.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 48
  • بازدید دیروز : 588
  • کل بازدید : 1449509
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/16    ساعت : 1:49 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در شنبه 91/1/19 ساعت 5:44 ع نویسنده : ایمان احمدی

همسر شهید احمدی‌ روشن با اشاره به تلاش دشمنان برای تطمیع همسرش گفت: آن‌ها حقوقی ماهانه معادل 15 میلیون تومان به وی پیشنهاد داده بودند، اما نتوانستند به هدف خود که به خدمت گرفتن روشن بودن برسند

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در شنبه 91/1/19 ساعت 5:43 ع نویسنده : ایمان احمدی

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بعد از اولین جلسه کاری مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشستی خبری در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤال فارس که از وی در باره حضور رئیس جمهور در جلسات دور جدید مجمع تشخیص سؤال کرد، اظهار داشت: با توجه به صحبت‌هایی که بین ما و رئیس جمهور شده است دولت قول همکاری بیشتری را نسبت به گذشته و با توجه به شروع دور جدید فعالیت مجمع تشخیص داده است که فکر می‌کنم امسال حضور دولت در جلسات مجمع پررنگ‌تر از گذشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به اظهارات اخیر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد طرح مذاکره با آمریکا اشاره کرد و اظهار داشت: آقای هاشمی در جلسه امروز گفت که من فقط یک خاطره گفتم و منظورم فضای امروز کشور نبود.




      

اقدام بخش فارسی دویچه وله برای انگاره سازی منفی علیه ایران تبدیل به یک افتضاح بزرگ برای دولت آلمان شد.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در شنبه 91/1/19 ساعت 8:8 ص نویسنده : ایمان احمدی

به دنبال مصاحبه و سخنان نسنجیده آیت الله هاشمی رفسنجانی با فصلنامه مطالعات بین المللی و مطرح کردن موضوع رابطه و مذاکره با آمریکا و در پی یادداشت روز چهارشنبه کیهان در پاسخ به آن، طیف وسیعی از رسانه های ضدانقلاب و وابسته به غرب ضمن انتشار گسترده نظرات هاشمی حملات شدیدی را متوجه کیهان کردند.
دویچه وله ضمن انتشار بخش هایی از نظرات هاشمی در زمینه ضرورت رابطه با آمریکا و سرمقاله روز چهارشنبه کیهان نوشت: آیت الله خامنه ای در طول 23 سال گذشته از هر تلاشی برای عادی سازی روابط ایران با دنیای غرب و بویژه آمریکا جلوگیری کرده است. دویچه وله، با نقل بخش هایی از یادداشت روز کیهان چهارشنبه، مدیر مسئول کیهان را به خاطر اعتراض به دیدگاه رفسنجانی مورد حمله قرار داده است. یکی از کاربران بالاترین نیز ضمن اعتراف به مخالفت امام خمینی با رابطه با آمریکا از نامه هاشمی به دلیل زیرسؤال بردن نظام اسلامی و عملکرد آن در سه دهه گذشته تقدیر کرد! این سایت مدیر مسئول کیهان را یک روزنامه نگار حرفه ای اما دگم معرفی می کند که خمینی و خامنه ای تنها خطوط قرمز او هستند و به چیزی غیر از دفاع از نظرات ولی فقیه نمی اندیشد. بالاترین اعتراف می کند که آیت الله خامنه ای در قطع رابطه با آمریکا ادامه دهنده راه [امام] خمینی است و در حقیقت رمز پیروزی نظام جمهوری اسلامی نیز نداشتن رابطه با آمریکا است.
رادیو فردا - وابسته به سازمان سیا- نیز با انتشار در یک تفسیر سیاسی، نظر هاشمی را واقع گرایانه و عملگرایانه دانست و با حمله شدید به کیهان گفت حسین شریعتمداری یک بار خطاب به مخالفان جمهوری اسلامی نوشته بود؛ جاده انقلاب یکطرفه است و دشمنان امام که از روبرو می آیند باید بدانند که ما ترمز بریده ایم و اهل کنار کشیدن نیستیم. رادیو فردا می افزاید؛ از شریعتمداری ترمز بریده نمی توان انتظار توقف داشت.
یک سایت وابسته به سلطنت طلبان نیز با استقبال از مذاکره و رابطه ایران و آمریکا و تأسف از اینکه حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب مانع از تحقق آن هستند، به تقدیر از اظهارات آقای هاشمی رفسنجانی پرداخت ولی در ادامه تأکید کرد «رفسنجانی در این مورد بسیار ناشیانه عمل کرد. اگر هم نوشتن نامه اش به [امام]خمینی درست بوده، اکنون زمانی نیست که او و یا هر شخص دیگری بخواهد آن را مطرح کند»! این سایت سلطنت طلب در ادامه به نقل بخش هایی از یادداشت روز چهارشنبه کیهان در نقد اظهارات آقای رفسنجانی پرداخته و می نویسد؛ هاشمی باید می دانست که کیهان در برابر اظهارات ایشان ساکت نمی نشیند و کیهان که مدیر مسئول آن از راه مزدوری برای [امام] خمینی و [امام] خامنه ای، تا به حال صدها میلیون دلار و یورو در بانک های خارجی اندوخته دارد، مانند... زنجیر پاره کرده و به پر و پای او می پیچد»!





      
ارسال شده در شنبه 91/1/19 ساعت 8:5 ص نویسنده : ایمان احمدی

رئیس جمهور در نامه ای از هاشمی شاهرودی رئیس هیئت حل اختلاف خواسته است تا موضوع استیضاح وزیر کار حل و فصل شود.
یک منبع آگاه با اشاره به استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دلیل انتصاب مرتضوی به مدیرعاملی صندوق تامین اجتماعی گفت: رئیس جمهور در نامه ای به هاشمی شاهرودی رئیس هیئت حل اختلاف خواستار حل مشکل استیضاح شیخ الاسلامی شده است.
وی خاطرنشان کرد: البته این موضوع امروز با واکنش رئیس مجلس شورای اسلامی مواجه شده و گفته است که نیازی به ورود هیئت حل اختلاف در استیضاح وزیر کار نیست.
این منبع آگاه با بیان اینکه درخواست رئیس جمهور با موافقت رئیس هیئت حل اختلاف روبرو شده است، بیان داشت: در این نامه عنوان شده انتصاب مرتضوی از مصادیق استیضاح وزیر کار نیست و عملکرد وزیر باید عامل استیضاح باشد.
وی عنوان کرد: انتصاب جزء اختیارات وزیر است و استیضاح به منزله دخالت در امور اجرایی می شود.
این منبع آگاه گفت: شنبه هفته آینده موضوع استیضاح وزیر کار مشخص می شود.
به گزارش فارس وی خاطرنشان کرد: در بحث استیضاح وزیر کار باید دید آیین نامه های هیئت حل اختلاف نقش مشورتی و توصیه ای دارد یا می تواند قوا را مکلف به تبعیت از مصوبات خود کند.




      
ارسال شده در شنبه 91/1/19 ساعت 8:5 ص نویسنده : ایمان احمدی

معاون وزارت خارجه چین گفت: اقدام تلافی جویانه ایران در مقابل هر گونه حمله نظامی، پیامدهای ویران کننده برای کل منطقه و اقتصاد بحران زده جهانی خواهد داشت.
چن جیائودونگ به رویتر گفته است: صلح و ثبات جهانی در صورت وقوع هرگونه درگیری نظامی با ایران به خطر می افتد و راهی جز رسیدن به تفاهم با ایران بر سر برنامه هسته ای این کشور وجود ندارد.
وی تصریح کرده است: هیچ دلیلی نمی تواند حمله به ایران را که پیامدی جز بدبختی و فقر جهانی ندارد، توجیه کند




      
ارسال شده در شنبه 91/1/19 ساعت 7:59 ص نویسنده : ایمان احمدی

امام صادق سلام الله علیه •


سیزده زن در رکاب امام مهدى سلام الله علیه حضور خواهند داشت... زخمیان را درمان و از بیماران پرستارى مى‌‏کنند

دلائل الإمامة: ص 484

 




      
ارسال شده در شنبه 91/1/19 ساعت 7:51 ص نویسنده : ایمان احمدی

یک سایت به اصطلاح و در لغت اجتماعی است که در چهارم فوریه سال 2004 راه اندازی شد؛ این سایت پس از گذشت مدت کوتاهی از آغاز فعالیت خود توانست مخاطبان زیادی را در کشورهای مختلف جهان از جمله “ایران” جذب کند….

 

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در جمعه 91/1/18 ساعت 5:46 ع نویسنده : ایمان احمدی

همایون حمیدی مرد شماره یک اسفندیار رحیم مشایی در دفتر رییس جمهور است.

وی اوائل دولت نهم از سوی مشایی به عنوان مدیر کل دفتر کارآفرینی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری منصوب شد و این تازه آغازی برای همایون حمیدی بود تا حکم گرفتن از مشایی و احمدی نژاد را در جایگاه های دیگری تجریه کند.

همایون حمیدی که توانسته بود در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری توانایی های خود را به مشایی اثبات کند، توانست برای بار دوم نیز حکم جدیدی از مشاور رییس جمهور بگیرد.

دی ماه 86 بعد از آنکه مشایی حکم رییس مرکز ملی مطالعات جهانی شدن را از احمدی نژاد گرفت، همایون حمیدی را به سرپرستی معاونت اجرایی مرکز ملی جهانی شدن منصوب کرد.

همچنین همایون حمیدی 3 اسفند 88 به عنوان دبیر کمیسیون بررسی اعطای نشان‏های دولتی از سوی رییس دفتر احمدی نژاد منصوب و تنها چند روز بعد از آن یعنی 17 اسفند ماه 88 با حکم مشایی معاون هماهنگی، پیگیری های ویژه و خدمات مدیریت دفتر رییس جمهور شد.

بر اساس این گزارش همایون حمیدی دی ماه 89 با حکم مشایی ابتدا به عضویت شورای راهبری مکاتبات و فناوری اطلاعات ریاست جمهوری درآمد و تنها چند روز بعد به عنوان عضو کمیته موارد خاص رسیدگی به درخواستهای مردمی ریاست جمهوری منصوب شد.

در همین حال بهمن ماه 89 همایون حمیدی از سوی رییس جمهور به عنوان سرپرست سازمان ملی جوانان منصوب شد و بعد از آن همزمان با برکنار کردن پرویز کرمی سرپرستی خبرگزاری برنا را نیز بر عهده گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران رییس جمهور بعد از ادغام سازمان ملی جوانان با تربیت بدنی نیز همایون حمیدی را به عنوان دبیر شورای عالی جوانان منصوب کرد.

داشتن همزمان چندین مسئولیت در ریاست جمهوری و دفتر رییس جمهور نشان می دهد همایون حمیدی مرد شماره یک دفتر رییس جمهور است




      
ارسال شده در جمعه 91/1/18 ساعت 5:39 ع نویسنده : ایمان احمدی

سلیمانیروزنامه آمریکایی "وال استریت ژورنال" با اشاره به تحولات منطقه در گزارشی به "قاسم سلیمانی"، فرمانده سپاه قدس ایران اشاره کرد و نوشت: در دود و آتش رابطه میان آمریکا و ایران، این "قاسم سلیمانی" فرمانده سپاه قدس ایران است که به عنوان هدایتگر تلاش‌های ایران برای گسترش نفوذ در خارج از کشور و آزار غرب پدیدار شده است

ادامه مطلب...


      
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا