.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 15
  • بازدید دیروز : 171
  • کل بازدید : 1459940
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/30    ساعت : 2:34 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در چهارشنبه 91/2/13 ساعت 3:34 ع نویسنده : ایمان احمدی

آقاوفرهنگیان




      
ارسال شده در چهارشنبه 91/2/13 ساعت 12:59 ع نویسنده : ایمان احمدی

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت، تاکنون 160 نفر آمادگی خود را برای شرکت در این راه‌پیمایی اهانت‌بار اعلام کرده‌اند.

بنابراین گزارش، بهانه این جماعت برای برگزاری راه‌پیمایی مزبور اعتراض به کسانی عنوان شده است که از زنان می‌خواهند برای کاهش تجاوز و جرایم جنسی، از لباس پوشیدن شبیه به زنان روسپی خودداری کنند. این راه‌پیمایی قرار است از میدان پاریس آغاز شده و در "هورس پارک" اتمام پذیرد.

تمام آنچه این جماعت آن را اهانت به خود پنداشته و به بهانه آن قصد اهانت به تمام ادیان توحیدی را دارند، سخنان یک پلیس کانادایی بوده که از زنان خواسته است که برای آنکه مورد تجاوز واقع نشوند، به شیوه تحریک‌آمیز و شبیه به روسپیان لباس نپوشند. پیش از این نیز راه‌پیمایی‌های مشابهی در تل‌آویو و حیفا برگزار شده بود.

شدت این رسوایی به حدی است که صدای "یوسی داچ"، معاون شهردار قدس اشغالی را نیز درآورده و وی نیز با بیان اینکه "اورشلیم شهری متفاوت است" و هر آنچه در تل‌آیو اتفاق افتاد نباید در آن نیز اتفاق افتد، ابراز داشته که تلاش می‌کند جلوی این اقدام را بگیرد.

رژیم صهیونیستی که با غصب سرزمین‌های فلسطین تاسیس شد، بسیاری از مناطق اشغالی را به مامنی برای فساد اخلاقی بدل کرده که سواحل مدیترانه از آن جمله‌اند.




      
ارسال شده در چهارشنبه 91/2/13 ساعت 12:15 ع نویسنده : ایمان احمدی

روز شنبه 16 اردیبهشت ماه، ساعت 15:35 بعد از ظهر به وقت گرینویچ ماه در بزرگترین حال خود از چشم ما قرار می‌گیرد و این ابرماه جزر و مد دریاهای سراسر سیاره را افزایش می‌دهد

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 91/2/13 ساعت 12:8 ع نویسنده : ایمان احمدی

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 91/2/13 ساعت 12:4 ع نویسنده : ایمان احمدی

در مرحله اول انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی موجی از فضا سازهای سیاسی از سوی تعدادی عناصر خارج نشین جریان فتنه آغاز شده تا شور و نشاط انتخاباتی را گمرنگ و از سوی دیگر مردم را تشویق به تحریم انتخابات کردند اما علی رغم این تبلیغات شاهد حضور گسترده مردمی در انتخابات مجلس بودیم.

پیش از آغاز مرحله اول انتخابات رسانه های اپوزیسیون عنوان می کردند که سید محمد خاتمی در انتخابات شرکت نخواهد کرد به همین دلیل اقدام خاتمی موج از درگیری در جبهه ضدانقلاب را ایجاد کرد.

اما اینبار خاتمی که در دور اول انتخابات رای خود را در حوزه انتخابیه دماوند، فیروزکوه و رودهن به صندوق رای انداخته به سبب مشکل قانونی نمی تواند در انتخابات شرکت کند.

حوزه انتخابیه دماوند که به علت باطل شدن آرای شاهرخ رامین نماینده ای نخواهد داشت از این رو خاتمی که در این حوزه انتخابیه رای داده عملا امکانی برای حضور در دور دوم انتخابات نخواهد داشت.

در قانون انتخابات ماده 8 از فصل دوم که کیفیت انتخابات را مشخص نموده است در تبصره 4 تاکید دارد که کلیه رأی‌دهندگان مرحله دوم منحصراً در حوزه انتخابیه‌ای که در مرحله اول انتخابات رأی داده‌اند شرکت خواهند نمود و کسانی که در‌مرحله اول در هیچ یک از حوزه‌های انتخاباتی رأی نداده باشند در مرحله دوم انتخابات می‌توانند شرکت نمایند.




      
ارسال شده در چهارشنبه 91/2/13 ساعت 8:2 ص نویسنده : ایمان احمدی

غلامعلی حداد‌عادل نماینده مردم تهران در مجلس در همایش جوانان حامی جبهه متحد اصولگرایان که بعد از ظهر امروز سه‌شنبه در تالار تفاهم برگزار شد، خطاب به حاضران گفت: شما جوانان در کشوری زندگی می‌کنید که به رهبری این نظام عشق می‌ورزید و اعتماد دارید؛ آیا تاکنون از خود پرسیده‌اید که در دنیا جوانان سایر کشورها چه نوع رابطه‌ای با رهبر کشور خود دارند؟ آیا در این دنیا کشوری هست که جوانانش تا این اندازه عشق به رهبری داشته باشند؟

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 91/2/13 ساعت 7:57 ص نویسنده : ایمان احمدی

در پی جسارت رییس پلیس دوبی به تمامیت ارضی ایران و «آیت الله العظمی سیستانی» و نیز جسارت وزیر امور خارجه بحرین به «آیت الله شیخ عیسی قاسم»، یک عضو شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) با صدور بیانیه شدیداللحنی، هتک حرمت کنندگان را به عبرت از دیکتاتورهای ساقط شده فراخواند.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 91/2/13 ساعت 7:50 ص نویسنده : ایمان احمدی

پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله :  

   

 أجوَدُکُم مِن بَعدِی رَجُلٌ عَلِمَ عِلما فنَشَرَ عِلمَهُ ؛   

   

 بخشنده ترین شما پس از من ، کسى است که دانشى بیاموزد ، آن گاه دانش خود را بپراکند.   

   

 آینه یادها، ص 56، ح 153




      
ارسال شده در سه شنبه 91/2/12 ساعت 7:31 ع نویسنده : ایمان احمدی

" آیا اراده جریان انحرافی در این اصلاح ساختار موثر بود" زاکانی پاسخ داد: اینکه بخواهیم گمانه زنی کنیم درست نیست اما تعویض وزیر اطلاعات که منجر به تدبیر مقام معظم رهبری شد و ابلاغی که برای بازگشت ایشان به وزارتخانه زدند تحت تاثیر و خواست جریان انحراف بود که در این شکی نیست.

وی در پاسخ به این سوال که جریان انحرافی چه هدفی از تعویض وزیر داشت، گفت: به اعتقاد من دنبال این بودند که یک مجموعه مهم امنیتی کشور را در دست بگیرند. همان موقع ما اینطور استشمام می کردیم که آنها به دنبال یک سری اقدامات خلاف امنیت کشور هستند. از طرفی دیگر دنبال این بودند که چشم بینایی فعالیت های مشکوک و مفسده آمیز آنان را در حوزه اقتصاد و حوزه های دیگر دنبال نکند و گوش شنوایی ارتباط آنان با بیگانگان را نشنود و به یک جهتی دنبال این بودند که مقدمه ای را برای بالا بردن ظرفیت های خودشان برای انجام عملیات هایی در سطح کشور ایجاد کنند و از سویی هم دقتشان معطوف به این بود که ظرفیت های نظارتی کشور نسبت به آنان کاهش پیدا کند اما مقام معظم رهبری با تیزبینی و درایت خودشان جلوی این اقدامات ایستادند و آنها را ناکام گذاشتند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: آنچه از وزارت اطلاعات انتظار می رود این است که دقت خودش را نسبت به عوامل این مجموعه صد چندان کند.

جریان انحرافی با وجود معاونت اقتصادی در وزارت اطلاعات مشکل دارد

نایب رییس کمیسیون اصل 90 مجلس در خصوص این موضوع که آیا اقدامات جریان انحرافی متوقف شده، تاکید کرد: به نظر من آنها کارشان را دنبال می کنند اما الان بسیار آسیب پذیر شده اند چون الان بصیرت مردم و مسئولان نسبت به اقدامات و اهداف آنها بیشتر شده و این راه را برای جولان دادن های آنها بسته است.

زاکانی در جواب به این ابهام خبرنگار مشرق که پرسید با توجه به شایعاتی که در خصوص تلاش جریان انحرافی برای نفوذ در وزارت اطلاعات مطرح است، آیا انحلال معاونت اقتصادی با آنها ارتباطی داشت، گفت: من نمی خواهم گمانه زنی کنم اما واقعیت این است کهجریان انحرافی به شدت علاقه مند است که بتواند اشکالات جدی خودش در حوزه اقتصادی را مخفی نگه دارد و وجود یک معاونت اقتصادی در وزارت اطلاعات و دقت در موضوعات اقتصادی را برای خودش مشکل ساز می بیند.




      
ارسال شده در سه شنبه 91/2/12 ساعت 12:34 ع نویسنده : ایمان احمدی

همزمان با درخواست مردم مصر برای اخراج سفیر عربستان، مشاور حقوقی سفارت این کشور در ادعایی جدید علیه ایران مدعی شد که یک تیم سه نفره در مصر بازداشت شده که قصد آنان ترور سفیر سعودی در قاهره بوده است.

ادامه مطلب...


      
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا