.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 91
  • بازدید دیروز : 356
  • کل بازدید : 1459845
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/29    ساعت : 2:44 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در شنبه 91/1/19 ساعت 8:8 ص نویسنده : ایمان احمدی

به دنبال مصاحبه و سخنان نسنجیده آیت الله هاشمی رفسنجانی با فصلنامه مطالعات بین المللی و مطرح کردن موضوع رابطه و مذاکره با آمریکا و در پی یادداشت روز چهارشنبه کیهان در پاسخ به آن، طیف وسیعی از رسانه های ضدانقلاب و وابسته به غرب ضمن انتشار گسترده نظرات هاشمی حملات شدیدی را متوجه کیهان کردند.
دویچه وله ضمن انتشار بخش هایی از نظرات هاشمی در زمینه ضرورت رابطه با آمریکا و سرمقاله روز چهارشنبه کیهان نوشت: آیت الله خامنه ای در طول 23 سال گذشته از هر تلاشی برای عادی سازی روابط ایران با دنیای غرب و بویژه آمریکا جلوگیری کرده است. دویچه وله، با نقل بخش هایی از یادداشت روز کیهان چهارشنبه، مدیر مسئول کیهان را به خاطر اعتراض به دیدگاه رفسنجانی مورد حمله قرار داده است. یکی از کاربران بالاترین نیز ضمن اعتراف به مخالفت امام خمینی با رابطه با آمریکا از نامه هاشمی به دلیل زیرسؤال بردن نظام اسلامی و عملکرد آن در سه دهه گذشته تقدیر کرد! این سایت مدیر مسئول کیهان را یک روزنامه نگار حرفه ای اما دگم معرفی می کند که خمینی و خامنه ای تنها خطوط قرمز او هستند و به چیزی غیر از دفاع از نظرات ولی فقیه نمی اندیشد. بالاترین اعتراف می کند که آیت الله خامنه ای در قطع رابطه با آمریکا ادامه دهنده راه [امام] خمینی است و در حقیقت رمز پیروزی نظام جمهوری اسلامی نیز نداشتن رابطه با آمریکا است.
رادیو فردا - وابسته به سازمان سیا- نیز با انتشار در یک تفسیر سیاسی، نظر هاشمی را واقع گرایانه و عملگرایانه دانست و با حمله شدید به کیهان گفت حسین شریعتمداری یک بار خطاب به مخالفان جمهوری اسلامی نوشته بود؛ جاده انقلاب یکطرفه است و دشمنان امام که از روبرو می آیند باید بدانند که ما ترمز بریده ایم و اهل کنار کشیدن نیستیم. رادیو فردا می افزاید؛ از شریعتمداری ترمز بریده نمی توان انتظار توقف داشت.
یک سایت وابسته به سلطنت طلبان نیز با استقبال از مذاکره و رابطه ایران و آمریکا و تأسف از اینکه حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب مانع از تحقق آن هستند، به تقدیر از اظهارات آقای هاشمی رفسنجانی پرداخت ولی در ادامه تأکید کرد «رفسنجانی در این مورد بسیار ناشیانه عمل کرد. اگر هم نوشتن نامه اش به [امام]خمینی درست بوده، اکنون زمانی نیست که او و یا هر شخص دیگری بخواهد آن را مطرح کند»! این سایت سلطنت طلب در ادامه به نقل بخش هایی از یادداشت روز چهارشنبه کیهان در نقد اظهارات آقای رفسنجانی پرداخته و می نویسد؛ هاشمی باید می دانست که کیهان در برابر اظهارات ایشان ساکت نمی نشیند و کیهان که مدیر مسئول آن از راه مزدوری برای [امام] خمینی و [امام] خامنه ای، تا به حال صدها میلیون دلار و یورو در بانک های خارجی اندوخته دارد، مانند... زنجیر پاره کرده و به پر و پای او می پیچد»!





مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا