.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 122
  • بازدید دیروز : 171
  • کل بازدید : 1460047
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/30    ساعت : 4:23 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در چهارشنبه 90/11/5 ساعت 10:0 ع نویسنده : ایمان احمدی

به تازگی نخستین هتل هم جنس‌بازان در تل آویو کار خود را آغاز کرده و در شهرهای دیگر رژیم صهیونیستی نیز اماکنی تفریحی نظیر کلوب‌های شبانه برای هم جنس‌گرایان ایجاد شده است

تل آویو مدت‌هاست به عنوان بهشتی برای هم جنس‌گرایان مطرح شده و با توجه به حمایت دولت رژیم صهیونیستی، این شهر به یکی از اماکن توریستی برای هم‌جنس‌بازان تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، تل آویو بالغ بر 100 هزار دلار را برای جذب گردشگران هم جنس‌گرا اختصاص داده و این رقم بیش از یک سوم بودجه بازار بین‌المللی اسرائیل است.

هرچند آمار دقیقی وجود ندارد اما مقام‌های رژیم صهیونیستی پیش‌بینی می‌کنند سالانه ده‌ها هزار گردشگر همجنس‌گرا وارد اراضی اشغالی می‌شوند.

رون هولدای، شهردار تل آویو به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت: ما می‌کوشیم نمونه‌ای برای آزادی و کثرت‌گرایی باشیم! زندگی کن و بگذار زندگی کنند، این آیین شهر تل آویو است.

به تازگی نخستین هتل هم جنس‌بازان در تل آویو کار خود را آغاز کرده و در شهرهای دیگر رژیم صهیونیستی نیز اماکنی تفریحی نظیر کلوب‌های شبانه برای هم جنس‌گرایان ایجاد شده است.

پینی شانی، یکی از مقام‌های وزارت گردشگری رژیم صهیونیستی اعلام کرد: ما مدت‌هاست متوجه ظرفیت اقتصادی جامعه هم جنس بازان شده‌ایم.

این در حالی است که بسیاری از منتقدان رژیم صهیونیستی بر این باورند که اسرائیل از چنین اقداماتی برای در سایه قراردادن تجاوزگری‌هایش نسبت به فلسطینیان استفاده می‌کند.

گروه‌های حقوق بشر رژیم صهیونیستی را به تجاوز به اراضی فلسطینیان و دستگیری بسیاری از شهروندان فلسطینی، تخریب منازل و اشغال سرزمین‌های فلسطینان در کرانه باختری متهم کرده‌اند و می‌گویند آنها تنها می‌خواهند نشان دهند که چقدر لیبرال هستند!




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا