.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 167
  • بازدید دیروز : 171
  • کل بازدید : 1460092
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/30    ساعت : 10:14 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در دوشنبه 90/11/10 ساعت 11:58 ص نویسنده : ایمان احمدی

جریان فتنه داخلی که مدتی سیاست سکوت و تحریم انتخابات را در پیش گرفته بود اخیرا و پس از دریافت پیام هایی از یک پایگاه منطقه ای امریکایی‌ها، تصمیم به همراهی و همکاری مجدد با فتنه گران خارج نشین گرفته است.

در این راستا طی هفته های گذشته هماهنگی هایی میان حقله لندن و عناصری فراری همچون امیرارجمند و مزروعی با برخی فتنه گران داخلی و مشاوران و نزدیکان مهندس میرحسین موسوی و شیخ مهدی کروبی انجام شده است.

بر اساس این گزارش، فتنه گران برای عملی کرن سناریوهای خود به دنبال فعال سازی افرادی همچون حجت الاسلام سیدمحمد خاتمی و... هستند. آنها همچنین اخیرا تلاش هایی را برای گرفتن مشروعیت و تایید خود از بیوت برخی مراجع در قم انجام داده بودند که ناکام مانده است و با پاسخ رد علما مواجه شده اند.

پیش از این برخی خبرها حاکی از این بود که جریان فتنه در صدد است با تابلوی تحریم انتخابات و ایجاد اغتشاش و ناامنی وارد میدان شود و در همین حال تلاش کند تا ضمن کاهش مشارکت در انتخابات، عناصر سفید خود را وارد مجلس کند.

ترس از مشارکت فعال و گسترده مردم در انتخابات و شکل گیری مجلسی ارزشی و انقلابی و در نتیجه حذف تندروها از عرصه سیاسی ایران، آنها را فکر تکاپوی دوباره انداخته است.




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا