.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 124
  • بازدید دیروز : 171
  • کل بازدید : 1460049
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/30    ساعت : 4:31 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در سه شنبه 90/11/4 ساعت 9:25 ص نویسنده : ایمان احمدی

امام رضا

وَلَا تَدْعُ مَعَ اللَّهِ إِلَهًا آخَرَ لَا إِلَهَ إِلَّا هُوَ کُلُّ شَیءٍ هَالِکٌ إِلَّا وَجْهَهُ لَهُ الْحُکْمُ وَإِلَیهِ تُرْجَعُونَ(القصص/88)

معبود دیگری را با خدا مخوان، که هیچ معبودی جز او نیست؛ همه چیز جز ذات (پاک) او فانی می‌شود؛ حاکمیت تنها از آن اوست؛ و همه به سوی او بازگردانده می‌شوید / 88 قصص

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 90/11/4 ساعت 9:20 ص نویسنده : ایمان احمدی

امام رضا

ملتفت باشید! معتقد باشید! شفا دادن الی ماشاءالله! به تحقق پیوسته. یکی از معاودین عراقی غده‌ای داشت و می‌بایستی مورد عمل جراحی قرار می‌گرفت. خطرناک بود، از آقا امام رضا خواست او را شفا بدهد.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 90/11/3 ساعت 4:39 ع نویسنده : ایمان احمدی

همزمان با نزدیک تر شدن به ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی و هراس دشمنان ایران اسلامی از حضور کم نظیر مردم در جریان رای گیری و مشارکت سیاسی ، دور جدیدی از تخریب ها علیه مسئولین بلند پایه نظام اسلامی در دستور کار دشمن قرار گرفته است.دراین پروژه که "انفجار سیاه" نام گرفته است و کنایه‌ای از انتشار دوده ای عظیم از اطلاعات نا امید کننده و سیاه در محوطه ذهنی مخاطبان ایرانی دارد،چند مرحله اساسی در دستور کار برای تعقیب قرار دارد.مراحل و زمینه های فعالیت های پروژه سیاه شامل موارد ذیل می باشد:

1_ طرح موضوعات جنجالی و پرتنش درباره فساد ادعایی مسئولین عالی رتبه نظام و من جمله طرح مباحث بدون استناد و کاملا دروغ از فعالیت های اقتصادی که طبیعتا مورد توجه توده های مختلف مردم می باشد و حساسیت های بالایی نسبت به آن وجود دارد.احتمالا این بخش در وبلاگها و همچنین بوسیله گزیده ای از فیلم های مونتاژ شده در دستور کار برای انتشار قرار خواهد گرفت.

2_ ایجاد شبهه درباره صلاحیت های مدیریتی مسئولین نظام اعم از صلاحیت های عمومی و تخصصی و طرح مباحثی همچون عدم کارایی ، که این فاز از عملیات انفجار سیاه هم اکنون آغاز شده است و در پوشش فعالیت های شبه مردمی و دانشجویی در محیط اینترنت ، تعقیب میشود.

3_بمباران اطلاعاتی با انتشار انبوهی از اطلاعات ضد و نقیض در خصوص اشخاصی که پرونده تایید صلاحیت های کاندیداها را دردست اقدام دارند با هدف تاثیر گذاری بر قضاوت و رای و نظر این افراد و همچنین افزایش هزینه های دقت برای حفظ و صیانت از منافع ملی.

منبع خبری که اطلاعات این پروژه را در اختیار خبرنگار رویداد قرار داده است می گوید: اصلی ترین محور حمله مقام معظم رهبری و نهادهای تحت نظر معظم له می باشد.

دراین پروژه به هم پیوسته برخی از سازمان ها و گروههای ضد انقلاب و برانداز و همچنین برخی از نیروهای سیاسی داخل کشور همکاری دارند که در بعد داخلی اقمار جریان فتنه و در بعد خارجی تمرکز بر جریان ضد انقلاب در تورنتوی کانادا می باشد.




      
ارسال شده در دوشنبه 90/11/3 ساعت 4:31 ع نویسنده : ایمان احمدی

فتنه،سایت جرس که پیشاز این اخباری را مبنی بر تلاش جدید فتنه گران برای حضور در خیابان منتشر کرده بوددر جدیدترین خبر خود ضمن اذعان به افول فرقه سبز از برنامه ریزی ها برای دور جدید فتنه انگیزی ها در سالروز اغتشاش اسرائیلی 25 بهمن خبر داد.

سایت جرس متعلق به عطاء‌ الله مهاجرانی که به رسانه شواری هماهنگی راه سبز امید مشهور است ضمن انتشار دیدگاه های اردشیر امیرارجمند و مجتبی واحدی ،مشاوران میرحسین موسوی و مهدی کروبی تصریح کرد که برنامه فتنه گران ضمن حضور خیابانی در 25 بهمن سالروز اغتشاش اسرائیلی فتنه گران شامل محورهای دیگری همچون نامه نگاری،انتشار یادداشت های اعتراضی در رسانه ها،حمله به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و...می باشد.

  ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 90/11/3 ساعت 4:25 ع نویسنده : ایمان احمدی

امام رضا




      
ارسال شده در دوشنبه 90/11/3 ساعت 4:20 ع نویسنده : ایمان احمدی

در پی بهبودی بیماری حضرت آیت الله مظاهری (حفظه الله) و بازگشت ایشان به اصفهان تشکل های دانشجویی شهر اصفهان نامه ای را خطاب به این مرجع شیعه نگاشته که نسخه ایی از آن نیز برای رویش نیوز ارسال گردیده است. متن کامل این نامه در ادامه می‌آید

وَلاَ تَقْفُ مَا لَیْسَ لَکَ بِهِ عِلْمٌ إِنَّ السَّمْعَ وَالْبَصَرَ وَالْفُؤَادَ کُلُّ أُولئِکَ کَانَ عَنْهُ مَسْؤُولاً

محضر مبارک حضرت آیت­الله العظمی مظاهری(مدظلّه العالی(

سلام علیکم؛

خبر نگران کننده بیماری سردار ولایت موجبات محنت فراوان و طلب شفای عاجل از درگاه یگانه هستی بخش بود که به حمدالله با بازگشت حضرتعالی به شهر خود نویدبخش رجوع برکت و عنایت بیش از پیش حضرت حق به این خطه خواهد بود.

نشاید محنت محبان و شاگردان حضرتعالی در فقدان حضور پدرانه و گرمتان در استان که بیشک هر آنچه داریم از برکت عنایت خداوند به جنابعالی و امثالکم است. امروز حضور عالمان و دانشمندان و اساتید ولایی در خطه‌های گوناگون نشان از ارزش گذاری دین مبین اسلام است به علم و البته مهر باطلی بر ادعای بدخواهان اسلام که این آیین عزیزتر از ناموس را مانع رشد علمی می‌دانند. قطعا این فرصت و عنایت کم نظیر در اصفهان از سوی مدافعان بصیر صراط مستقیم ولایت به دست فراموشی سپرده نخواهد شد. إنشاءالله!

عمر و جوانیمان نثار لحظه‌ای حیات جسمی و فکری ولایت و سربازان راستین ایشان.

السلام علی عباد الله الصالحین



بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان

جامعه اسلامی دانشجوبان دانشگاه صنعتی اصفهان

جامعه اسلامی دانشجوبان دانشگاه اصفهان و علوم پزشکی اصفهان

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

جامعه اسلامی دانشجوبان دانشکده فنی مهاجر اصفهان

جامعه اسلامی دانشجوبان دانشگاه هنر اصفهان




      
ارسال شده در دوشنبه 90/11/3 ساعت 1:11 ع نویسنده : ایمان احمدی

مسیر حرکت امام رضا




      

روزنامه آتلانتا جویش که از روزنامه های وابسته به یهودیان است اخیرا پیشنهاداتی را در جهت تغییر سیاستهای واشنگتن در قبال تهران مطرح کرده که جنجال رسانه ای گسترده ای را ایجاد کرده است.

"اندرو آدلر" نویسنده این روزنامه اخیرا در مقاله ای امکان ترور "باراک اوباما" رئیس جمهور آمریکا را در جهت از بین بردن اختلافات واشنگتن و تل آویو در زمینه موضوع هسته ای ایران و نحوه برخورد با آن مطرح کرده است.

وی در این نوشتار سه راه جنجالی را جهت از بین بردن این اختلافات مطرح می کند و می نویسد: اسرئیل می تواند به ایران حمله کند یا اینکه به رهبران حماس و حزب الله حمله کنیم، البته می توان در این مسئله از عوامل موساد بخواهیم که اوباما را ترور کنند.

آدلر برای صحه گذاشتن بر پیشنهاد خود در زمینه ترور اوباما تاکید می کند: اگر این ایده (ترور اوباما) به ذهن شخصی مانند من خطور کرده، آیا برخلاف تصور است که در داخل اسرائیل مورد بحث قرار نگرفته باشد.

خاطرنشان می شود روزنامه ساندی تایمز روز گذشته اعلام کرد: اسرائیل درخواست آمریکا در زمینه گرفتن موافقت واشنگتن پیش از انجام هرگونه حمله علیه ایران را رد کرده است. بر این اساس تل آویو اعلام کرده که تنها 12 ساعت قبل از انجام چنین عملیاتی آمریکا را در جریان آن قرار می دهد.
به نوشته ساندی تایمز، این موضوع در دیدار ژنرال دمپسی با سران رژیم صهیونیستی به اطلاع مقام آمریکایی رسیده است. بر همین اساس به نظر می رسد که "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر اسرائیل نگران آن است که "باراک اوباما" رئیس جمهور آمریکا با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و هراس از افزایش بهای نفت، در صورت مطلع بودن از نقشه تل آویو، از انجام حمله اسرائیل به ایران جلوگیری کند.




      
ارسال شده در دوشنبه 90/11/3 ساعت 8:3 ص نویسنده : ایمان احمدی

عباس امیری‌فر امام جماعت مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری و بهمن شریف‌زاده که به ترتیب در مرحله بررسی صلاحیت‌ها توسط هیئت‌های اجرایی تایید و رد صلاحیت شده بودند، این‌بار هر دو آنها در مرحله بررسی شکایات و رسیدگی به صلاحیت کاندیداهای انتخابات مجلس نهم از سوی هیئت‌های نظارت، رد صلاحیت شدند.

گفتنی است هر دو روحانی یاد شده از نزدیکان اسفندیار مشایی هستند. امیری فر مدتی قبل ، جامعه وعاظ ولایی را که انشعابی در جامعه وعاظ تهران بود تاسیس کرد. وی همچنین مدتی از سوی دادسرای ویژه روحانیت جلب شد.

حجت الاسلام بهمن شریف زاده نیز از همکاران روزنامه ایران است که مدتی قبل در دیدار جمعی از روحانیون با رئیس جمهور، به شدت به منتقدان دولت حمله کرد و جملات مبالغه آمیزی را در باره احمدی نژاد بیان داشت.




      
ارسال شده در دوشنبه 90/11/3 ساعت 7:55 ص نویسنده : ایمان احمدی

آزادی فکر و عقیده از جمله موضوعاتی است که در سال های اخیر ابزار دست اپوزیسیون برای پیشبرد ادعاهایش علیه جمهوری اسلامی شده است؛ ادعاهای اپوزیسیون داخلی و خارجی البته در بسیاری از اوقات تایید می کند که آنان درک درست و روشنی از آزادی و انواع آن ندارند و تنها درصدد متهم کردن نظام به مخالفت با آزادی و کسب امتیاز سیاسی هستند.

ادامه مطلب...


      
<   <<   11   12   13   14   15      >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا