول رئیس‌جمهور، فرمانده نیروی دریایی ارتش و جانشین فرمانده کل سپاه درباره بستن تنگه هرمز در زمان مقتضی، بازترجمان هدف اصلی رزمایش «ولایت 90» بود که بی‌خبران را نیز باخبر کرد و چنانچه هنوز هم مدهوشانی وجود داشته باشند، با رزمایش نیروی دریایی سپاه که احتمالاً در نیمه بهمن‌ برگزار می‌شود، هوشیار خواهند شد.




      
ارسال شده در سه شنبه 90/10/13 ساعت 7:38 ع نویسنده : ایمان احمدی

در جنگ نرم دشمن به سراغ سنگرهای معنوی می‌آید که آنها را منهدم کند؛ ایمان‌ها، معرفت‌ها، عزم‎‌ها، پایه‌ها و ارکان اساسی یک نظام...

دانلود کلیپ




      
ارسال شده در سه شنبه 90/10/13 ساعت 7:34 ع نویسنده : ایمان احمدی

آقا




      
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا