.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 145
  • بازدید دیروز : 171
  • کل بازدید : 1460070
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/30    ساعت : 7:13 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در یکشنبه 90/11/2 ساعت 10:8 ص نویسنده : ایمان احمدی

یا امام حسنبنابر وصیت امام حسن علیه السلام قرار شد تا حضرتش را پیش از دفن به کنار مرقد شریف رسول خدا صلی الله علیه وآله بیاورند تا تجدید عهدی شود. پس از آن، بدن مطهر را به کنار قبر فاطمه بنت اسد (مادر امیرالمومنین) در بقیع منتقل کرده و در آنجا به خاک بسپارند.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در یکشنبه 90/11/2 ساعت 10:5 ص نویسنده : ایمان احمدی

یارسول اللهبه مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری رحلت خاتم پیامبران حضرت محمد مصطفی(ص)، و با توجه به وظیفه خطیر و سنگین شما دبیران پرورشی نسبت به شناخت مقام والای ایشان به دانش آموزان ایران اسلامی، مرکز یادگیری سایت تبیان طبق روال همیشه، متنی را ارائه نموده است که حتماً مورد استفاده در برگزاری مراسم شما دبیران پرورشی عزیز در مدرسه قرار خواهد گرفت

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در یکشنبه 90/11/2 ساعت 10:1 ص نویسنده : ایمان احمدی

چون من از دنیا رفتم، چشم مرا بپوشان و مرا غسل ده و کنف نما، و بر تابوتم بنه و به سوى قبر جدم رسول خدا(ص)ببر..

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در شنبه 90/11/1 ساعت 7:18 ع نویسنده : ایمان احمدی

مدمد» نوعی الگوی فرهنگی است که به فراخور زمان در جامعه مطرح می شود و ایده های نویی درباره سبک زندگی ارائه می کند. تا اینجا نفس وجود این الگوی فرهنگی مذموم نیست. اما آنچه در این رابطه می تواند مشکل ساز باشد، ناهنجاری «مد» و عدم قبول آن توسط عرف و ارزش های حاکم بر جامعه است.

آنچه این روزها با عنوان مدگرایی مزمت می شود، گرایش افراط گونه قشری از جوانان به سبک های غربی(خصوصا در بخش آرایش و پوشش) و مصرف گرایی در این زمینه است که علاوه بر به خطر انداختن اقتصاد، فرهنگ جامعه را مورد هدف قرار داده است.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در شنبه 90/11/1 ساعت 7:16 ع نویسنده : ایمان احمدی

اواخر هفته گذشته یک تکذیبیه در همه رسانه های کشور به سرعت منتشر شد مبنی بر این که سوءقصد به جان آیت الله هاشمی تکذیب می شود و این شایعه را ضد انقلاب انتشار داده اند.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در شنبه 90/11/1 ساعت 7:12 ع نویسنده : ایمان احمدی

شاید بعضی ازشما دیده باشیدبرخی ائمه جماعات دررکوع آخر نمازشان این ذکر رامیگویند:«اَللَّهُمَّ صَلِّ عَلى‏ مُحَمَّدٍ وَ الِ مُحَمَّدٍ وَ تَرَّحَّم عَلی عَجزِنا وَ اَغِثنا بِحَقِّهِم». این دستورالعملی است که خود آقا امام عصر(عج الله)دردیدار باآیت الله مرعشی نجفی به ایشان فرمودندکه دررکوع های نماز بویژه رکوع اخر تاکید کردند بخوانید.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در شنبه 90/11/1 ساعت 7:7 ع نویسنده : ایمان احمدی

بقیعبقیع

 
 
 
 
 
 



      
ارسال شده در شنبه 90/11/1 ساعت 7:57 ص نویسنده : ایمان احمدی

«وقتی این خبر را دیدم که آقای اوباما برای ]آیت الله[ خامنه ای پیام فرستاده است، احساس کسی را داشتم که در یک روز سرد زمستانی، لخت و عریان وسط یکی از خیابان های لندن ایستاده است و در حالی که از سوز و سرما به خود می پیچد یک سطل آب یخ روی سرش ریخته اند»
سایت ضدانقلابی بالاترین که از سوی «منوشه امیر» مدیریت می شود با تشبیه فوق درباره چگونگی تاثیر پیام اوباما به رهبر معظم انقلاب نوشت؛ وقتی آقای رئیس جمهور آمریکا برای حل مشکلات ایالات متحده از رهبر ایران درخواست مذاکره می کند، دیگر به جنبش سبز(!) و فعالیت اپوزیسیون چه امیدی می توان داشت؟ البته واشنگتن پست و نیویورک تایمز نوشته اند اوباما به ]آیت الله[ خامنه ای نامه نوشته و تهدید کرده است که چنانچه تنگه هرمز بسته شود آمریکا ساکت نمی نشیند و این تنگه را برای عبور و مرور نفتکش ها و کشتی های تجاری باز خواهد کرد. اما مقامات رژیم می گویند نامه نبوده بلکه یک پیام بوده که از سه کانال ارسال شده و محور اصلی آن درخواست مذاکره است.
بالاترین در ادامه می نویسد «از لحن سردمداران رژیم می شود فهمید که آنها گوششان به این تهدیدها بدهکار نیست و به قول روزنامه فاشیستی کیهان برای تهدید اوباما تره هم خرد نمی کنند.
سایت وابسته به منوشه امیر می نویسد؛ «اگر اوباما قصد مقابله جدی با رژیم را داشت، برای رهبر رژیم ایران پیام نمی فرستاد و به جای درخواست مذاکره، اعلام می کرد برای حمله نظامی به ایران آماده است.» بالاترین در پایان خطاب به اپوزیسیون می نویسد؛ پیام اوباما را باید پیام به اپوزیسیون و جنبش سبز هم دانست. آقای اوباما می خواهد بگوید که از دست آمریکا برای براندازی رژیم اسلامی ایران کاری ساخته نیست. ترجمه پیام اوباما برای ما این است که «اپوزیسیون و جنبش سبز یعنی کشک».
گفتنی است روزنامه آمریکایی واشنگتن پست نیز طی مقاله ای در شماره پنجشنبه خود -19ژانویه- پیام اوباما به رهبر معظم انقلاب را نشانه ناامیدی آمریکا از توان برخورد نظامی با جمهوری اسلامی ایران ارزیابی کرده و نوشته بود، اگرچه نتانیاهو و ایهود باراک اصرار دارند که گزینه نظامی علیه ایران نباید از روی میز برداشته شود ولی به نظر می رسد اسرائیل هم از پی آمدهای شکننده حمله نظامی به ایران باخبر است و نامه اوباما- پیام شفاهی- احتمالا بدون مشورت با مقامات اسرائیلی ارسال نشده است.





      
ارسال شده در شنبه 90/11/1 ساعت 7:54 ص نویسنده : ایمان احمدی

مگر یتیم نبودی خدا پناهت داد
خدا که در حرم امن خویش راهت داد
هجوم جهل و خرافه، هجوم تاریکی
خدا پناه در آن دوره سیاهت داد
خدا، خدا و خدا، آن خدای بی مانند
همان که عصمت پرهیز از گناهت داد
همان که جان نجیب تو را مراقب بود
همان که سینه خالی زاشتباهت داد
توان و توشه به پایان رسیده بود، ولی
خدا رسید به فریاد و زاد راهت داد
بگو که نعمت پروردگار پنهان نیست
خدا که دست تو را خواند و دستگاهت داد
خدا که چشم تو را با نماز روشن کرد
خداکه فرصت تشخیص راه و چاهت داد
چقدر واقعه آسمانی و شفاف
خدا به یمن دعاهای صبحگاهت داد
خدا که عاقبتی خیر و خوش عطایت کرد
خدا که آینه را نور با نگاهت داد
قسم به روز، که خورشید شمع خانه توست
قسم به شب که خدا برتری به ماهت داد
خدا که اشک تو را جلوه گهر بخشید
خدا که شعله روشن به جای آهت داد
خدا که جان تو را از الهه ها پیراست
خدا که غلغله قول لااله ات داد
یتیم آمده ام، مانده ام، پناهم ده
مگر یتیم نبودی خدا پناهت داد




      
      
<   <<   11   12   13   14   15      


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا