.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 81
  • بازدید دیروز : 166
  • کل بازدید : 1460351
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/3/1    ساعت : 5:38 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در جمعه 90/10/16 ساعت 10:18 ص نویسنده : ایمان احمدی

شهدا




      
ارسال شده در جمعه 90/10/16 ساعت 10:8 ص نویسنده : ایمان احمدی

تصویری که مشاهده می کنید ، نمایی است عمومی از گلزار شهدای شیعیان در شهر «صدر» که غالبا در نبردهای « جیش المهدی» با متجاوزان آمریکایی یا بقایای حزب بعث به شهادت رسیده اند.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در جمعه 90/10/16 ساعت 10:2 ص نویسنده : ایمان احمدی

خود من شخصاً به منزل آقای کروبی رفتم و با ایشان صحبت کردم.گفتم: «من مجری انتخابات هستم. آمده‌ام از شما سئوال کنم در کجای انتخابات در استان تهران، شک و تردید دارید؟ ما با استفاده از هر نوع اهرم قانونی که شما بگویید، می‌خواهیم برویم بررسی و تحقیق کنیم و اگر حقی از شما ضایع شده، ما برابر قانون و با کمک هیات نظارت به این حق از دست رفته شما رسیدگی کنیم. حداقل برای من که مجری و مسئول در امر انتخابات در تهران بوده‌ام، معلوم بشود که این انتخابات در کجا ایراد داشته؟ در کجا تقلب شده؟» پاسخ ایشان خیلی جالب بود. آقای کروبی گفتند: «من در مورد بحث رأی‌گیری و برگزاری انتخابات شاید الان نتوانم به شما سند بدهم، اما مقدمه انتخابات که نتیجه‌اش این شد، اشکال داشت». پرسیدم: «مقدمه انتخابات چه بوده؟» جواب داد: «چرا شما سهام عدالت دادید؟ این روی انتخابات اثر گذاشت. چرا حقوق معوقه بازنشستگان را پرداخت کردید؟ این روی انتخابات اثر گذاشت! چرا طرح 20 میلیون بیمه روستایی را اجرا کردید؟ این روی انتخابات اثر گذاشت».




      
ارسال شده در پنج شنبه 90/10/15 ساعت 11:59 ص نویسنده : ایمان احمدی

با وجود انتشار تصاویر مختلفی از ابعاد چند میلیونی حماسه 9 دی در تهران، مهاجرانی در ادعایی مضحک عنوان کرده است: یک ملت با جمعیتی بیش از سه میلیون نفر از میدان امام حسین تا میدان آزادی به صحنه می آید و اعتراض خود را به نتیجه انتخابات اعلام می کند سرکوب می شود اما اجتماع ده تا بیست هزار نفر در میدان انقلاب حماسه نهم دی تلقی می شود و شاعران در این باره شعر می گویند.

وی چند روز پس از 9 دی 88 هم میهمان بی بی سی فارسی و مدعی شد: اگه اینا راست میگن و مردم زیادی نهم دی اومدن برا راهپیمایی پس چرا یه بارم با هلیکوپتر ازشون فیلمبرداری نکردن و نشون ندادن!
این در حالی بود که بیشترین تصاویر پخش شده از 9 دی در صدا و سیما، صحنه هایی بود که با هلیکوپتر فیلمبرداری شده بود.

مهاجرانی در یادداشت اخیرش همچنین با حمایت از سران فتنه و آقای هاشمی رفسنجانی، از طرح انتقادات درباره او ابراز نارضایتی کرده است: تقریبا تمامی یاران و نزدیکان امام خمینی در دوران رهبری ایشان یا حذف شدند یا استعفا دادند و یا از غصه دق کردند. آخرین و مهمترین آن ها آیه الله هاشمی رفسنجانی حال و روزش همین است که می بینیم. ممنوع از اقامه نماز جمعه و مسدود شدن سایت و آوار ناسزا های هر روز و شب بر سرش."

مهاجرانی تا پیش از خروج از ایران،‌ عضو حزب کارگزاران سازندگی، از احزاب نزدیک به هاشمی بود. او معاون پارلمانی دولت هاشمی هم بوده است.




      
ارسال شده در پنج شنبه 90/10/15 ساعت 9:31 ص نویسنده : ایمان احمدی

رئیس‌جمهور در حکمی سید حسن موسوی را به عنوان معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منصوب کرد.

پیش از این روح الله احمدزاده کرمانی رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بود که اخیرا استعفا داد و رئیس‌جمهور با این استعفا موافقت کرد.

گفتنی است، سید حسن موسوی از دوستان و نزدیکان اسفندیار رحیم مشایی می باشد.




      
ارسال شده در پنج شنبه 90/10/15 ساعت 9:27 ص نویسنده : ایمان احمدی

 "کمال الجنزوری" نخست وزیر مصر در پاسخ به این سئوال که نظامیان چه زمانی قدرت را واگذار می کنند گفت: در صورتی که شورای نظامی کنار برود چه گروهی جانشین آن خواهد شد.

وی افزود: هنگامی که در یک خانواده بزرگی می رود سعی می شود جایگزین مطلوبی برای وی پیدا شود و باید در این باره حوصله به خرج داده شود.

خبر دیگر اینکه دادگاه کیفری شمال قاهره به ریاست "احمد فهمی رفعت" ادامه روند محاکمه "محمد حسنی مبارک" رئیس جمهوری سابق، فرزندانش علاء و جمال و نیز وزیر کشورش "حبیب العادلی" و شش معاونش را به فردا موکول کرد.

این در حالی است که دادستانی مصر اعلام کرد: وزارت کشور و امنیت ملی مصر اطلاعات کافی درباره نقش حسنی مبارک در کشتارها ارائه نداده اند.

از سوی دیگر کمیته حقوقی حزب آزادی و عدالت از کمیته عالی انتخابات خواست که نتایج حوزه های شماره 279 تا 285 در استان قنا را به علت تخلفات صورت گرفته باطل اعلام کند.

خبر دیگر اینکه خانواده شهدای مصری در برابر دادگاه محاکمه حسنی مبارک اقدام به عرضه دمپایی هایی با تصاویر حسنی مبارک، حبیب العادلی، فتحی سرور و جمال مبارک کردند.

این اقدام موجب شگفتی حاضران شد و آنها اقدام به خرید مقادیر زیادی از دمپایی ها کردند به طوری که یک جفت از این دمپایی ها به قیمت 20 پوند فروخته شد.

مبارک

خبر دیگر اینکه کابینه مصر با انجام پاره ای از اصلاحات در قانون شماره 174 سال 2005 انتخاب رئیس جمهوری موافقت کرد و آن را به شورای عالی نظامی ارسال کرد.

 




      
ارسال شده در پنج شنبه 90/10/15 ساعت 9:22 ص نویسنده : ایمان احمدی

بنی صدر

بنی صدر مدعی شده که افرادی با شکستن شیشه و ورود به منزل، چندین اطاق را کاملا بهم ریخته، پرونده ها، کمدها و البسه را به هر سو پرتاب کرده‌اند و دو تن از آنها به همسرم حمله کرده و باعث آسیب دیدگی وی از ناحیه صورت شدند.



      
ارسال شده در پنج شنبه 90/10/15 ساعت 9:14 ص نویسنده : ایمان احمدی

رئیس جمهور با بیان اینکه در وزارت اطلاعات مسایل ملی بایستی با نگاه کلان پیگیری شود، اظهار داشت: پایه تمامی تلاش‌ها و فعالیت‌های این وزارتخانه بر تقوا و ورع است و باید تضمین‌کننده اصول در کلیه دستگاه‌های اطلاعاتی کشور باشد.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در پنج شنبه 90/10/15 ساعت 8:52 ص نویسنده : ایمان احمدی

شبکهبنا بر مقاله‌ "رنه پینل"- مدیر "Forca.st"، که نرم‌افزار رایگانی برای موبایل است و به دوستان اجازه می‌دهد کارهایی را که انجام می‌دهند و جاهایی را که می‌روند، با هم به اشتراک بگذارند - در واقع Forca.st آخرین نرم‌افزار شبکه اجتماعی "Hurricane Party" است- در "Mashable" نوشته، معمولا بین ارتباط‌های اجتماعی آنلاین و آفلاین ما، قطع ارتباط کنایه‌آمیزی اتفاق می‌افتد. به عبارت دیگر ما در فیس‌بوک، با غریبه‌ها دوست می‌شویم و در گوگل پلاس با هم تفریح می‌کنیم، اما در واقع از هم جدا هستیم.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 90/10/14 ساعت 3:5 ع نویسنده : ایمان احمدی

امام حسین




      
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا