.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 157
  • بازدید دیروز : 171
  • کل بازدید : 1460082
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/30    ساعت : 8:55 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در دوشنبه 90/11/10 ساعت 5:21 ع نویسنده : ایمان احمدی

حجت الاسلام والمسلمین امجد استاد اخلاق قدیمی که به حالت قهر و تحت تاثیر فتنه گران شکست خورده 88 از کشور خارج شده بود از مالزی به تهران بازگشت!

به گزارش سرویس سیاسی صراط، وی که در ماه رمضان از کشور خارج شده بود در مسجدی کوچک و حقیرانه در مالزی زندگی می کرد. همراه این استاد قدیمی برخی از نزدیکان و جمعی از فتنه گران حضور داشتند که در ابتدا استقبال گرمی از وی به عمل آوردند. بعد از دو ماه فضاسازی و بهره برداری آنچنانی فتنه گران مالزی نشین از تک تک سخنان دشمن شاد کن استاد سابق اخلاق، به تدریج مسجد خالی و خالی تر شد. دیگر نه از دعوت های هر روزه به مکان های مختلف خبری بود و نه از صف های نماز جماعت!

نماز جماعت حاج آقا امجد با حضور چند نفر از نزدیکان و حامیان فتنه گر برگزار می شد که آنها نیز برای تقویت روحیه و دلگرمی وی وظیفه حضور در مسجد را داشتند چرا که از نحوه برخورد این عده نفوذی معلوم بود که آنها صرفا ایشان را نردبان مقاصد شوم خود کرده اند و اساسا هیچ اعتقادی به نماز و مسجد و غیره ندارند.

خلاصه این شد که ایشان مجددا به کشور مراجعت کردند و ظاهرا اطرافیان مغرض آیت الله عطای فتنه گران و سازمان های جاسوسی مستقر در مالزی را به لقایشان بخشیده اند.




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا