.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 7
  • بازدید دیروز : 171
  • کل بازدید : 1459932
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/30    ساعت : 1:12 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در یکشنبه 91/2/17 ساعت 5:1 ع نویسنده : ایمان احمدی

یک هفته‌نامه اردنی مدعی شد که آمریکا روز 20 اردیبهشت‌ماه با همراهی رژیم صهیونیستی همزمان به ایران و سوریه حمله می‌کند.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در یکشنبه 91/2/17 ساعت 4:58 ع نویسنده : ایمان احمدی

رژه




      
ارسال شده در یکشنبه 91/2/17 ساعت 4:48 ع نویسنده : ایمان احمدی

انتشار یک عکس از نحوه تعظیم پطرس حرب از سران 14 مارس لبنان در مقابل معاون وزیر خارجه آمریکا رسوایی جدیدی را برای این جریان به بار آورد.

انتشار تصویری از پطرس حرب نماینده پارلمان لبنان و از اعضای ارشد 14 مارس مبنی بر تعظیم وی در مقابل جفری فلتمن جنجال رسانه ای زیادی را علیه جریان 14 مارس در لبنان ایجاد کرد، این تصویر که از سوی "فادی ابو غلیوم" تصویربردار روزنامه السفیر گرفته شده بود، مورد توجه و تمرکز بسیاری از رسانه های لبنانی قرار گرفت و کرامت ملی لبنانی ها در تقابل با مقامات آمریکایی را زیر سوال برد، این تصویر واکنش های زیادی نیز در سایت های اجتماعی برای محکوم کردن این اقدام حرب در پی داشت.

المنار در این زمینه می نویسد که حزب التوحید العربی این تصویر را مصیبت بار و خجالت آور و باعث ضربه خوردن کرامت لبنانی ها دانست و تاکید کرد که این عکس ماهیت فردی را نشان می دهد که غیر از یک سیاستمدار دروغگو و دزد برای ولی نعمتان خود چیز دیگری نیست.

 دفتر اطلاع رسانی حرب البته در این راستا سعی کرد تا این رسوایی را توجیه کند، در همین راستا مدعی شد که این تصویر زمانی گرفته شده که حرب قصد نشستن داشته و از فلتمن نیز خواسته که در کنارش بنشیند. این بیانیه مدعی شد که حرب در مقابل هیچ کسی غیر از خداوند تعظیم نمی کند.

دفتر رسانه ای حرب البته مدعی شده بود که می خواهد علیه روزنامه السفیر به علت انتشار این تصویر زشت و تلاش برای ترور سیاسی وی شکایت کند، البته حرب خیلی زود از این موضوع عقب نشینی کرده و گفت که شکایتی را علیه این روزنامه مطرح نخواهد کرد.




      
ارسال شده در یکشنبه 91/2/17 ساعت 8:58 ص نویسنده : ایمان احمدی

به گزارش آتی‌نیوز، روزنامه الشروق الجزایر دیروز مطالبی قابل توجه در مورد "الساعدی قذافی" یکی از پسران معمر قذافی که در حال حاضر در "الجزایر" ساکن است، منتشر کرد.

این روزنامه الجزایری می‌نویسد که الساعدی قذافی مثل پادشاهان به وسیله پول‌هایی که از لیبی دزدیده است در الجزایر زندگی می‌کند.

"الشروق الجزایر" در ادامه نوشت که این پسر قذافی دو روز پس از کشته شدن پدرش و در حالیکه هنوز جنازه معمر قذافی دفن نشده بود, با دو زن "موریتانیایی" ازدواج کرد و به جشن و شادی پرداخت.

الساعدی قذافی، گفته است که شدیدا دلش می‌خواهد برادرش"سیف‌الاسلام" که در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برد، اعدام شود. این روزنامه الجزایری چنین توصیف می‌کند که "الساعدی قذافی" از پدرش هم دیوانه‌تر است!




      
ارسال شده در یکشنبه 91/2/17 ساعت 7:52 ص نویسنده : ایمان احمدی

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در یکشنبه 91/2/17 ساعت 7:41 ص نویسنده : ایمان احمدی

امام هادى سلام الله علیه :  

   

 مَن جَمَعَ تَک وُدَّهُ ورَأیَهُ فَاجْمَعْ لَهُ طاعَتَکَ؛   

   

 هر کس نهایت دوستى و رأى نیکش را به تو عرضه کرد تو نیز نهایت فرمانبردار‌ی‌ات را به او ابراز کن   

   

 میزان الحکمة: ح 11455

 




      
ارسال شده در شنبه 91/2/16 ساعت 6:31 ع نویسنده : ایمان احمدی

احمدی وهاشمیچ




      
ارسال شده در شنبه 91/2/16 ساعت 4:49 ع نویسنده : ایمان احمدی

آقا زاده فراری که بعد از افشای پرونده امنیتی خود در فتنه 88 به بهانه ادامه تحصیل به لندن گریخته بود ، طی هفته جاری به ایران باز خواهد گشت .

 
بنا به گفته یک منبع آگاه ، بازگشت مهدی هاشمی به کشور بعد از رایزنی های فراوان و تلاش های بسیار دستگاهای امنیتی و قضائی کشورمان صورت گرفته است و فرزند اکبر هاشمی توافق کرده که به محض ورود به ایران ، خود را در اختیار نیروهای امنیتی کشور برای رسیدگی به پرونده اش قرار دهد .

 
این منبع آگاه در پایان افزود : بدون تردید، حجم قابل توجه پرونده‌های مستند موجود در دستگاه‌های اطلاعاتی که با ورود مهدی هاشمی عملیاتی خواهند شد، در کنار مطالبه به‌حق همه مردم برای برخورد با وی، مانع از اعمال نفوذ مجدد در پرونده او خواهد شد.




      
ارسال شده در شنبه 91/2/16 ساعت 4:41 ع نویسنده : ایمان احمدی

"آقا" فرمودند ایشون مثل این که وقتی مدرسه بوده خوب درس نخونده. این جزیره، یه نقطه ی استراتژیکه. یه توپ توش بذاری، تنگه ی هرمز رو می بنده و کنترل می کنه. 40% نفت صادراتی دنیا از طریق تنگه ی هرمز رد می شه

ادامه مطلب...


      

ایشان نهایتاً گفتند: «شما نگران نباشید. من خودم با آقا صحبت میکنم و موضوع را حل میکنیم.» گفتم: «چگونه حل میکنی؟» گفت: «نهایتا منتهی میشود به اینکه آقای مصلحی استعفا میکند و نفر دیگری می آید و بالاخره به شکلی کنار میآییم.» من واقعاً مایوس شده بودم از این صحبتها. زیرا میدیدم به جایی نمیرسد. خداحافظی کردم و ایشان هم خیلی احترام گذاشتند. احساس کردم که هیچ تغییری در او ایجاد نشده است.

ادامه مطلب...


      
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا