.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 192
  • بازدید دیروز : 586
  • کل بازدید : 1446974
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/10    ساعت : 7:6 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در چهارشنبه 90/3/18 ساعت 9:51 ص نویسنده : ایمان احمدی

سبز

سایتهای جریان فتنه، با گذر خرداد از نیمه، بار دیگر بر فعالیتهای خود افزوده اند تا شاید بتوانند پس از پشت سر گذاشتن دو سال ناکامی، خاطرات اردو کشی های سال 88 را حتی در مقیاسی کوچک و اندک تکرار کنند. اردوکشی هایی که نهایتا به حذف کامل آنها از جریانات سیاسی کشور منجر شد.
حالا میرحسین موسوی و مهدی کروبی خانه نشین شده اند و جریان فتنه که در سال 89 از تب و تابش افتاده بود، با این خانه نشینی ها به طور کامل محو و دیگر کوچکترین خبری هم در خصوص ته مانده های اندک این جریان در رسانه های داخل منتشر نمی شود و فقط سایتها و رسانه های خارجی و وابسته به اپوزیسیون هستند که اگر بزرگنمایی در خصوص اخبار حواشی دولت اجازه بدهد، اخباری نیز از این جریان منتشر می کنند تا همچنان کورسوی امید را در دل معدود هواداران داخلی روشن نگه دارند. هوادارانی که با هدف براندازی نظام در خرداد 88 و به بهانه انتخابات به خیابانها ریختند و دست به آشوب زدند اما با گذشت زمان و مدیریت دقیق نظام، تمامی طراحی های آنان با شکست روبرو شد و همین شکستها دلیلی برای ریزش شدید در میان حامیانشان را فراهم آورد.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 90/3/17 ساعت 4:2 ع نویسنده : ایمان احمدی

میرحسین موسوی در دوره گذشته عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بود. علاوه بر موسوی، ایرج فاضل هم در فهرست جدید این شورا حضور ندارد.

به جای این دو نفر، علیرضا اعرافی و حمید پارسانیا به عضویت شورای عالی انقلاب فرهنگی در آمده‌اند.

همچنین برای اولین بار شورای عالی انقلاب فرهنگی دارای اعضای افتخاری شد که بر اساس آیت الله احمد جنتی و دکتر حسن حبیبی به عنوان اعضای افتخاری شورایعالی انقلاب فرهنگی منصوب شده‌اند.

اعضای کنونی شورایعالی انقلاب فرهنگی

اعضای افتخاری: آیت الله احمد جنتی و دکتر حسن حبیبی

شخصیت‌های حقوقی: رؤسای محترم سه قوه، وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی، علوم تحقیقات و فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آموزش و پرورش، ورزش و امور جوانان، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، رؤسای سازمان صدا و سیما، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها، جهاد دانشگاهی، شورای فرهنگی اجتماعی زنان، دانشگاه آزاد اسلامی و رؤسای کمیسیون های فرهنگی، آموزش و تحقیقات، بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی.

شخصیت های حقیقی، حضرات حجج اسلام و آقایان: دکتر احمد احمدی، علیرضا اعرافی، حمید پارسانیا، دکتر غلامعلی حداد عادل، دکتر رضا داوری، حسن رحیم پور، دکتر علی شریعتمداری، علی اکبر صادقی رشاد، سیّد علیرضا صدر حسینی، دکتر محمّدرضا عارف، محسن قمی، دکتر محمّدعلی کی‌نژاد، دکتر منصور کبکانیان، دکتر حسین کچوئیان، دکتر مهدی گلشنی، دکتر علی لاریجانی، محمود محمّدی عراقی، دکتر محمدرضا مخبر، دکتر صادق واعظ‌ زاده و دکتر علی اکبر ولایتی.




      
ارسال شده در سه شنبه 90/3/17 ساعت 4:0 ع نویسنده : ایمان احمدی

آقا

 




      
ارسال شده در سه شنبه 90/3/17 ساعت 4:0 ع نویسنده : ایمان احمدی

کلاس درس خارج فقه مقام معظم رهبری به اذعان همه حاضرین در آن از غنای فقهی و اصولی بسیار بالایی برخوردار است اما در کنار آن نکات قابل تأملی نیز در رفتار معظم له وجود دارد که می تواند الگوی رفتاری مناسبی برای همگان باشد. 

برای مثال هرگاه یکی از جلسات درس با شهادت ائمه علیهم السلام همزمان شود رهبر معظم انقلاب دقایقی زودتر درس را به پایان می‌رسانند و یکی از روحانیون حاضر در کلاس را (که البته توسط دفتر از قبل مشخص شده است) دعوت می‌کنند تا ذکر مصیبتی کوتاهی نمایند. 

روز شهادت امام هادی(ع) (?? خرداد) این امر صورت نگرفت. امروز معظم‌له دقایقی زودتر مبحث را به پایان رسانده و بیان داشتند که ما مطابق همیشه می‌خواستیم دیروز که شهادت امام هادی(ع) ذکر مصیبتی توسط یکی از آقایان داشته باشیم که میسر نشد ولی بنده علاقه دارم ذکر مصیبت را داشته باشیم لذا از عزیزی که دیروز قرار بود بیایند درخواست می‌کنیم امروز تشریف بیاورند. 

این مسأله نشان می‌دهد معظم‌له به چه میزان نسبت به برقراری مجالس عزای اهل بیت اهتمام نشان می‌دهند و در حالی که حتی یک روز از شهادت امام هادی(ع) گذشته بود لکن در برابر آن امام همام احساس وظیفه کردند و به هر شکلی بود جلسه عزای اهل بیت عصمت و طهارت را برگزار نمودند. این در حالی است که اولاً جلسه ایشان درسی است و ضرورتی بر اقامه عزا در آن وجود ندارد و ثانیاً در شهادت امام هادی(ع) کمتر کسی نسبت به برگزاری جلسه عزاداری اهتمام می‌ورزد که این حرکت مقام معظم رهبری می تواند درسی باشد برای همه پیروان ولایت که در هر شرایطی نسبت به برقراری مجالس ذکر مصیبت اهل بیت اقدام نمایند.




      
ارسال شده در سه شنبه 90/3/17 ساعت 3:56 ع نویسنده : ایمان احمدی

احمدی نژاد

محمود احمدی نژاد رئیس جمهور کشورمان ??خرداد در اولین اجلاس استانداران سراسر کشور در سال ???? که در محل وزارت کشور برگزار شد، حضور یافت و به ایراد سخنرانی پرداخت

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 90/3/17 ساعت 11:56 ص نویسنده : ایمان احمدی

اگر دورة آخرالزّمان را دورة سلطة فرهنگ شیطانی بنامیم، سخن به گزاف نگفته‌ایم؛ دوره‌ای که شاخص عمومی جهت‌گیری‌ها و حرکت‌ها به سمت اهداف، منویّات و برنامه‌های شیطانی است. چند قرنی است، شعار «خدا مُرد» نیچه سرلوحة برنامه ریزی‌ها و استراتژی‌ها شده است؛ امّا در این میان برخی از خلقیّات و رفتارهاست که بیش از دیگر رفتارها و منش‌ها مورد اقبال و توجّه قرار گرفته است.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 90/3/17 ساعت 11:55 ص نویسنده : ایمان احمدی

امام هادی

امام هادی(علیه السلام) مثل سایر امامان بر همه زبان‌های دنیا تسلط کامل داشته‌اند. امام در گفتگویی با عموم مردم، سخنان هر انسانی با هر زبانی را به درستی متوجه شده و بدون نیاز به مترجم پاسخ او را به زبان خودش داده‌اند. در اینجا تنها تعدادی از این گفتگوهای امام هادی (علیه السلام) برای روشن شدن این حقیقت بیان می‌شود.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 90/3/17 ساعت 11:45 ص نویسنده : ایمان احمدی

یزدی

آیت الله محمد یزدی از جمله آن طیف از عالمان دینی و نیز مسئولان نظام اسلامی است که معمولاً ملاحظات و مصلحت‌سنجی‌‌های شخصی نتوانسته حق‌گویی و صراحت وی را تحت تأثیر قرار دهد. وجود این خصیصه در وی موجب می‌گردد تا اصحاب رسانه به گفت و شنود با او رغبت بیشتری نشان دهند. این گفت و شنود اگر چه رویکردی تاریخی داشت، اما شاهد و آئینه‌ای دیگر است بر این خصلت مصاحبه شونده، خصلتی که نیاز روزگار بصیرت است و گوهری که تداوم نظام و انقلاب را تضمین خواهد کرد. با سپاس از جناب آیت الله یزدی که ساعتی با «جوان» به گفت‌و‌گو نشستند.




      
ارسال شده در سه شنبه 90/3/17 ساعت 9:0 ص نویسنده : ایمان احمدی

 گزارش جهان به نقل از رسا رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) شگردهای جریان انحرافی را شیطانی دانست و گفت: در پاسخ به کسانی که می گویند این آدم قد و قواره اش اینقدر نیست که انحرافی عمیق را سازماندهی کند باید گفت که مدرس اصلی این جریان انحرافی ابلیس است که با تمام توان و تجربه اش به یاری ایشان آمده است.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در یکشنبه 90/3/15 ساعت 5:38 ع نویسنده : ایمان احمدی

حسین شریعتمداری که در همایش «از امام خمینی تا امام خامنه ای» در شیراز سخن می گفت با بیان اینکه دشمن با توسل به شگردهای متفاوت در صدد رخنه در ارکان نظام است، تصریح کرد: هر گاه معیارهای قابل ارزیابی به میزان های غیرقابل ارزیابی تبدیل شود باید به آن مشکوک شوید.

شریعتمداری با بیان اینکه وقتی می گویند مکتب ایرانی، منظور کدام مکتب است؛ ساسانی، اشکانی، هخامنشی عنوان کرد: هر وقت ائتلاف ناهمگون دیدید به تابلوی آن توجه نکنید.

وی با اشاره به آینده دولت و اقتدار جریان انحرافی در آن گفت: این جریان فی نفسه توانایی ندارد، بلکه از اتصالش به کانون قدرت که همان دولت است، استفاده می کند.

مدیرمسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه باید برای شناخت این جریان، عقبه آن را شناخت خاطرنشان کرد: عقبه این جریان فی نفسه در حدی نیست که بتواند جمهوری اسلامی را به چالش بکشاند.

شریعتمداری گفت: ساختار شکنی های این جریان انحرافی نشان می دهد که اینها عمر کوتاه دارند، بنابراین باید با ظرافت و استحکام بیشتری با عقبه این جریان برخورد کنیم.

مدیرمسئول روزنامه کیهان در ادامه سخنانش با اشاره به تلاش دشمن از دوران اصلاحات به بعد برای ایجاد دکترین فوکو یاما گفت: تلاش های دشمن منجر به فتنه ?? شد که آماج حملات آن به سمت ولایت فقیه و کانون اصلی قدرت بود؛ چرا که دشمن تمامی تمرکز خود را بر این اصل گذاشته است.

شریعتمداری با اشاره به دیدار خاتمی با جرج سورس عنوان کرد: ماجرای فتنه ?? ریشه های بسیار طولانی دارد که مسئله ریاست جمهوری تنها بهانه ای از سوی دشمن بود.

وی با بیان اینکه کسانی بودند که حرکت فتنه گران را در همان مراحل شکل گیری تشخیص می دادند، عنوان کرد: درگیری ما با دشمن یک درگیری ماهوی است که پس از فتنه ?? شکل های دیگری به خود گرفته و دشمن به اینها فسیل زنده می گوید.

سرانجام احزاب کارگزاران و مشارکت سیاست
روح الله حسینیان تصریح کرد:اگر کسی برای باند خودش تلاش کند، ذلت را می‌چشد.

حجت الاسلام حسینیان جمعه شب در مسجد و حسینیه امام موسی بن جعفر که به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) سخنرانی می‌کرد گفت: به سه رییس جمهور که در کشورمان آمدند نگاه کنید یکی برای این که بتواند بعد از خود دوستانش در قدرت بمانند و این طور بقاء بیابد دفتر هماهنگی درست کرد، یکی کارگزاران را آورد تا وقتی دوره اش تمام شد ریاست جمهوری در میان دوستانش ادامه یابد یکی هم حزب مشارکت اسلامی را درست کرد اما نتیجه اش این شد که خداوند آنها را رسوا کرد در مقابل مقام معظم رهبری زمانی که رییس جمهور بود برای بعد از خودش هیچ فکری نکرده بود اما خداوند به او عزت داد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز هم اگر کسی برای باند خودش تلاش کند ذلت را می‌چشد بر اساس آیات قرآن هر کسی که برای جاودانگی تلاش کند خداوند اسرار شخصی و خانوادگی او را فاش می کند.




      
<      1   2   3   4   5   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا