.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 113
  • بازدید دیروز : 578
  • کل بازدید : 1451436
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/19    ساعت : 5:4 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در دوشنبه 90/11/10 ساعت 5:21 ع نویسنده : ایمان احمدی

حجت الاسلام والمسلمین امجد استاد اخلاق قدیمی که به حالت قهر و تحت تاثیر فتنه گران شکست خورده 88 از کشور خارج شده بود از مالزی به تهران بازگشت!

به گزارش سرویس سیاسی صراط، وی که در ماه رمضان از کشور خارج شده بود در مسجدی کوچک و حقیرانه در مالزی زندگی می کرد. همراه این استاد قدیمی برخی از نزدیکان و جمعی از فتنه گران حضور داشتند که در ابتدا استقبال گرمی از وی به عمل آوردند. بعد از دو ماه فضاسازی و بهره برداری آنچنانی فتنه گران مالزی نشین از تک تک سخنان دشمن شاد کن استاد سابق اخلاق، به تدریج مسجد خالی و خالی تر شد. دیگر نه از دعوت های هر روزه به مکان های مختلف خبری بود و نه از صف های نماز جماعت!

نماز جماعت حاج آقا امجد با حضور چند نفر از نزدیکان و حامیان فتنه گر برگزار می شد که آنها نیز برای تقویت روحیه و دلگرمی وی وظیفه حضور در مسجد را داشتند چرا که از نحوه برخورد این عده نفوذی معلوم بود که آنها صرفا ایشان را نردبان مقاصد شوم خود کرده اند و اساسا هیچ اعتقادی به نماز و مسجد و غیره ندارند.

خلاصه این شد که ایشان مجددا به کشور مراجعت کردند و ظاهرا اطرافیان مغرض آیت الله عطای فتنه گران و سازمان های جاسوسی مستقر در مالزی را به لقایشان بخشیده اند.




      
      
ارسال شده در دوشنبه 90/11/10 ساعت 12:4 ع نویسنده : ایمان احمدی

غلامحسین افشردی به تاریخ 21 اسفند 1334 در تهران متولد شد و 28 سال بعد ، درتاریخ 9 بهمن  1361 ،بر اثر اصابت ترکش خمپاره در یکی از مناطق عملیاتی جنوب ایران ، موسوم به «فکه» ، بال در بال ملائک گشود.
غلامحسین افشردی ، با نام مستعار حسن باقری ، از مبارزترین فرماندهان و طراحان عملیات سال های دفاع مقدس به شمار می رود و بسیاری از فرماندهان فعلی سپاه شاگردی او را جزو افتخارات خود می دانند.
از شهید غلامحسین افشردی ، یادداشت هایی برجای مانده است که در زیر ، برگی از آن ها را مشاهده می کنید. از آن جا که شهید حسن باقری در زمان نگارش این یادداشت ، به عنوان فرمانده نیروی زمینی سپاه ، وظیفه ساختارسازی برای این نیرو را آغاز کرده بود ، در این یادداشت به ویژگی های یک «فرمانده عملیات» اشاره کرده است. یادداشت دارای دو تاریخ است که هر دو توسط شهید نوشته شده است و احتمالا نشان از این دارد که موارد ذکر شده در این یادداشت در این محدوده ی زمانی نوشته شده است و البته جلوی بند 8 هم چیزی نوشته نشده :

خصوصیاتی که یک فرمانده عملیات باید داشته باشد:
1- علاقه ، ایمان - توکل بر خداوند
2-استعداد (روحی-هوشی-جسمی)
3- پشتکار و ثبات قدم و اخلاق نیکو
4- مدیریت و سازماندهی
5- آشنایی به محیط و سابقه کار آموزشی
6- آرامش خاطر و اطمینان قلب
9- جسارت ، شجاعت جهت حضور در خط مقدم
8-
____________________________________
تعهد ماندن تا پایان جنگ در جبهه
داشتن حداقل تجربه نظامی - عملیاتی
حسن باقری 23/9/60

باقری



      
ارسال شده در دوشنبه 90/11/10 ساعت 11:58 ص نویسنده : ایمان احمدی

جریان فتنه داخلی که مدتی سیاست سکوت و تحریم انتخابات را در پیش گرفته بود اخیرا و پس از دریافت پیام هایی از یک پایگاه منطقه ای امریکایی‌ها، تصمیم به همراهی و همکاری مجدد با فتنه گران خارج نشین گرفته است.

در این راستا طی هفته های گذشته هماهنگی هایی میان حقله لندن و عناصری فراری همچون امیرارجمند و مزروعی با برخی فتنه گران داخلی و مشاوران و نزدیکان مهندس میرحسین موسوی و شیخ مهدی کروبی انجام شده است.

بر اساس این گزارش، فتنه گران برای عملی کرن سناریوهای خود به دنبال فعال سازی افرادی همچون حجت الاسلام سیدمحمد خاتمی و... هستند. آنها همچنین اخیرا تلاش هایی را برای گرفتن مشروعیت و تایید خود از بیوت برخی مراجع در قم انجام داده بودند که ناکام مانده است و با پاسخ رد علما مواجه شده اند.

پیش از این برخی خبرها حاکی از این بود که جریان فتنه در صدد است با تابلوی تحریم انتخابات و ایجاد اغتشاش و ناامنی وارد میدان شود و در همین حال تلاش کند تا ضمن کاهش مشارکت در انتخابات، عناصر سفید خود را وارد مجلس کند.

ترس از مشارکت فعال و گسترده مردم در انتخابات و شکل گیری مجلسی ارزشی و انقلابی و در نتیجه حذف تندروها از عرصه سیاسی ایران، آنها را فکر تکاپوی دوباره انداخته است.




      
ارسال شده در دوشنبه 90/11/10 ساعت 11:54 ص نویسنده : ایمان احمدی

پس از سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری در هفتمین کنفرانس بین المجالس اسلامی درباره حکومت حاکمان خودکامه در عربستان سعودی، هیات پارلمانی عربستان این نشست را ترک کردند و جلسه برای دقایقی به هم ریخت. اما پس از دقایقی این کنفرانس کار خود را از سر گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین علی اکبرناطق نوری که به عنوان بنیانگذار اتحادیه بین المجالس اسلامی و میهمان ویژه مراسم افتتاحیه هفتمین اجلاس مجمع عمومی همراه علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به اندونزی رفته در سخنرانی افتتاحیه این اجلاس بر ضرورت تجربه گرفتن کشورهای عربی از گذشته خود تأکید کرد.

رئیس دفتر بازرسی دفتر مقام معظم رهبری مداخله خارجی و تسلط جمود فکری بر جهان اسلام را دو خطر بزرگ برای بیداری اسلامی خواند و گفت: چه شد که مدینه النبی که قرار بود مظهر عدالت، پایگاه عدل و برابری باشد در کمتر یک دوره صد ساله تبدیل به محل استقرار ظلم و نابرابری شد.

ناطق نوری افزود:مدینه‌ای که قرار بود در آن بین عرب و عجم، سفید و سیاه غنی و فقیر فرقی نباشد، تبدیل به پایگاه حاکمان مستبد و خودکامه شد و باب شهر علم نبی بسته و نقل حدیث ممنوع شد. حکومت‌های موروثی متداول شد و به ناحق کسانی به نام دین بر مردم حکومت کردند.

پس ازتحلیل حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری از بیداری اسلامی در منطقه و استبداد حاکمان سعودی و حکومت های موروثی در برخی از کشورهای عربی در افتتاحیه این کنفرانس، هیئت پارلمانی عربستان سعودی نشست را ترک کرد.




      
ارسال شده در دوشنبه 90/11/10 ساعت 11:54 ص نویسنده : ایمان احمدی

در شرایطی که منتقدان جریان انحرافی آمار کاندیداهای این جریان در انتخابات مجلس نهم را چشمگیر و در راستای برنامه هایی مدون توصیف کرده اند، گزارش ها حاکیست که حلقه اصلی انحراف برای تایید صلاحیت باقیمانده نیروهایش لحظه شماری می کند.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 90/11/10 ساعت 7:57 ص نویسنده : ایمان احمدی

سپاهمرکز بررسی جرائم سازمان‌یافته سپاه با استقبال از صدور حکم اعدام برای سعید ملک‌پور (یکی از گردانندگان اصلی سایتهای مروج فساد و فحشا)، اعلام کرد که به زودی اطلاعات مهم دیگری از شناسایی و دستگیری چند شبکه گسترده فساد منتشر خواهد شد.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 90/11/10 ساعت 7:56 ص نویسنده : ایمان احمدی

نقدیزمانی با قایق های شکسته شکست تان دادیم؛ امروز پیچیده ترین تجهیزات نظامی را در اختیار داریم. اگر دست از پا خطا کنید روزی را خواهید دید که اعراب غیور خوزستان روی عرشه ناوهایتان شعارهای انقلابی را به زبان عربی سر می دهند.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در یکشنبه 90/11/9 ساعت 10:0 ع نویسنده : ایمان احمدی

ابوذر روایتی است که حاضر شدن در مجلس علم – آن علمی که شما را به وظیفه‌تان آگاه کند. آن که به من بگویید چه خاکی بر سرم کنم. - افضل‌تر از خواندن هزار رکعت نماز است. همین که شما در مجلس علم حاضر شوید و وظیفه خود را در آن دریابید، از هزار رکعت نماز بالاتر است و از عیادت هزار مریض.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در یکشنبه 90/11/9 ساعت 7:0 ع نویسنده : ایمان احمدی

یکی از علمای بزرگوار نقل می‌کند که: ما در عصر آقای حاج شیخ عبدالکریم حائری خدمت حضرت آیت اللّه گلپایگانی درس می‌خواندیم، روزی آقا مقداری دیرتر از وقت مقرر تشریف آورده و برای گفتن درس حضور یافتند و فرمودند: علت تأخیر من این بود که فرزندم در حوض خانه دچار خفگی شد و از دنیا رفت و من گرفتار تجهیزات و کفن و دفن او بودم. (استاد کریمی جهرمی می‌گوید: من بعد از شنیدن این داستان از مرحوم آیت اللّه گلپایگانی راجع به این فرزند پرسش کردم، فرمودند: آری، او کودکی بود در حدود شش سالگی)




      
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا