.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 498
  • بازدید دیروز : 524
  • کل بازدید : 1451242
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/18    ساعت : 9:13 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در جمعه 90/11/7 ساعت 7:7 ع نویسنده : ایمان احمدی

نماززرنگی این روزها به یکی از ویژگی‌های خوب تبدیل شده است  که همه سعی می‌کنند به هر نحوی شده این ویژگی را  بدست بیاورند, اصلاً وقتی می‌خواهند از شخصی  تعریف کنند  یکی از ویژگی‌هایی که زود تر از بقیه ویژگی‌ها به ذهن مردم می‌آید این است که  فلانی خیلی آدم زرنگی است  و می‌تواند در هر زمان و مکانی  گلیم خود را  از آب بیرون بکشد.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در جمعه 90/11/7 ساعت 6:37 ع نویسنده : ایمان احمدی

آقا




      
ارسال شده در جمعه 90/11/7 ساعت 6:33 ع نویسنده : ایمان احمدی

دعا کودک




      
ارسال شده در جمعه 90/11/7 ساعت 12:0 ع نویسنده : ایمان احمدی

روح 

آیات قرآن عقیده به تناسخ را صریحا نفى، مى‏کند، زیرا معتقدان به تناسخ چنین مى‏پندارند که انسان بعد از مرگ بار دیگر به همین زندگى باز مى‏گردد منتها روح او در جسم دیگر (و نطفه دیگر) حلول کرده و زندگى مجددى را در همین دنیا آغاز مى‏کند، و این مساله ممکن است بارها تکرار شود، این زندگى تکرارى در این جهان را" تناسخ" یا" عود ارواح" مى‏نامند.

این آیات مى‏گوید: بعد از مرگ، یک حیات بیش نیست و طبعا این حیات همان زندگى در رستاخیز و قیامت است.

 

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در جمعه 90/11/7 ساعت 11:0 ص نویسنده : ایمان احمدی

حضرت محسن




      
ارسال شده در جمعه 90/11/7 ساعت 11:0 ص نویسنده : ایمان احمدی

امام زمان

حضرت مهدى (علیه السّلام) قیام نمى کند تا زمانى که نفس زکیّه به شهادت مى رسد. پس هنگامى که نفس زکیه کشته شد، اهل آسمان وزمین، بر قاتلان او خشم ناک مى شوند. در این هنگام است که مردم، گِرد مهدى (علیه السّلام) جمع مى شوند، و او را همانند عروسى که شب زفاف به سوى خانه ى شوهر مى برند، براى حکومت مى آورند.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در جمعه 90/11/7 ساعت 11:0 ص نویسنده : ایمان احمدی

امام زمانموضوع مهدویت و اصل وجود امامی از نسل و ذریه رسول گرامی اسلام(صلی الله علیه و آله) برای تحقق بخشیدن به آرمانهای عدالت طلبانه در عصر ظهور، موضوعی مهم و در خور اهمیت است. به نظر می رسد آشنایی با منابع موثق و مورد اطمینان در این باره سعی وکوشش پژوهندگان و جستجو گران در این عرصه را تحقق عینی می بخشد و منجر به شناخت بهتر و مستدل در باب این موضوع می گردد. از این رو در این نوشتار می کوشیم به برخی از منابع مهم اهل تسنن و شیعه درباره مهدویت بپردازیم.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در جمعه 90/11/7 ساعت 11:0 ص نویسنده : ایمان احمدی

آیت الله بهاءالدینیمراتب فهم کتاب به حسب مراتب تکامل بشرى است ؛ یعنى هر اندازه انسان در سیر الى الله تکامل پیدا کند، به همان نسبت نیز به مراتب فهم آیات دست پیدا مى کند.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در پنج شنبه 90/11/6 ساعت 11:0 ع نویسنده : ایمان احمدی

لزوم نابودی اسرائیل از دیدگاه امام خمینی(ره):
"امروز قبله اول مسلمین به دست اسرائیل، این غده سرطانی خاورمیانه افتاده است. امروز اسرائیل با تمام وسایل شیطانی تفرقه افکنی می‌کند. بر هر مسلمان لازم است که خود را علیه اسرائیل مجهز کند.  من نزدیک به بیست سال است خطر صهیونیسم بین الملل را گوشزد نموده ام و امروز خطر آن را برای تمامی انقلابات آزادیبخش جهان و انقلاب اخیر اسلامی ایران کمتر از گذشته نمی دانم.  قبلا هم تذکر داده‌ام، دولت غاصب اسرائیل، با هدف هایی که دارد برای اسلام و ممالک مسلمین خطر عظیم دارد و خوف آن است اگر مسلمین به آنها مهلت دهند، فرصت از دست برود و جلوگیری از آنها امکان پذیر نشود و چون احتمال خطر متوجه اساس اسلام است لازم است بر دول اسلامی بخصوص و بر سایر مسلمین عموما که رفع این ماده فساد را به هر نحو که امکان دارد بنمایند.  تمام گرفتاری ما از این اسرائیل است ! اسرائیل هم از امریکاست  ."

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در پنج شنبه 90/11/6 ساعت 11:0 ع نویسنده : ایمان احمدی

ابعاد جدیدی از ماجرای خودساخته افزایش قیمت طلا و ارز دست یافت.
اخبار دریافتی ندای «ندای انقلاب»حاکی است که جریان انحراف یک راهبرد چند وجهی را تا نهمین دوره انتخابات مجلس شوراس اسلامی پی گیری خواهد کرد.
وجوه مختلف این راهبرد عبارتند از:
1- بحرانی نشان دادن وضعیت اقتصادی کشور از طریق بی ثباتی اقتصادی
2- تلاش برای بی ثباتی اجتماعی
3- ایجاد اختلاف میان اصولگرایان
4- تخریب و هجمه به نهادهای تاثیرگذار
و...
در همین راستا این جریان برای عملیاتی ساختن 2 راهبرد خود یعنی بحرانی نشان دادن وضعیت اقتصادی کشور و تلاش برای بی ثباتی اجتماعی نوسان در بازار ارز و طلا را کلید زده است.
بنا بر اخبار دریافتی این جریان می کوشد تا با افزایش شدید قیمت طلاو ارز ضمن مجاب ساختن مسئولین امر به اثر بخش بودن تحریم ها از سوی دیگر درآستانه انتخابات یک بهره برداری تبلیغاتی نیز بنماید.
در همین زمینه شنیده شده است که ماجرای خود ساخته افزایش قیمت ارز و طلا،‌پیش از انتخابات توسط دولت مهار خواهد شد.
جریان انحراف‌ پس از ایجاد نوسانات جدید در بازار ارز و طلا، به دنبال آن است که در آستانه انتخابات با تزریق دلار 1420 تومانی در بازار و همچنین فروش ذخیره طلای کشور در بازار آزاد و ضرب سکه اقدام به مهار قیمت ارز و طلا کند.
منحرفین بی شک از این مسیر به دنبال آن هستند که مهار قیمت ارز و طلا را به عنوان ابزار تبلیغاتی خود مورد استفاده قرار داده و با شعار «قهرمان اقتصادی» رقابت انتخاباتی را به نفع خود تمام کنند.
گفته می‌شود ایران از ذخایر عظیم طلا که نیاز 20 سال کشور را تامین می‌کند، برخوردار است




      
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا