.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 96
  • بازدید دیروز : 482
  • کل بازدید : 1459494
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/28    ساعت : 3:56 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در شنبه 90/10/10 ساعت 6:13 ع نویسنده : ایمان احمدی

حامیان هاشمی رفسنجانی که بیشتر آنها از وزرای سابق دولت سازندگی و اصلاحات هستند با ارزیابی سازمان رای و پایگاه اجتماعی شان در تهران، از کاندیداتوری در تهران انصراف دادند. این افراد هفته گذشته با هاشمی دیدار داشته و هاشمی از آنها خواسته بود در صورتی که می خواهند در تهران کاندیدا شوند حتما با ارزیابی دقیق بیایند.




      

کرم رضا پیریایی استاندار همدان امروز به عنوان سخنران پیش از خطبه های نمازجمعه مرکز استان در حال سخنرانی بود و حدود 20 دقیقه از سخنرانی وی می گذشت که نمازگزاران جمعه همدان شعارهایی علیه جریان انحرافی، مشایی و رحیمی سر دادند.
استاندار همدان نیز با شنیدن این شعارها سخنرانی خود را نیمه تمام گذاشت و با بیان اینکه تقدس نمازجمعه حفظ نشده است، محل نمازجمعه را ترک کرد.
گفته می شود مردم همدان به ارتباط نزدیک استاندار خود با جریان انحرافی معترض هستند.




      
ارسال شده در جمعه 90/10/9 ساعت 12:0 ع نویسنده : ایمان احمدی

امام را که از نزدیک ندیدیم و در بهمن 57 نبودیم؛ حالا فرصتی شده بود تا آقا را ببینیم.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در جمعه 90/10/9 ساعت 11:51 ص نویسنده : ایمان احمدی

در سایه غفلت مسئولین گرگ ها زیستند و از آموزشگاه درندگی خویی با بهرین امتیاز فارغ التحصیل شدند. روزها گذشت تا ما به چشم خودمان بعثی هایی را دیدیم که ...

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در جمعه 90/10/9 ساعت 11:33 ص نویسنده : ایمان احمدی

آقا

نه دی یعنی عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد.

آن هم عدویی که نفهمید به کجا زده!!

یادش رفته بود که این امّت کدام امّت هستند.

آخر مگر می شود ملّتی که عشق اربابشان در رگهایشان جریان دارد ساکت بنشینند؟!

مردم ما و خاموش نشستن در برابر اهانت به عزاداری و عزاداران مولا و سرورشان حسین؟؟

« ما هر چه داریم از حسین(ع) داریم. »

مگر می توان بی تفاوت بود نسبت به پایکوبی مُشتی {….} در روز عاشورای حسینی؟

به همین سبب است که می گویم عدو نفهمید به کجا زده! با نادانی خویش بار دیگر موجب اتحاد میلیونی امّت اسلام شدند.

و چه اتحادی!!

اتحادی که موجب تحیّر وانگشت به دهان ماندن جهانیان شد و به عنوان ختم کلامی بر 8ماه فتنه انگیزی دشمنان، مُهر «باطل شد» بر هوّیت پوچشان زد و به همه نشان داد که این انقلاب بیمه است تا به دولت کریمه موعود متصل گردد.

و چه زیبا فرمود امام خامنه ای در مورد حماسه نه دی: « همانگونه که در ابتدای انقلاب، محرم به کمک مردم آمد و امام خمینی (ره) فرمود؛ خون بر شمشیر پیروز است، در قضایای 9 دی هم، عاشورا به کمک ملت آمد و حماسه بزرگ و ماندگاری را خلق کرد.»

کوردلان را بگویید به دشمنیتان ادامه دهید، و مطمئن باشید که رَه به جایی نمی برید، چون ما حسین(ع) را داریم و تا حسین(ع) مولایمان است، این انقلاب پا برجاست. این امت بصیرتش را از عمویش عباس به ارث برده است؛ که اگر جانش به در رود هرگز از حسین(ع) دست نمی کشد و بر عهد خویش می ماند.




      
ارسال شده در پنج شنبه 90/10/8 ساعت 9:3 ص نویسنده : ایمان احمدی

«مردم سالاری» در ساحت نظریه به حاکمیت قانونمند، هدفمند و فراگیر مردم بر سرنوشت خویش اطلاق می شود اما مردم سالاری در ساحت عمل به سیستمی اطلاق می شود که در آن گروهی از مردم، جمعی را از میان خود برمی گزینند و اداره امور را به دست آنان می سپارند با این وصف فاصله مردم سالاری از نظریه تا عمل را «نخبگان» پر می کنند و از این رو هیچ استبعادی ندارد که بگوئیم مردم سالاری یعنی حکومت نخبگان بر مردم. از حیث دخالت در حکومت و حکمرانی هم در ساحت نظریه، مردم سالاری یعنی توزیع اختیار در میان جامعه و جلوگیری از تمرکز آن در یک یا چند نقطه. ولی در ساحت عمل، حکومت بر مبنای مردم سالاری یعنی «تمرکز» اختیار در یک یا چند نقطه. در اینجا فاصله حکمرانی مردمی از نظریه تا عمل توسط «حکمرانان» پر می شود و از این رو بسیاری از فلاسفه و دانشمندان علوم سیاسی معتقدند دمکراسی در عمل همان «اریستوکراسی»- یعنی حکومت اشراف بر مردم- است.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 90/10/7 ساعت 10:21 ص نویسنده : ایمان احمدی

جانشین فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی با تشریح جزئیات پنج درگیری مسلحانه با اشرار در شرق و غرب کشور طی دو روز گذشته گفت: در جریان درگیری با اشراری که از مرز زابل قصد ورود به کشور داشتند137 کیلو گرم مواد مخدر بدست آمد.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 90/10/7 ساعت 8:9 ص نویسنده : ایمان احمدی

ششم دی ماه1390، در پی عملیات پیروزمندانه نیروهای جان بر کف سپاه بانه با گروهک تروریستی پژاک، در یکی از روستاهای اطراف بانه، 4 نفر از نیروهای پژاک به هلاکت رسیدند و چند نفر دیگر مجروح شدند.

در این درگیری شهید «فرهاد مهدی» از پرسنل بسیجی و گرانقدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که اهل کامیاران بوده، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.




      
ارسال شده در چهارشنبه 90/10/7 ساعت 7:49 ص نویسنده : ایمان احمدی

دوربین های الکترواپتیکال با کمک کامپیوترهای موجود توانایی ثبت تصاویری با وضوح 80 مگاپیکسل و دوربین های حرارتی این پهپاد نیز توانایی تهیه تصاویری با کیفیت 32 مگاپیکسل در هر ثانیه را دارد.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 90/10/6 ساعت 8:7 ص نویسنده : ایمان احمدی

یک کارشناس گیاهان دارویی با بیان اینکه دانه‌ی سبزهایی مانند جعفری، گشنیز و کرفس دارای اثر ضد اسپاسم کلیوی هستند، گفت: استفاده از این دانه‌ها در کنار مصرف زیاد آب و مایعات و انجام ورزش‌های مناسب، موجب دفع سنگ کلیه می‌شود.

علیرضا یزدی‌نژاد افزود: استفاده از این فرآورده ها برای افرادی که از قرص دیگوکسین استفاده می‌کنند ممنوع است، چرا که موجب تشدید درد قلب و ایجاد حالت تهوع می‌شود و یا ممکن است که باعث ایجاد حساسیت شوند.

وی با بیان اینکه میوه خشک سرو نیز به‌ عنوان دیگر گیاه کمکی در دفع سنگ کلیه است که دارای اثرات ضدعفونی‌کنندگی مجاری ادرار نیز می‌باشد، یادآور شد: چنانچه این گیاه بیش از اندازه استفاده شود، برعکس عمل کرده و مشکلاتی را برای کلیه ایجاد می‌کند و در برخی موارد نیز موجب ناباروری در مردان شده است.

یزدی‌نژاد، در ادامه با بیان اینکه ریشه گیاه گزنه نیز با تأثیر بر روی کلیه، موجب تحریک ترشح ادرار می‌شود، خاطرنشان کرد: ریشه گیاه گزنه علاوه بر خواص نام‌برده، در درمان اختلالات پروستات که شامل بزرگ شدن بدخیم پروستات می‌باشد نیز مؤثر است.

وی با اشاره به اینکه فرآورده‌های دارویی گیاه گزنه در بازار موجود است، افزود: با توجه به اینکه در این فرآورده‌ها از میزان کنترل شده‌ای از گیاه گزنه استفاده می‌شود، توصیه می‌شود از فرآورده‌های دارویی بیشتر از خود گیاه استفاده شود.

این دکترای گیاهان دارویی، با اشاره به اینکه گیاه گزنه موجب تحلیل سنگ کلیه می‌شود، گفت: در یک مطالعه کلینیکی مشاهده شده است افرادی که هشت هفته از گیاه گزنه استفاده می‌کنند، نسبت به افرادی که از آن استفاده نمی‌کنند، 25 درصد بیشتر ترشح ادرار دارند.

وی با اشاره به اینکه استفاده از گیاه گزنه در دوران بارداری و شیردهی منع مصرف دارد، افزود: استفاده بیش از اندازه این گیاه برعکس عمل کرده و موجب قطع ترشح ادرار می‌شود.

وی، کلاله گیاه ذرت را از دیگر فرآورده‌های کمکی در دفع سنگ کلیه عنوان کرد و افزود: چنانچه 4 تا 8 گرم از این گیاه به‌ صورت روزانه سه بار مورد استفاده قرار گیرد، موجب تحلیل سنگ کلیه و دفع آن می‌شود




      
<   <<   16   17   18      >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا