.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 196
  • بازدید دیروز : 362
  • کل بازدید : 1458632
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/26    ساعت : 10:2 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در سه شنبه 90/3/10 ساعت 7:13 ع نویسنده : ایمان احمدی

آقا




      
ارسال شده در سه شنبه 90/3/10 ساعت 7:12 ع نویسنده : ایمان احمدی

به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سفیر ولایت،آیت الله نمازی در افشاگری خود درباره دستگیری جریان انحرافی گفت:
آقای سرلشگر جعفری فرمانده کل سپاه رفتند خدمت مقام معظم رهبری و گفتند اجازه بدهید ایشان را بگیریم کل غائله حل می‌شود حالا نهایتاً چند روزی بعضی‌ها اظهار نگرانی خواهند کرد و تمام خواهد شد. آقا ظاهراً هنوز به این نتیجه نرسیدند ولی فرمودند همه عوامل را دستگیر کنید کسانی که نیروهای عملیاتی این طرح هستند آقا فرمودند با قوت بازجویی کنید و بررسی کنید اما حساب رئیس جمهور را جدا کنید.




      
ارسال شده در سه شنبه 90/3/10 ساعت 7:12 ع نویسنده : ایمان احمدی

بعد از تجدید بیعت نمایندگان با امام راحل یک نماینده اعلام کرد که برخی در اعتراض به سید حسن خمینی جلسه سخنرانی وی در نزد نمایندگان را ترک کردند، که بعدا معلوم شد این موضوع صحت نداشته است.

به گزارش خبرنگار جهان نمایندگان مجلس هر سال به مناسبت هفتم خرداد سالروز تشکیل مجلس شورای اسلامی در مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی حاضر شده و با آرمان های امام (ره) و همچنین شهدای انقلاب اسلامی و شهدای دوران دفاع مقدس تجدید میثاق می‌کنند.

در همین راستا نمایندگان مجلس امروز سه شنبه همزمان با چهارمین سال فعالیت مجلس هشتم، در حرم مطهر امام راحل گردهم آمده و باردیگر وفاداری خود را به آرمان های امام (ره) نشان دادند.

در این مراسم ابتدا علی لاریجانی رئیس مجلس سخنرانی کرد و سپس سیدحسن خمینی نوه امام راحل به ایراد سخن پرداخت.

سید حسن در جمع نمایندگان به رعایت اخلاق و ادب از نظر امام راحل اشاره کرد و در این میان هم گوشه هایی از زندگی شخصی امام (ره) که توام با اخلاق و ادب بود را برای نمایندگان شرح داد.

بعد از پایان سخنرانی، نمایندگان در ضیافت ناهار سیدحسن خمینی در مهمانسرای حرم امام راحل شرکت کردند.

یکی از نمایندگان تهران بعد از تجدید بیعت نمایندگان با امام راحل و قبل از آغاز سخنرانی سید حسن خمینی در حرم شایعه کرد که حدود ?? تا ?? نماینده در اعتراض به سیدحسن خمینی حرم امام راحل را ترک کردند. در همین راستا حتی اسامی برخی از نمایندگان بعنوان ترک کننده جلسه ذکر می شد که انان هم در حرم حضور داشته و هم در ضیافت ناهار سید حسن.

یکی از نمایندگان در همین رابطه به خبرنگار جهان گفت:در هنگام سخنرانی سید حسن نمایندگان  به سخنان وی گوش می دادند و هیچ کس جلسه را ترک نکرد.

وی افزود: ممکن است که یک نماینده ، به تنهایی جلسه را ترک کرده باشد .

این نماینده تصریح کرد: نمایندگان ارزش و احترام خاصی برای امام راحل و خانواده ایشان و همچنین نوه امام (ره) قایل هستند و هرگز به دنبال این مسایل حاشیه ای نیستند.

خبر ترک جلسه از سوی برخی نمایندگان در خروجی یکی از خبرگزاریها قرار گرفت اما بلافاصله از خروجی این خبرگزاری حذف شد.




      

مشائی

این شبکه دولتی وابسته به وزارت امورخارجه آمریکا در این باره اظهار داشت:« اولین واکنش اسفندیار رحیم مشایی به مخالفان دولت پس از مدت ها سکوت صورت گرفت.»
صدای آمریکا اضافه کرد:«اسفندیار رحیم مشایی پس از مدت ها سکوت در قبال اتهامات وارد شده از سوی مخالفین،در اولین واکنش خود به این اتهامات گفت:«چرا نمی توانید سحرم را باطل کنید و احمدی نژاد را نجات دهید؟»
شبکه صدای آمریکا با آب و تاب فراوان ادامه داد:«رئیس دفتر آقای احمدی نژاد در بخش دیگری از اظهار نظر خود که از سوی خبرگزاری ایرنا منتشر شده با اشاره به منتقدین خود گفته است که چون نمی توانند هیچگونه اقدامی علیه احمدی نژاد صورت دهند به همین دلیل من را هدف گرفته اند.»
گفتنی است چند سایت زنجیره‌ای وابسته به اصلاح طلبان در قالب گزارشی مدعی شده?اند که چهارشنبه گذشته اسفندیار رحیم مشایی در دفتر ایرنا حضور یافته و حتی سخنرانی مفصلی هم در جمع سردبیران این رسانه داشته است که جالب اینجاست که آخرین سخنرانی مشایی در جمع سردبیران ایرنا به مردادماه سال گذشته بازمی‌گردد،ولی صدای آمریکا نیز با استناد به این خبر دروغ با آب وتاب فراوان آن را گزارش داد.
البته نکته مهم اینجاست که در طی یک ماه گذشته، رسانه های غربی و ضد انقلاب که پیش از این احمدی نژاد و اطرافیان وی را به شدت تخریب میکردند ، اما اکنون در چرخشی 180 درجه با بازتاب اظهارات مشایی و اطرافیان وی به حمایت از این جریان می پردازند.




      
ارسال شده در سه شنبه 90/3/10 ساعت 8:11 ص نویسنده : ایمان احمدی

 

موسوی

 از بیانات روشنگرانه و قاطع رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سایت ضدانقلابی روزآنلاین در مقاله ای زیر عنوان «سراب حضور در انتخابات»، ناامیدی دشمنان ملت و انقلاب از دسترسی به کرسی های مجلس نهم را ابراز داشت.
روزآنلاین در این مقاله نوشت: «واکنش دیروز رهبر جمهوری‌اسلامی به اصلاح‏طلبان را باید سوت پایانی زودهنگام برای رویای حضور در انتخابات دانست. آیت‌الله خامنه‌ای در سخنان خود از جریان چپی یاد کرد که نام خط امام بر خود داشته اما به دشمنان نظام اجازه داده است تا زیر چتر آن‌ها جمع شوند».
این سایت افزود: «بخش اعظمی از اصلاح‌طلبان باید رویای حضور بر صندلی‌های مجلس را فراموش کنند».
مقاله نویس روزآنلاین به سخنان محمد رضا تابش، نماینده اصلاح طلب مجلس هشتم در مصاحبه با خبرگزاری فارس مبنی بر اینکه «شرط حضور در انتخابات مجلس نهم اعلام برائت از فتنه‌گران است» اشاره کرد و ادامه داد: «وقتی یک نماینده مجلس ـ که مدعی اصلاح‌طلبی هم هست ـ با چنین ادبیاتی، چنین خواسته‌هایی را از کاندیداها مطرح می‌کند، احتمالا باید متوجه بود که در ذهن حاکمان چه می‌گذرد: تشویق به حضور در عرصه قدرت با اعلام موضع علیه کروبی و موسوی. مساله‌ای که می‌تواند در صفوف جنبش سبز ایجاد انشقاق کند».




      
ارسال شده در سه شنبه 90/3/10 ساعت 8:8 ص نویسنده : ایمان احمدی

هاشمی

سعید قاسمی نژاد،کارشناس شبکه دولتی صدای آمریکا، در مورد تحرکات اخیر هاشمی رفسنجانی در عرصه سیاسی ایران گفت: «مسئله ای که این روزها کاملاً مشهود است، خوشحالی آقای هاشمی از اختلافات به وجود آمده و تلاش وی برای قرار گرفتن در سمت آقای خامنه ای برای استفاده از این دعوا در راستای نزدیک شدن به رهبری ایران و به تبع آن بازگشت وی و اطرافیانش به درون نظام است.»
وی ادامه داد: «به نظر می رسد برنامه ریزی این امر از مدت ها پیش شده است به خصوص که چند ماه قبل آقای مهاجرانی که از عوامل آقای هاشمی است اعلام کرد آقای خامنه ای انسانی پاک است و با این سخن خود سیگنال هایی را برای آقای خامنه ای ارسال کرد. به نظر نمی رسد که وی این سخنان را بدون اجازه آقای هاشمی مطرح کرده باشد.»
قاسمی نژاد افزود: «از طرف دیگر آقای خاتمی نیز تلاش دارد به آقای هاشمی نزدیک شود.آقای شکوری راد به عنوان عضو فعال حزب مشارکت نیز مطالبی را به این مضمون بیان کرده است که تنها امیدشان این است که آقای هاشمی میان اصلاح طلبان و رهبری واسطه شود تا اصلاح طلبانی که تصور می کنند به طور کامل حذف شده اند، دوباره بتوانند از طریق انتخابات مجلس به حاکمیت بازگردند و یک فراکسیون ضعیفی را تشکیل دهند.»




      

آقا

روزنامه آمریکایی لس آنجلس تایمز از تداوم حمایت رهبر معظم انقلاب نسبت به رئیس جمهور خبر داد.
لس آنجلس تایمز ضمن تلاش برای نا آرام نشان دادن اوضاع ایران، دراین باره نوشت: «رهبر ایران دوباره از احمدی نژاد حمایت کرد و تلاش نمود ناآرامی های سیاسی را آرام کند.»
این روزنامه آمریکایی به دیدار روز گذشته رهبر معظم انقلاب با نمایندگان مجلس اشاره کرده و نوشت: «آیت الله خامنه ای رهبر عالی ایران در تلاش است تا اختلاف بین روحانیون اصولگرا و احمدی نژاد را کاهش دهد و از سویی بخشی از سخنان وی نیز هشداری بود به رئیس جمهور که پا را فراتر نگذارد.»
لس آنجلس تایمز بدون اشاره به بروز اختلافات در هر کشوری و طبیعی بودن این امور، افزود: «رهبر ایران روز یکشنبه با حمایت از احمدی نژاد به دنبال حل اختلافات بین نخبگان سیاسی کشور بود.»
این روزنامه آمریکایی همچنین اضافه کرد: «هنوز این نگرانی در رهبری هست که اختلافات سیاسی بین طرفدران او و احمدی نژاد باز شدت گیرد.»
این روزنامه آمریکایی در ادامه با اشاره به بیانات وحدت بخش و راهبردی رهبر معظم انقلاب که در کوران های سخت همواره مسیر را فرا روی مسئولین و مردم قرار داده و کشور را ازبن بست ها خارج می سازد، نوشت: «صحبت های[ ایت الله ] خامنه ای مانند این بود که وی طرحی برای حل اختلافات سیاسی دارد.»
البته لس آنجلس تایمز این مطلب را نیز در تحلیل خود افزود: «احمدی نژاد دیگر فرد مطلوب رهبر ایران نیست.»




      
ارسال شده در سه شنبه 90/3/10 ساعت 7:59 ص نویسنده : ایمان احمدی

آقا




      
ارسال شده در دوشنبه 90/3/9 ساعت 6:10 ع نویسنده : ایمان احمدی

امام

امام خمینی(ره) آن سفر کرده که صد قافله دل همره اوست، در طول دوران حیات شکوهمندش آنچنان تأثیرات بزرگی را در اذهان مردم ایران و دنیا باقی گذاشت که تا همیشه از ذهن تاریخ پاک نخواهد شد.

تأثیرات افکار و اقدامات خمینی کبیر(ره) تا آنجا پیش رفته است که حتی شخصیت‌های برجسته جهان و آنانی که حتی شاید میانه خوبی هم با انقلاب اسلامی ما ندارند، در مقابل عظمت و حیات طیبه امام راحل سر تعظیم فرود آورده و از او به نیکی یاد می‌کنند.

آنچه که در ادامه می‌خوانید گفتارهایی است که برخی سیاستمداران و چهره‌های مشهور جهان در مورد امام خمینی(ره) مطرح کرده‌اند.

* میخائیل گورباچف، رهبر شوروی کمونیستی:
او فراتر از زمان می‌اندیشید و در بعد مکان نمی‌گنجید. او توانست اثر بزرگی در تاریخ جهان برجای بگذارد.


*هنری کسینجر، استراتژیست و مشاور یهودی الأصل رئیس جمهور سابق آمریکا:
آیت‌الله خمینی، غرب را با بحران جدی برنامه ریزی مواجه کرد، تصمیمات او آنچنان رعدآسا بود که مجال هر نوع تفکر و برنامه ریزی را از سیاستمداران و نظریه پردازان سیاسی می‌گرفت. هیچ کس نمی‌توانست تصمیمات او را از پیش حدس بزند، او با معیارهای دیگری، غیر از معیارهای شناخته شده در دنیا، سخن می‌گفت و عمل می‌کرد. گویی از جایی دیگر الهام می‌گرفت، دشمنی آیت الله خمینی(ره) با غرب، برگرفته از تعالیم الهی او بود. او در دشمنی خود نیز خلوص نیت داشت.


*آلوین تافلر، استراتژیست آمریکایی:
وقتی آیت الله خمینی فتوای قتل سلمان رشدی را صادر کرد، در واقع برای حکومت‌های دنیا پیامی تاریخی فرستاد که بسیاری از دریافت و تحلیل آن عاجز ماندند و مضمون واقعی پیام امام چیزی نبود مگر فرا رسیدن "عصری جدید " از حاکمیت جهانی، که غربی‌ها باید آن را با دقت مورد نظر و بررسی قرار دهند. زیرا در ادامه حرکت امام خمینی(ره)، قلمرو اندیشه‌های بشری هم جایگاه حکومت‌های دولتی و هم اقتدار دولت‌های ملی و محلی را تغییر می‌دهد.


*احمد جبرئیل، دبیر کل جبهه خلق براى آزادى فلسطین:
"بنیانگذار جمهورى اسلامى، اسلام را از انزوا نجات داد. دیدگاه مرتجعانه نسبت‏ به این دین مبین را که دشمنان در طول صدها سال ارائه کرده بودند، از میان برد و مقوله دین افیون ملت‌ها را منسوخ کرد و اسلام را در سطح بین المللى به عنوان یک نیاز انسانى در زمینه‏هاى سیاسى، اقتصادى، اجتماعى، مادى و معنوى، مطرح کرد.
امام خمینى(ره) توانست جهان اسلام را از خواب بیدار کرده، به مسلمانان حیات جدیدى ببخشد.
امام راحل ثابت کرد که اسلام قادر است ملت‌هاى مستضعف و محروم را آزاد کرده، آنان را در برابر کشورهاى استکبارى و طغیانگر به حرکت درآورد.
امام خمینى نشان داد که اسلام در دوران کنونى یک عنصر اصلى در تحرک و مقابله مردمى با حکومت‌هاى ستمگر و فاسد است.




      
ارسال شده در دوشنبه 90/3/9 ساعت 2:8 ع نویسنده : ایمان احمدی

به مناسبت سالروز ارتحال آیت‌الله شیخ مرتضی حائری یزدی، از اساتید برجسته رهبر معظم انقلاب در حوزه علمیه قم، پایگاه اطلاع رسانی رهبر انقلاب گفت‌وگویی ترتیب داده با آیت‌الله سیدجعفر شبیری زنجانی از شاگردان آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از هم‌درسان آیت‌الله خامنه‌ای درباره سیر و سلوک و مراتب علمی آیت‌الله شیخ مرتضی حائری، حضور رهبر انقلاب در درس ایشان، مباحثات درسی، مبارزات انقلابی و ارتباط آیت‌الله خامنه‌ای با علما و مراجع تقلید عظام:

ادامه مطلب...


      
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا