.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 9
  • بازدید دیروز : 171
  • کل بازدید : 1459934
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/30    ساعت : 1:40 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در سه شنبه 91/2/12 ساعت 12:33 ع نویسنده : ایمان احمدی

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) نیز با اشاره به استقرار این جنگنده‌ها در کشور امارات گفت که هر موشکی قبل از اینکه به پیکره مقدس جمهوری اسلامی ایران آسیب برساند منهدم یا منحرف می‌شود و به هدفی که ما تعیین می‌کنیم اصابت می‌کند؛ این قابلیت جنگ الکترونیک است که طی آن، این ما هستیم که برای موشک دشمن برنامه‌ریزی می‌کنیم.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 91/2/12 ساعت 11:25 ص نویسنده : ایمان احمدی

دریادلانبنا بر ماموریت تعریف شده برای نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یکی از مهم ترین اقدامات روزمره این نیرو، رهگیری ناوگان های بیگانه حاضر در خلیج فارس است که طی آن، پاسداران حاضر در این منطقه، کار ثبت عبور و مرور شناورهای خارجی را برعهده دارند و همه شناورهای عبوری از تنگه هرمز موظف هستند که خود را به نیروهای ایرانی معرفی کنند.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 91/2/12 ساعت 8:16 ص نویسنده : ایمان احمدی

همایش جوانان حامی جبهه پایداری عصر دوشنبه در سالن سید الشهدا میدان هفت تیر برگزار شد که با حاشیه های جالبی همراه بود.

از ساعتی قبل از شروع رسمی همایش تعدادی از حامیان جبهه پاداری از ابتدای متروی میدان هفت تیر تا درب سالن سید الشهدا با جملاتی مانند "پایداری همیشه جواب می دهد" مردم را دعوت می کردند که در این نشست حضور پیدا کنند.
 
ابوالقاسم جراره جوانترین منتخب مردم ایران در مجلس نهم با 30 سال سن در این همایش حضور یافته بود و حمایت خود را از جبهه پایداری اعلام کرد.
 
در آغاز رسمی این مراسم کلیپی از سخنان آیت الله مصباح یزدی در دیدار اخیر با اعضای جبهه پایداری پخش شد و سپس کامران باقری لنکرانی به سخنرانی پرداخت.
  
در دستان جوانان و میانسالان جبهه پایداری دست نوشته های جالبی مانند " به فدای چشم مستت اگر شکند سبویی" پایداری یعنی تا پای چوبه دار و پایداری همیشه جواب می دهد به چشم می خورد.
 
همچنین مجری این مراسم که مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس بود با اشاره به اینکه از تخریب روح الله حسینیان هیچکس سودی نمی برد، گفت: زمانی که روح الله حسینیان در خصوص جریان دوم خرداد افشاگری می کرد برخی از دوستان اصولگرا تسبیح می انداختند که آیا حرف بزنند یا نزنند.
 
روح الله حسینیان که اخیرا علیه سخنان جنجالی وی موضع گیری های زیادی بیان شد در آغاز سخنان خود گفت: " به نام خداوند مظلومان تاریخ"
 
مرتضی آقا تهرانی در بخشی از سخنان خود در این همایش با اشاره به یکی از سخنرانی های آیت الله مصباح یزدی در آمریکا گفت: سخنان ایشان در آن دانشگاه به قدری خوب بود که مترجم هم کم آورد و مجبور شدند او را با فرد دیگری  جابه جا کنند.
 
یکی از کاندیداهای جبهه پایداری در اقدامی جالب در پیش زمینه تبلیغات خود تصویر گرافیکی از خلیج فارس را درج کرده بود که در ایام روز خلیج فارس جالب به نظر می رسید.
 
با وجود اینکه قرار بود وحید یامین پور و سعید قاسمی در همایش جبهه پایداری سخنرانی کنند اما سعید قاسمی در این مراسم حضور نیافت و وحید یامین پور نیز موفق به سخنرانی در جمع جوانان حامی جبهه پایداری نشد.



      
ارسال شده در سه شنبه 91/2/12 ساعت 8:8 ص نویسنده : ایمان احمدی

 این جریان در روز دوم تبلیغات لیستی را منتشر و توزیع کرد و از حامیان خود خواست که به این لیست رای دهند. اگر چه بسیاری از چهره های اصولگرا از طیف های مختلف قرار گرفتن نام خود در این لیست را تکذیب و اعلام کردند که این اقدام بدون هماهنگی ایشان صورت گرفته است.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 91/2/12 ساعت 8:6 ص نویسنده : ایمان احمدی

خبرنگار پایگاه اینترنتی «میهن» (وابسته به علی کشتگر و طیفی از اپوزیسیون مقیم اروپا) که در بیروت اقامت دارد، ضمن انتشار مطلب فوق نوشت:

حزب الله به طور کامل در راستای سیاست های جمهوری اسلامی حرکت می کند. مسئولان، اعضا و بسیاری از هواداران حزب الله، تصاویر رهبران ایران را در محل کار و سکونت خود نصب می کنند. نمازجمعه آیت الله خامنه ای و برخی سخنرانی های او به طور زنده و مستقیم پخش می شود. حزب اللهی ها در لبنان به آیت الله خامنه ای می گویند «السید القائد».

وی یادآور شد: سیدحسن نصرالله بارها در سخنرانی هایش بر این موضوع تاکید کرده که «ما به ولایت فقیه معتقدیم» و رهبر ایران را «امام خامنه ای» خطاب کرده است. این وضعیت در میان اعضای حزب الله هم دیده می شود. برخی دیگر از لبنانی ها آیت الله خامنه ای را به عنوان رهبر سیاسی مقتدر و حامی مقاومت قبول دارند و از مواضع او پیروی می کنند.




      
ارسال شده در سه شنبه 91/2/12 ساعت 8:5 ص نویسنده : ایمان احمدی

به نقل از پایگاه افسران جنگ نرم نوشت: به دنبال اکران موفق فیلم قلاده های طلا ساخته ابوالقاسم طالبی پس از فراز و نشیب های فراوان این روزها شاهد موج جدیدی از حملات گسترده به این فیلم هستیم.

این بار بر خلاف قبل که موضوع حفظ حرمت وزارت اطلاعات بهانه بود حمایت از خانواده آقای هاشمی رفسنجانی مستمسک این حملات است. این سایت ها با اشاره به فعالیت های فتنه گران با استفاده از فضای مترو بویژه صحنه های آخر فیلم که جاسوس زخمی با کمک عوامل خود توسط یک قطار خالی مترو که در خارج از ایستگاه توقف می کند فراری داده شده.

این قسمت را متهم کردن مدیرعامل وقت مترو آقای محسن هاشمی رفسنجانی به همدستی با جاسوسان تروریست دانسته و توهین به خانواده رییس مجمع تشخیص مصلحت تلقی کرده اند.

سایت امید اصلاحات پا را از این هم فراتر گذاشته است و قوه قضائیه را به سستی و بی عدالتی متهم نموده و دادستان را به خاطر بی توجهی به وظیفه مدعی العمومی در حمایت از مدیر عامل سابق متهم شده مترو و عدم توقیف فیلم قلاده ها سرزنش کرده است.

این در حالی است که در این فیلم هیچ اشاره ای به این نشده است که فعل و انفعالات جاسوسان داخلی مترو کار شخص مدیر عامل وقت مترو بوده است. البته شکی نیست که این فیلم انتقادات صریحی به عملکرد آقای هاشمی رفسنجانی در جریان فتنه دارد که مستند و کاملاً متین مطرح شده ولی مجرمانه دانستن کار فیلم در انتساب ارتباطات جاسوسی به خانواده آقای هاشمی و درخواست مجازات کارگردان آن هم از سوی کسانی که کوچکترین برخورد قضایی با تخلفات فرهنگی را بر نمی تابند اقدامی عجیب است.

با توجه به اظهارات آقای م مبنی بر اینکه فیلم قلاده های طلا بزرگترین ضربه به جنبش سبز بوده است باید در انتظار حمله های جدید به این فیلم و کارگردان آن بود.




      
ارسال شده در سه شنبه 91/2/12 ساعت 8:4 ص نویسنده : ایمان احمدی

جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد «زید عزه الشریف»

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام و آرزوی موفقیت برای جنابعالی و همه خدمت گزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی؛ به اطلاع می‌رساند؛ طبق اخبار و گزارش‌های واصله و شواهد موجود، طی چند ماهه اخیر موج نسبتاً عظیمی از گرانی متوجه کالاهای اصلی و مورد نیاز مردم شریف ایران شده و مشکلات و نارضایتی در حد گسترده‌ای را به وجود آورده است. به طوری که مراجع معظم تقلید و علمای اعلام «دامت‌برکاتهم» نیز نسبت به این مسئله ابراز نگرانی فرموده‌اند. بدیهی است چنانچه این گرانی‌ها تداوم پیدا کند، ‌بیم آن می‌رود که اقشار آسیب پذیر و مستضعف جامعه اسلامی ما - که همانا صاحبان اصلی این انقلاب‌اند - با معضلات جدی مواجه شوند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم براساس وظیفه اسلامی و اجتماعی در حمایت از اقشار محروم جامعه ضمن تشکر از اقدامات اخیر دولت محترم در ارتباط با نظارت و مهار این گرانی‌ها و با نظر به تأکیدات فراوان مقام معظم رهبری «مدظله العالی» مبنی بر حل معضلات اقتصادی و توجه به مشکلات اقشار آسیب پذیر، بر تداوم نظارت‌ها تأکید نموده و از دولت محترم می‌خواهد ضمن تبادل نظر با کارشناسان اقتصادی و بهره‌گیری از مشاورة دلسوزان نظام و انقلاب، جلوی گرانی‌ها و افزایش قیمت‌های موجود را بگیرد تا به خواسته‌های مردم شریف جامه عمل پوشانده شود.

پیشاپیش از بذل توجه و خدمات ارزنده جنابعالی و دولت محترم سپاسگزاریم.

محمد یزدی

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم




      
ارسال شده در سه شنبه 91/2/12 ساعت 7:58 ص نویسنده : ایمان احمدی

پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله :  

   

 إنَّما بُعِثتُ مُعَلِّما؛   

   

 من معلّم برانگیخته شدم.   

   

 دانش‌نامه قرآن و حدیث: ج 15, ص 114, ح 147




      
ارسال شده در دوشنبه 91/2/11 ساعت 5:48 ع نویسنده : ایمان احمدی

یکی از سایت های جریان انحراف خواستار عدم شرکت حامیان دولت در مرحله دوم نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شد.

این سایت در مطلبی ضمن بررسی عملکرد شورای نگهبان طی یک ادعا، این نهاد را متهم به دشمنی با دولت کرد و نوشت: همه شاهد تایید صلاحیت همه اصلاح طلبان و رد صلاحیت همه حامیان گفتمان انقلاب اسلامی بودیم. تشکر فتنه گران و اصلاح طلبان از شورای نگهبانی که همه نماینده های آنان را تایید صلاحیت کرده بود در واقع یک زبان درازی به ما حامیان دولت بود که "دیدید فتنه گران را می پذیرند و حامیان احمدی نژاد را نه!"حتی کار بجایی رسید که در استانهایی مانند آذربایجان شرقی، ملاک تایید صلاحیت ها هتاکی به احمدی نژاد قرار گرفت! و کسانی که زیربار چنین مسئله ای نرفته بودند، به دلیل "احتمال همراهی با احمدی نژاد در آینده ای حتی دور"، رد صلاحیت شدند!

این سایت در ادامه با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس این انتخابات را انتخاب بین بد و بدتر نامید و تصریح کرد که شرکت در دور دوم وظیفه نیست؟!

نویسنده این مطلب در ادامه پا را فراتر گذشته و کاندیداهای حاضر در دور دوم انتخابات مجلس را فاسد خواند و نوشت: مشخص است که در دور اول انتخابات مجلس رویکرد رای دادن ایجابی است، یعنی شما به علت شناخت از کسی به رای میدهید چون لیاقت دارد ولی در دور دوم با محدود شدن دایره انتخاب‌ها، دیگر رویکرد سلبی اولویت پیدا میکند. یعنی میدانید چه کسانی نباید به مجلس بروند و بر همین اساس رای میدهید. اما جایی که انتخاب بین افسد و فاسد است وظیفه شرکت در انتخابات معنا ندارد. همچنان که انتخاب بین مک کین و اوباما هیچ وقت وظیفه نخواهد بود. پس از نظر من با توجه به این نتایج شرکت در دور دوم انتخابات وظیفه نیست!




      
ارسال شده در دوشنبه 91/2/11 ساعت 5:35 ع نویسنده : ایمان احمدی

نویسنده کتاب «پایی که جا ماند» گفت: من دوست نداشتم تا زمانی که زنده هستم این کتاب منتشر شود و پس از پایان نگارش کتاب از انتشار آن پشیمان شدم.در این کتاب برخی خاطرات را ننوشتم و این بخش‌های باقی مانده برای دل خودم باقی ماندند.

ادامه مطلب...


      
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا