.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 387
  • بازدید دیروز : 524
  • کل بازدید : 1451131
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/18    ساعت : 6:9 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در پنج شنبه 90/11/6 ساعت 10:0 ع نویسنده : ایمان احمدی

امیر صالحی در سخنان کوتاهی با رسانه‌های داخلی، تنها بر این نکته تأکید کرده بود که ناو هواپیمابر آمریکایی ـ که به تازگی از خلیج‌فارس خارج شده ـ حق بازگشت به خلیج فارس را ندارد که در عمل چنین اتفاقی هم روی داد؛ اما مهمتر از آن، بعد دیگر سخنان فرمانده کل ارتش ایران بود که غربی‌ها به شدت آن را سانسور کردند و در درون نیز کسی چندان به آن نپرداخت.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در پنج شنبه 90/11/6 ساعت 9:0 ع نویسنده : ایمان احمدی

نگاهی به روند فعالیت های جریان فتنه و اصلاج طلبان رادیکال نشان می دهد که این جریان همگام با تجویز غرب برای ایجاد چالش امنیتی در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باردیگر رجوع به دستورالعمل های جین شارپ در دستور کار قرار داده و مشغول عملیاتی ساختن پاره ای از آن ها می باشند.
به گزارش«ندای انقلاب»،فتنه گران که پیش از این پیامی را از غرب برای ایجاد چالش امنیتی در انتخابات آتی ایران دریافت کرده اند در حال عملیاتی ساختن اقداماتی هستند که کاملا مطابق با دستور العمل های جین شارپ می باشد.اولین این تاسی فتنه گران در شرایط کنونی را باید مطابق با دستورالعمل 124 جین شارپ یعنی تحریم انتخابات عنوان کرد.مساله ای که به صراحت توسط فتنه گران و جمعی از اصلاح طلبان بیان می شود.
«ندای انقلاب» در زیر بخشی از دستورالعمل هایی را فتنه گران تاکنون آنان را عملیاتی ساخته اند،منتشرمی کند.
- اصل دوم،نامه‌های اعتراضی یا حمایتی
- اصل چهارم،بیانیه‌های عمومی امضاء شده
- اصل پنجم،اعلام جرم
- اصل هفتم، شعار، کاریکاتور
- اصل هشتم،نامه سرگشاده
- اصل دوازده،فرستادن پیام‌های گروهی (اینترنتی و تلفنی) و ایمیل
-اصل سی و دو،دست انداختن مقامات
- اصل صدو بیست،خودداری از تبعیت
- اصل صدو بیست و چهار، تحریم انتخابات
- اصل یکصد و چهل و یک، نافرمانی از قوانین
- اصل یکصدو نود پنج،حبس خواهی
- اصل یکصد و نود و هشت،حاکمیت دوگانه



      
ارسال شده در پنج شنبه 90/11/6 ساعت 8:0 ع نویسنده : ایمان احمدی

علت انتخاب نام «Bilderberg  » برای این تشکیلات، برگزاری اولین گردهمایی و نشست در 20 و 30 ماه می در سال 1954 در هتلی به این نام در کشور هلند بود.

هتل بیلدربرگ «Bilderberg  » در کشور هلند، استان «Gelderland  »، در حاشیه‌ی منطقه‌ی «Oosterbeek  » و در روستایی به نام «Zuid   - Veluwe  » که آن را زیباترین روستای اروپا می‌خوانند واقع شده است. ویژگی طبیعی این حومه، به غیر از سرسبزی و زیبایی طبیعت، پوشیده شدن از درختان تنومند بلوط می‌باشد. زیبایی طبیعت محیط و امکانات این هتل به حدی است که به آن «سوئیس کوچک» نیز گفته می‌شود.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در پنج شنبه 90/11/6 ساعت 6:0 ع نویسنده : ایمان احمدی

"Today, the first Qibla of the Muslims has been occupied by Israel, a cancerous tumor for the Middle East. Today, Israel is causing division using all evil means. Every Muslim is obliged to equip themselves against Israel[1]. For about 20 years, I have been warning about the danger of international Zionist, and right now its danger for all the liberation revolutions in the world and the recent Islamic revolution of Iran is not less than the past[2]. I have already warned that the Israeli usurping government, with the aims which it is seeking for, is a great danger for Islam and all Muslim nations, and it is likely that if Muslims leave Israel alone, the opportunity could be lost and it may not be possible to stop them; and since the potential danger is facing the foundations of Islam, it is necessary for the Islamic governments in particular and other Muslims in general to remove this corrupting material by any means[3]. All our troubles are due to Israel! And Israel results from America too[4].”
THE JURISPRUDENTIAL JUSTIFICATIONS OF NECESSITY OF AN IRANIAN MILITARY ATTACK ON ISRAEL

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در پنج شنبه 90/11/6 ساعت 5:32 ع نویسنده : ایمان احمدی

الیوم السابع، رئیس اولین پارلمان منتخب پس از سرنگونی رژیم حسنی مبارک در مصر دعوت رژیم صهیونیستی برای سفر به فلسطین اشغالی را نپذیرفت.

" محمد سعد الکتاتنی" رئیس مجلس الشعب و عضو حزب الحریه و العداله(آزادی و عدالت) شاخه سیاسی اخوان المسلمین از پذیرفتن پیام تبریک "روین رویلین" رئیس کنیست(پارلمان) رژیم صهیونیستی و دعوت وی برای سفر به اسرائیل(مناطق اشغالی 1948) خودداری کرد.

رئیس کنیست(پارلمان) رژیم صهیونیستی از رئیس پارلمان منتخب مصر دعوت کرده بود تا با سفر به مناطق اشغالی 1940 در کنیست نیز سخنرانی کند.

از سوی دیگر الکتاتنی در صفحه خود در پایگاه تویتر نوشت : پارلمان منتخب با اراده مردمی، حقایق کامل در خصوص حوادث شهدا و مجروحان را به زودی اعلام خواهد کرد و با اتخاذ تصمیمات قاطع و جدی، دولت را به اجرای آن ملزم خواهد کرد.خاطر نشان می شود رئیس پارلمان رژیم صهیونیستی(کنیست) ابراز امیدواری کرده بود رئیس پارلمان جدید مصر به اسرائیل سفر و در کنیست سخنرانی کند، وی همچنین درباره سفر قریب الوقوع به مصر ابراز امیدواری کرد.

وی در واکنش به پیروزی قاطع اسلامگرایان به رهبری اخوان المسلمین در اظهارات نگران کننده ای گفته بود از این می ترسد که شاهد زمستان اسلامی به جای بهار عربی باشد.

وی همچنین مدعی شده بود که معاهده سازش میان مصر و رژیم صهیونیستی به نفع مردم مصر و صهیونیستهاست که بر خلاف ادعای رویلین، یکی از مهمترین خواسته های مردم مصر، قطع رابطه با اشغالگران قدس و قطع صادرات گاز به آنها بوده است که در اولین سالگرد آغاز انقلاب نیز بر این خواسته ها تاکید کردند.

 




      
ارسال شده در پنج شنبه 90/11/6 ساعت 4:15 ع نویسنده : ایمان احمدی

برنامه های دشمن برای انتخابات

دامن زدن به اختلافات داخلی

ملتهب ساختن فضای سیاسی

زیر سئوال بردن سلامت انتخابات

کشاندن منازعات انتخاباتی و سیاسی به سطح خیابان‌ها

جنگ نیمه سخت سیاسی و اطلاعاتی

دامن زدن به اغتشاشات اجتماعی

ترویج روحیه عدم اعتماد به نظام

کشاندن موج بی‌ثباتی منطقه به داخل مرزهای کشور

راه‌اندازی جنگ تبلیغاتی برای تأثیر منفی بر مشارکت عمومی

سوءاستفاده از اختلافات قومی و قبیله‌ای

تشدید تحریم‌های اقتصادی

فضاسازی‌ها و جنگ‌ رسانه‌ای برای ترساندن مردم




      
ارسال شده در پنج شنبه 90/11/6 ساعت 11:0 ص نویسنده : ایمان احمدی

اسفندیار رحیم مشایی رییس دفتر رییس جمهور در پیامی از اظهار همدردی و آنچه حضور اقشار مختلف مردم و تمامی مسئولان حاضر در مراسم بزرگداشت مرحوم ابوالفضل ذبیحیان نامیده، قدردانی کرد.

در پیام مشایی که روز دوشنبه صادر شده، آمده است: بدینوسیله از مردم عزیز و کلیه همکاران و مسئولان به ویژه رییس محترم جمهور که با تشریف فرمایی به مراسم بزرگداشت حاج ابوالفضل ذبیحیان پدر همسر اینجانب موجبات تسلی خاطر بازماندگان و شادی روح آن مرحوم را فراهم کردند، صمیمانه تشکر و سپاسگذاری می نمایم و برای همه این عزیزان از درگاه ایزد منان سلامتی و طول عمر باعزت مسالت دارم.

به گزارش فارس، مراسم ختم پدرزن مشایی روز شنبه در مسجد دولت برگزار شده بود




      
ارسال شده در چهارشنبه 90/11/5 ساعت 10:0 ع نویسنده : ایمان احمدی

به تازگی نخستین هتل هم جنس‌بازان در تل آویو کار خود را آغاز کرده و در شهرهای دیگر رژیم صهیونیستی نیز اماکنی تفریحی نظیر کلوب‌های شبانه برای هم جنس‌گرایان ایجاد شده است

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 90/11/5 ساعت 9:0 ع نویسنده : ایمان احمدی

سیاوش امیری در گفت‌وگو با فارس از شروع تدوین کتابی درباره ننه علی داد و گفت: ننه علی مادر شهید رخشانی است که در قطعه 24 بهشت زهرا نزدیک قبر شهید فهمیده دفن شده است و مادر این شهید از سال 59 که شهیدش دفن شده یک اتاقک با حلبی و چوب روی قبر پسرش علم کرده و تا چند سال پیش در آن زندگی می‌کرد.


وی افزود: این آلونک که به آلونک «ننه علی» معروف بود و سال‌ها زیارتگاه خانواده‌های شهدا و افراد ارزشی از سراسر ایران و حتی خارج از کشور بود تا اینکه 3 سال پیش مقام معظم رهبری نامه‌ای به ننه علی داد با این مضمون که الان به خانه برو و ایثار و مقاومت را در منزل دنبال کن.


امیری گفت: بعد از اینکه ننه علی به خانه دخترش رفته، یک سال و نیم است که بیمار شده و در این مدت از مسئولان و خانواده‌های شهدا به دیدنش رفته‌اند.

این نویسنده گفت: من سال 83 مصاحبه‌ای با این خانم داشتم و عجایبی دیدم مثلا اینکه با اینکه بی سواد بود تمام قرآن را در حافظه داشت و سند هم اینکه قرآن را سر و ته دست گرفته بود. یا احترام و علاقه عجیبی به پرچم مقدس نظام جمهوری اسلامی داشت و خود را موظف به شستن پرچم‌های سر مزار شهدا به صورت هفتگی کرده بود.


وی افزود: آلونک ننه علی پر از دیوار نوشته‌ها و یادگارهایی است که ما تصاویر این دیوار نوشته‌ها را به همراه متن تایپ شده در کتاب خواهیم آورد. همچنین این کتاب 70-80 صفحه‌ای گلچینی از عکس‌های این مادر شهید در بهشت زهرا و در زمان بیماری خواهد داشت. البته ننه علی تنها نیست و در بهشت زهرا حداقل 10 ننه علی داریم که پاگیر قبر پسرشان هستند.

امیری در پاسخ به این سئوال که تدوین کتاب در چه مرحله‌ای قرار دارد گفت: جمع آوری تصاویر و نوشتن مقدمه بر کتاب انجام شده و بقیه مطالب به همراه گفت‌و گو با افرادی که ننه علی را می شناختند به تدریج تا پایان بهمن آماده و برای چاپ تحویل داده خواهد شد.
وی افزود: هم سازمان بهشت زهرا و هم بنیاد شهید از این طرح استقبال کرده‌اند و قول مساعد برای همکاری داده‌اند و امیدواریم کتاب به نمایشگاه کتاب امسال برسد.




      
ارسال شده در چهارشنبه 90/11/5 ساعت 11:0 ص نویسنده : ایمان احمدی

یکی از ویژگی‌های دو نبرد بدر و خیبر این بود که معادله‌ی میان مسلمین و مشرکین را معکوس کرد. تا قبل از عملیات بدر و خیبر، معادله به نفع مشرکین و دشمنان بود و آنها از حربه‌های «ضربه زدن»، «مصادره‌ی اموال» و «تنگنای اقتصادی» استفاده می‌کردند، اما بدر و خیبر معادله را برعکس کرد و این حربه‌ها را از دست آنها بیرون آورد.

ادامه مطلب...


      
<   <<   11   12   13   14   15      >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا