.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 0
  • بازدید دیروز : 588
  • کل بازدید : 1449461
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/15    ساعت : 11:57 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در پنج شنبه 91/1/17 ساعت 8:38 ص نویسنده : ایمان احمدی

پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله •


به یقین خداوند با خشم فاطمه به خشم مى‏‌آید و با خشنودى او خشنود می‌شود

 




      
ارسال شده در چهارشنبه 91/1/16 ساعت 9:0 ع نویسنده : ایمان احمدی

حضرت زهرا سلام الله علیهاین "فاطمه" سلام الله علیها با این شخصیت، با این عظمت، با این جلال و جبروت، با این قرب و منزلت وقتى پا به عرصه زمین بگذارد، چه خواهد شد؟ چه طوفانى به وقوع خواهد پیوست؟ چه معجزه‌اى رخ خواهد داد و خلایق با او چگونه برخورد خواهند کرد؟!

مسئله، مسئله کوچکى نبود، خلایق همیشه بر روى زمین به دنبال خدایى ملموس و محسوس می‌گشتند، بت را نه به این دلیل می‌ساختند و می‌پرستیدند که او را خدا می‌دانستند، بت را می‌خواستند به عنوان جلوه‌اى محسوس از خدا بر روى زمین، بت‌ها را به عنوان شفعایى در نزد خدا تصور می‌کردند. آنها را واسطة میان خود و خدا می‌پنداشتند.



به بت می‌گفتند آنچه را که از خدا می‌خواستند، طلب باران، طلب بخشش، طلب وسعت، طلب...! می‌خواستند مجرایى باشد که همه خواسته‌ها و طلب‌ها، از آن طریق مطمئن، به سوى خدا صعود کند.

بت‌ها تجسم کاذب این نیاز بودند و خدا می‌خواست کسانى را به زمین هدیه کند که تجسم صادق این درخواست باشند. محبوبى ملموس و محسوس باشند، دستگیر مردم باشند براى رفتن به سوى او و خلاصه، چیزى باشند میان مردم و خدا، برتر از مردم، پایین‌تر از خدا.

و تو اى فاطمه و پدر و شوى و فرزندان تو چنین بودید.

وَلَها جَلالٌ لَیْسَ فَوْقَ جَلالُها اِلاّ جَلالُ الله جَلَّ جَلالُه وَلَها نَوالٌ لَیْسَ فَوْقَ نَوالِها اِلاّ نَوالُ اللهَ عَمَّ نَواله.
فاطمه را جلال و جبروت و عظمتى است که برتر از او هیچ جلالى نیست مگر جلال خداوند جلّ جلاله و هم او را بخشش و عطا و کرمى است که برتر از او هیچ نوال و کرامتى نیست مگر نوال خداوند، عمّ نواله.



      
ارسال شده در چهارشنبه 91/1/16 ساعت 7:53 ص نویسنده : ایمان احمدی

شرایط شکننده رسانه های سبز در خارج کشور چیزی جدای از خود جنبش نیست.
پایگاه اینترنتی جرس که وضعیت نیمه تعطیل را سپری می کند، مطلب فوق را در پاسخ به تحلیل مجید محمدی در رادیو فردا منتشر کرد. وب سایت رادیو فردا پیش از این تاکید کرده بود رسانه های یاد شده به پایان عمر خود نزدیک شده و به مرگ زودرس رسیده اند. جرس در واکنش نوشت: رسانه های سبز چیزی جدای از جنبش نیستند و طبیعی است که فعالیت آنها کاهش یابد و این کاهش نه فقط ما بلکه همه از جمله بخش فارسی رسانه های دولتی خارجی را نیز که اقدام به کاهش نیرو و بودجه کرده اند شامل می شود.
ارگان حلقه لندن با رد ادعای رادیو فردا درباره «پرهیز رسانه های سبز از غرب» و اینکه «دفتر تلویزیون رسا در مالزی است» نوشت: تا جایی که معلوم است اغلب رسانه های سبز در آمریکا و اروپا مستقرند. جرس مشخصاً یک مؤسسه ثبت شده در آمریکاست و معلوم نیست استقرار یک «استودیو»ی تلویزیون رسا در مالزی (و نه دفتر آن) چرا به غرب هراسی تعبیر شده است؟
جرس بار دیگر تأکید کرد که حاضر نیست اعضای مدیریت خود و شورای هماهنگی سبز را معرفی کند اما به طعنه خطاب به نویسنده وب سایت رادیو فردا که از منابع مالی جرسی ها پرسیده بود، نوشت: او در طول یادداشت خود نمی گوید که چه سیاست ها و روش هایی موجب بقای برخی رسانه های فارسی زبان خارج شده اند.





      
ارسال شده در چهارشنبه 91/1/16 ساعت 7:49 ص نویسنده : ایمان احمدی

اظهارات آقای هاشمی رفسنجانی که در روزهای پایانی سال 1390 و در دیدار مسئولان فصلنامه مطالعات بین المللی با ایشان مطرح شده و دیروز خبر آن منتشر شده بود، بازتاب گسترده ای در رسانه های داخلی و بسیاری از رسانه های خارجی داشت. درباره اظهارات اخیر رئیس محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام اگرچه گفتنی های فراوانی هست ولی در این مختصر به واکاوی یکی از اصلی ترین آنها که وارونه نمایی آشکار است و عجیب تر نیز به نظر می رسد بسنده می کنیم و باقی به بعد می گذاریم.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 91/1/16 ساعت 7:37 ص نویسنده : ایمان احمدی

اخیراً سخنانی از آیت‌الله علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام منتشر شده که حاوی نکات جالبی است.

هاشمی رفسنجانی در دیداری که با مسئولان فصلنامه مطالعات بین‌المللی داشته‌، گفته که "اصلاً هیچ موردی تا به حال مخصوصاً آن دوره‌ای که رئیس جمهور بودم، موافق با زندانی سیاسی کردن هیچ کس نبودم. ما زندان را می‌شناختیم که چیست. بستن روزنامه برای من اصلاً یک تابو بود. مگر اینکه از دست من خارج بود".

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 91/1/16 ساعت 7:32 ص نویسنده : ایمان احمدی

امام على سلام الله علیه •


هر که با مردم الفت بگیرد، مردم او را دوست می‌دارند




      
ارسال شده در چهارشنبه 91/1/16 ساعت 7:30 ص نویسنده : ایمان احمدی

وَلَها جَلالٌ لَیْسَ فَوْقَ جَلالُها اِلاّ جَلالُ الله جَلَّ جَلالُه وَلَها نَوالٌ لَیْسَ فَوْقَ نَوالِها اِلاّ نَوالُ اللهَ عَمَّ نَواله.
فاطمه را جلال و جبروت و عظمتى است که برتر از او هیچ جلالى نیست مگر جلال خداوند جلّ جلاله و هم او را بخشش و عطا و کرمى است که برتر از او هیچ نوال و کرامتى نیست مگر نوال خداوند، عمّ نواله.




      

،پس از آنکه تعدادی از نمایندگان بر ضرورت برکناری مرتضوی از ریاست سازمان تامین اجتماعی تاکید کرده و گفته بودند که در صورت عدم برکناری وی اقدام به استیضاح وزیر کار و امور اجتماعی خواهند کرد ،لیدر جریان انحراف به برخی از نمایندگان پیغام داده که اصرار آنان بر استیضاح وزیر کار این جریان را مصر خواهد کرد که مرتضوی را به عنوان سرپرست این وزارتخانه معرفی نماید!
گفتنی است این پیام در حالی صورت گرفته که بنا بر گفته کارشناسان جریان انحراف ایجادچالش مستمر با حاکمیت را همچنان در دستور کار خود قرار داده است.




      
ارسال شده در سه شنبه 91/1/15 ساعت 7:26 ع نویسنده : ایمان احمدی

 اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور با صدور بیانیه‌ای به سخنان اخیر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی واکنش نشان داد.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 91/1/15 ساعت 7:20 ع نویسنده : ایمان احمدی

وهابیفرقی نمی‌کند در کوچه‌های مدینه یا در خیابان‌های مـنامه؛ دســتِ شـرطـه‌های حـجاز هـــمـــیشه ســنگیـــن است.

 این عکس فقط برای تقریب به ذهن است والا مقام صدیقه طاهره سلام الله علیه کجا واین خانم کجا




      
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا