.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 145
  • بازدید دیروز : 171
  • کل بازدید : 1460070
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/30    ساعت : 7:13 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در سه شنبه 90/2/20 ساعت 12:24 ع نویسنده : ایمان احمدی

بعد از ادعای سامی الجابر مدیر ورزشی باشگاه الهلال، نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا از بطری‌های آب در اصفهان نمونه‌برداری کرده و نتایج آن در چند روز آینده اعلام خواهد شد.

به گزارش  ایسنا، گویا شیطنت تیم‌های عربستانی پایانی ندارد. پس از ادعاهای کذب مقامات باشگاه‌های عربستانی درباره وضعیت امنیتی در ایران، سامی الجابر در اظهارنظری بی‌شرمانه گفت که آب‌ آشامیدنی ایران آنها را مسموم کرده و حالا روزنامه الریاض این کشور اعلام کرده اعضای تیم النصر عربستان با "بطری‌های آب آشامیدنی" به تهران سفر می‌کنند.

روزنامه الریاض عربستان در گزارشی نوشت: «آخرین تمرین تیم النصر عربستان برای رویارویی با استقلال ایران در چارچوب هفته آخر دور گروهی مسابقات لیگ قهرمان باشگاه‌های آسیا با حضور حسین عبدالغنی کاپیتان اول این تیم که مدت‌ها به علت مصدومیت دور از میدان بود، برگزار شد. دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم النصر بیشتر بر روی مسایل فنی تاکید کرد و نقاط ضعف و قوت تیم استقلال را برای شاگردانش شرح داد. کاروان باشگاه النصر امروز(سه‌شنبه) ساعت ??:?? با هواپیمای اختصاصی به ریاست سلمان القرینی مدیر بخش فوتبال باشگاه وارد تهران خواهد شد. پیش‌تر نیز سالم العثمان نماینده باشگاه برای ترتیب مقدمات لازم جهت حضور النصر به تهران سفر کرده بود.»

این روزنامه همچنین با اشاره به ادعای شیطنت‌آمیز سامی الجابر درباره آلودگی بطری‌های آب در اصفهان نوشت که سران باشگاه النصر در نظر دارند به همراه کاروان اعزامی‌شان به تهران بطری‌های آب به ایران ارسال کنند.

همچنین به نوشته این روزنامه بعد از ادعای سامی الجابر مدیر ورزشی باشگاه الهلال، نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا از بطری‌های آب در اصفهان نمونه‌برداری کرده و نتایج آن در چند روز آینده اعلام خواهد شد.




      
ارسال شده در سه شنبه 90/2/20 ساعت 12:23 ع نویسنده : ایمان احمدی

جناب شیخ‌الائمه حضرت امام صادق علیه‌السلام در روایت شریفی می‌فرمایند: «غلاء السعر یُسیءُ الخُلق و یُذهِب الأمانة و یَضجُرُ المرءَ المسلم?» به این معنا که «گرانی قیمت‌ها اخلاق و رفتار مردم را بد می‌کند. امانت‌داری را از بین می‌برد و مردم مسلمان را در فشار و سختی به ستوه می‌آورد.»

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 90/2/20 ساعت 7:56 ص نویسنده : ایمان احمدی

نکته غامضی که در اینجا وجود دارد این است که اصرار احمدی نژاد و تاثیر شگرف مشایی بر او چگونه حاصل شده است؟براستی مشایی در مشتش چه داشته است که با باز کردن آن برای احمدی نژاد او را اینچنین علاقه مند به خویش کرده است؟

نویسنده وبلاگ ارمینه با اشاره به اتفاقات اخیر مرتبط با عزل استعفا گونه وزیر اطلاعات و گمانه زنیها و نقل قولهایی مبنی برارتباط بعضی از اعضای جریان انحرافی با افراد آشنا با علوم غریبه و انتقادات تصریحی وتلویحی رجال سیاسی مذهبی از این ارتباطات، نوشته است : در میان سیاسیون افرادی همچون مرتضی نبوی، حسین فدایی، حداد عادل و در میان بزرگان اشخاصی همچون ایت الله مصباح به تلویح و بعضا بطور صریح از این رویه انتقاد کردند.
این مطلب در ادامه به دستگیری دو تن از این افراد بنام ع  یعقوبی و ع  غفاری که گفته می شود با علوم غریبه آشنایی دارند اشاره کرده و افزوده است: در 22 بهمن سال گذشته تعدادی از مردم در هنگام حضور مشایی پیرامون او تجمع کرده و سوالاتی از وی پرسیدند، یکی از سوالات ارتباط مشایی با ع  یعقوبی بود که وی ضمن اعلام نشناختن وی گفت:" او کیست؟!" فیلم این تجمع و سوالاتی که از مشایی پرسیده شد چند روز بعد در اینترنت منتشر شد.
نگارنده، ارتباط نزدیک و ارادت عجیب دکتر احمدی نزاد به مشایی و نصب وی به سمت رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و معاونت اولی به عنوان اولین انتصاب در دولتهای نهم و دهم و دفاع محکم احمدی نژاد از مشایی را یادآور شده و خاطر نشان می کند: بر خلاف احمدی نژاد همگان بر این باور بودند که اتفاقا مشایی و اظهاراتش بیشترین هزینه را برای دولت احمدی نژاد به همراه داشته است.

این نوشته با اشاره به رنجش بسیاری از هواداران و نزدیکان رییس جمهور از وی بخاطر مشایی ضمن یادآوری سخنان چند شب پیش حجت الاسلام صدیقی در مراسم سوگواری حضرت زهرا (س) دربیت رهبری مبنی بر ناراحتی اطرافیان رییس جمهور افزوده است: ظاهرا مجموعه رفتار احمدی نژاد سبب رنجش بسیاری از هواداران، دوستان و حتی خویشان وی شده است.
ارمینه در ادامه پیشگویی سال گذشته مشایی را مورد توجه قرار داده و خاطر نشان کرده است: سال گذشته مشایی ادعا کرد : «خواهید دید بخشی از اصولگرایان تا یک سال آینده به تکفیر ما نیز مبادرت خواهند کرد»
در روایت آمده است که درجات ایمان تفاوت دارد:« لوعلم ابوذر ما فى قلب سلمان لقتله» اگر ابـوذر آنـچـه را که در قلب سلمان است مى دانست او را (کافر مى دانست و) مى کشت .چندی پیش برخی سایتهای حامی مشایی به او لقب سلمان داده بودند اینکه چه سرّی در میان است مشخص نیست اما ظاهرا بر اساس همین اصل مشایی انسان زلالی است که دیگران چون به درجات ایمان او واقف نیستند وی را کافر می دانند!
این نوشته در ادامه افزوده است: نکته غامضی که در اینجا وجود دارد این است که اصرار احمدی نژاد و تاثیر شگرف مشایی بر او چگونه حاصل شده است؟براستی مشایی در مشتش چه داشته است که با باز کردن آن برای احمدی نژاد او را اینچنین علاقه مند به خویش کرده است؟ (البته شاید هم هنوز مشت او برای احمدی نژاد باز نشده باشد!)
ارمینه در پایان با طرح چند پرسش مطلب خود را اینچنین به پایان می رساند: آیا ماجرای ارتباط مشایی با برخی اشخاص منحرف و متوسل به علوم غریبه واقعیت دارد؟! ایا صدق پیشگویی های مشایی برای احمدی نژاد و بوقوع پیوستن این پیشگویی ها سبب ارادت خاص دکتر به مشایی شده است؟ و آیا مشایی واقعا همان انسان زلالی است که احمدی نژاد می گوید؟ ایا همه در شناخت مشایی اشتباه کرده اند جز دکتر؟! آیا واقعا هیچ کس به اندازه مشایی به دکتر کمک نکرده است؟ پس با این حساب این سوال پیش می آید که چه کسی جز مشایی و حرفها و مشورتهایش چالش برای دولت و سرخوردگی و تفرقه در میان حامیان رئیس جمهور را سبب شده است؟!




      
ارسال شده در سه شنبه 90/2/20 ساعت 7:55 ص نویسنده : ایمان احمدی

 
 
شب اول مراسم - چهارشنبه 14/2/90
 
 
شب دوم مراسم - پنج شنبه 15/2/90
 
شب سوم مراسم - جمعه 16/2/90
 
 
 
 
مراسم شام غریبان شهادت صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها
شب چهارم مراسم - شنبه 17/2/90
 
 
شب پنجم مراسم - یکشنبه 18/2/90



      
ارسال شده در سه شنبه 90/2/20 ساعت 7:51 ص نویسنده : ایمان احمدی

توافقنامه آشتی ملی فتح و حماس که روز پنج شنبه 15 اردیبهشت ماه - 5 می 2011- در قاهره به امضای محمود عباس و خالد مشعل رسید، اگرچه استقبال گرم و پرشور مردم فلسطین به ویژه ساکنان دو منطقه کرانه باختری و نوار غزه را در پی داشت و در جهان اسلام با عنوان «اولین دستاورد انقلاب های اسلامی منطقه» برای فلسطین از آن یاد شد و حتی وزارت امور خارجه کشورمان، این توافقنامه را «گام مثبت و مبارکی در جهت تحقق اهداف تاریخی مردم مظلوم فلسطین» دانسته و از آن استقبال کرد، اما در این میان «حلقه مفقوده» و «نکته ناگفته»ای وجود دارد که با توجه به آن، می توان و باید گفت این توافقنامه چیدمان بازسازی شده ای از معاهده ننگین «کمپ دیوید» و ترجمان بزک شده ای از پیمان «اسلو» است. چرا...؟!

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 90/2/20 ساعت 7:46 ص نویسنده : ایمان احمدی

موسوی

این مطلب را سایت صهیونیستی و ضدانقلابی «بالاترین» که گردانندگان آن ید طولایی در کنار گودنشینی و شیر کردن مخاطبان دارند، عنوان کرده است. بالاترین با اشاره به سپری شدن هشتاد روز از قطع ارتباطات موسوی و کروبی با محافل بیگانه و گروهک ها، خطاب به عناصر ضدانقلابی که ادعا می کردند قیامت خواهند کرد نوشت: ای مردم کوفه روسفید شدید! ما مخالفان رژیم با عهدشکنی خود نسبت به موسوی و کروبی ثابت کردیم که از شما بی وفاتریم و در شکستن عهد و ترسو بودن از شما هزار بار بدتریم. پس رکورد را شکسته ایم.
این نوشته در حالی است که فتنه گران در زمان اغتشاش شعار می دادند نترسید نترسید ما همه با هم هستیم.
اما یک بالاترینی دیگر این گونه بلوف زده که: «هرگز گمان نکنید که ما سران سرافراز را به فراموشی سپرده ایم. درسته که ?? روز گذشته اما داریم خشم ذخیره می کنیم(!) و وای از آن روز که صبر ما به پایان برسد.»
در همین حال پایگاه اینترنتی تهران ریویو از دیگر رسانه های وابسته ضدانقلاب خارج نشین، شورای هماهنگی راه سبز و رجب مزروعی را به باد انتقاد گرفت و نوشت: قبل از حصر موسوی هم شرایط لازم برای پیوند میان سبزها و جنبش کارگری فراهم نبود اما لااقل بیانیه ها و مصاحبه های موسوی تا حد زیادی از باصطلاح گاف سیاسی هم عاری بود. اما پس از آن سطح نه چندان مقبول بحث درباره این پیوندها به شدت افت کرد و حتی تفرقه افکنانه نیز شد. شورای هماهنگی راه سبز به اقتضای حصر موسوی، عهده دار صدور بیانیه هایی شد، در بعضی از موارد هم فاقد شناخت و هم فاقد شجاعت. بیانیه نامربوط و نامنسجم و نامعقول آن شورا به مناسبت روز کارگر یک نمونه از نزول سطح گفتار رسمی جنبش بود و سخنان خام دستانه آقای رجبعلی مزروعی در مقام سخنگوی شاخه برون مرزی سازمان مجاهدین انقلاب و یکی از اعضای شورای هماهنگی راه سبز در نشستی مطبوعاتی در پاریس به تاریخ دهم اردیبهشت سال جاری نیز آخرین نمونه.
تامل در گفته های اخیر ایشان از آن رو اهمیت دارد که متاسفانه بازتاب دیدگاههای بخش اعظمی از نخبگان سیاسی جنبش سبز نیز هست. آنها دچار سابقه تاریخی کارگرستیزی هستند که اکنون لیبرال دموکرات شده اند.




      
ارسال شده در سه شنبه 90/2/20 ساعت 7:42 ص نویسنده : ایمان احمدی

رحیم پور

سخنان رحیم پور در مورد ولایت مطلقه فقیه وقانونی بودن ولایت فقیه
دریافت فایل تصویری




      
ارسال شده در دوشنبه 90/2/19 ساعت 2:19 ع نویسنده : ایمان احمدی

صدیقی

علیرضا نوری زاده در مصاحبه با شبکه صدای آمریکا به سخنان امام جمعه این هفته تهران در حمایت از ولایت فقیه حمله کرد.
این اپوزیسیون لندن نشین به دفاع آیت الله صدیقی از حریم ولایت اشاره کرد وگفت: «آقای صدیقی را باید به جرم حرف هایی که زده در دادگاه محاکمه کرد».
وی در اظهاراتی توهین آمیز ادامه داد: «اینها فاتحه اسلام و جمهوری اسلامی را خوانده اند».
گفتنی است، امام جمعه موقت تهران رمز بندگی خدا را تسلیم بودن در برابر ولی خواند و تأکید کرد که کسی که فرمان پرچمدار خدا را اطاعت نکند، نمازش قبول نیست.




      

آقا

این روزنامه نوشت:«در نماز های جمعه این هفته ایران، مردم در حادثه ای تقریبا بی سابقه در تاریخ انقلاب، با شعارهای خود حمایتشان را از مواضع آیت الله خامنه ای در مورد ابقاء مصلحی در وزارت اطلاعات نشان دادند.»
نیویورک تایمز ادامه داد: «حتی قبل از این شعارها در نماز جمعه و این حادثه مهم، اعضای اصلی اصولگرایان به حمایت از رهبر عالی کشور پرداخته اند.بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که احمدی نژاد اکنون حمایت های خود را از دست داده است.»
این روزنامه آمریکایی در راستای سوء استفاده از اتفاقات رخ داده و بهره برداری از آنها به سود فتنه آمریکایی سبز مدعی شد: «این اتفاقات در حالی رخ داده است که در سال 2009(1388) وزارت اطلاعات متهم به تقلب در انتخابات شد و به همین خاطر تحلیلگران بر این باورند که مخالفت آقای خامنه ای با عزل مصلحی برای جلوگیری از تقلب در انتخابات آینده است.»
البته ناگفته پیداست که در حالی نیویورک تایمز پس از گذشت دو سال از انتخابات سال 88 و در آستانه سالگرد آن تلاش می کند مجدداً ادعای مضحک تقلب در انتخابات را مطرح کند که بسیاری از عوامل و گردانندگان اصلی فتنه همچون تاج زاده و اکبر گنجی و دیگران بر دروغ بودن ادعای تقلب اذعان داشته و آن را تنها وسیله ای برای اغتشاش و سرنگونی جمهوری اسلامی عنوان کرده اند.
گفتنی است ادعای تقلب در انتخابات آنقدر نخ نما شده است که سایت جرس که به عنوان حامی اصلی فتنه سبز در خارج کشور محسوب می شود، چند ماه پیش اعلام کرد که "مدعیان تقلب در انتخابات عقب مانده ذهنی هستند".




      
ارسال شده در دوشنبه 90/2/19 ساعت 10:27 ص نویسنده : ایمان احمدی

محصولییکی از سایت های جریان انحرافی در ادامه سناریوی «چالش مستمر» که طی روزهای اخیر با جدیت از سوی این جریان دنبال می شود صادق محصولی را گزینه بعدی خداحافظی با دولت خواند.
به گزارش«جوان آنلاین»،این سایت که به عنوان مرکزی برای انعکاس اخبار خاص برای ستاد انتخاباتی لیدر جریان انحرافی و برای اعضای این ستاد دایر شده ضمن حمله به محصولی تلاش کرد که اینگونه القاء نماید که دلیل خداحافظی وی از دولت به دلیل مخالفت با ثروت اندوزی وی می باشد!
بی شک نگاهی به خبر منتشر شده دراین سایت گویای نگاه جریان انحرافی به شرایط سیاسی کشور و نیز هدفگذاری آنان برای رسیدن به اهدافشان می باشد.متن این خبر تحت عنوان«محصولی در پی مصلحی» نوشت:
محصولی بطور قطع نفر بعد ازمصلحی در رفتن وترک مقام وزارت است با این تفاوت که مصلحی دل به دنیا نبسته بود وحامی چون ولی فقیه داشت اما محصولی تنهاست وتا کنون هم به مدد حمایت دکتر احمدی نژاد مانده است.
مصلحی شاگرد مرد عرفان وعلم واسلام وتشیع حضرت آیت الله مصباح یزدی است اما محصولی شاگرد کیست ؟درکدام مکتب درس اسلام وعشق وارادت را آموخته است ؟ در مقام عمل محصولی دراین سالها نشان داده است که جز دلار وریال ولیره ومنات هیچ نمی شناسد . او دلبستگیش صفرهای جلو عدد 200میلیارد تومان است تا با هدر دادن حق وحقوق ملتی دگر بر این صفرها بیافزاید؟ انشالله که اینبار دکتر احمدی نژاد برای همیشه از ایشان خداحافظی نمایدواز او وثروت بیکرانش  جدا شود.
این در حالی است که شنیده های خبرنگار ما حاکی از آن است که جریان انحرافی معتقد است که محصولی در صدد استعفا از دولت برای کاندیداتوری در مجلس نهم از شهر ارومیه تحت حمایت محسن رضایی می باشد و در همین راستا باید محصولی پیش از آنکه استعفا دهد توسط این جریان حذف شود تا سناریو چالش مستمر جریان انحرافی با نظام شکل جدی تری به خود بگیرد.




      
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا