.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 74
  • بازدید دیروز : 356
  • کل بازدید : 1459828
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/29    ساعت : 1:10 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در پنج شنبه 91/1/10 ساعت 4:42 ع نویسنده : ایمان احمدی

سلام و احترام ب? ملت بزرگ فلسطین ک? چندین سال است زیر فشارها و حملات مداوم رژیم صهیونیستی مقامت کرد?اند، اتحادی? عرب خواستار توقف کامل اعمال خصمانه اسرائیل علی? ملت فلسطین است و این خشونت ها را ب? شدت محکوم می کند.

رئیس جمهور عراق در بخش دیگری از سخنان خود از تشکیل دولت مستقل فلسطین حمایت کرد و گفت: عراق خواستار تشکیل دولت فلسطین با مرکزیت قدس شریف است، ما خواستار پایان خشونت ها در این کشور ها هستیم.

طالبانی همچنین اشغالگری اسرائیل و غضب زمین های فلسطینی ها را محکوم و خاطرنشان کرد: زمین? تشکیل دولت فلسطین، بازگرداندن هم? زمین های غضب شد? فلسطینی ها است، اسرائیل هر چ? سریعتر باید این مناطق را تحویل دهد.

متن کامل سخنرانی طالبانی متعاقبا منتشر خواهد شد.

نشست اتحادی? عرب ک? هم اکنون در بغداد و در  کاخ "فاو" در حال برگزاری است و دبیر کل سازمان ملل در حال سخنرانی است.




      
ارسال شده در پنج شنبه 91/1/10 ساعت 4:40 ع نویسنده : ایمان احمدی

این روزنامه در شماره امروز خود به قلم امیر اورن در اینترنت نوشت: سه شنبه شب طرح حمله به ایران در سال 2012 منتفی شد. هرچند طرح حمله به جمهوری اسلامی همچنان پابرجا است اما زمان اجرایی شدن آن به تعویق افتاد. آنچه که کاملا مشخص است اسرائیل در سال جاری میلادی به تاسیسات اتمی ایران حمله نخواهد کرد.

با توجه به شبیه سازی جنگ انجام شده توسط فرماندهی مرکزی آمریکا، ایران با شلیک تنها یک موشک در پاسخ به حمله اسرائیل به تاسیسات اتمی اش، می تواند دویست آمریکایی را بکشد.

زمانیکه اسرائیل به طور علنی طرح حمله نظامی به ایران را مطرح کرد انتظار نداشت آمریکا با آن مخالفت کند و حتی درباره عواقب آن به تل آویو هشدار دهد. اما اکنون آمریکا در مقابل اسرائیل ایستاده است و موضعی کاملا متفاوت درباره حمله به تهران اتخاذ کرده است. می توان گفت پیشنهاد پنتاگون به کنگره امریکا برای گرفتن بودجه بیشتر به منظور ساخت گنبد آهنین -سیستم دفاع ضدموشکی- تا حدودی اسرائیل را درباره همسویی کاخ سفید با تل آویو امیدوار کرده است.

حفظ امنیت اسرائیل یکی از اولویت های آمریکا به عنوان متحد دیرینه این رژیم است. باراک اوباما رئیس جمهور و لئون پانتا وزیر دفاع آمریکا با اشاره به هدف قرار گرفتن موفقیت آمیز هشتاد موشک شلیک شده از نوار غزه به اسرائیل توسط سیستم دفاع ضد موشکی گنبد آهنین از کنگره خواستند تا برای توسعه این سیستم دفاعی اسرائیل بودجه بیشتری در اختیار پنتاگون قرار دهد. می توان گفت این درخواست کاخ سفید در راستای تلاش دولت آمریکا برای تامین امنیت اسرائیل مطرح شده است.

سی و هشت دقیقه بعد از مطرح شدن این درخواست، ایهود باراک وزیر جنگ اسرائیل از این اقدام کاخ سفید قدردانی کرد. زمانی که باراک از این اقدام آمریکا قدردانی کرد، با انتشار بیانیه ای اعلام کرد تل اویو به طور یک جانبه و بدون اجازه کاخ سفید و قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ماه نوامبرهیچ گونه اقدامی علیه ایران انجام نخواهد داد. بر اساس این بیانیه طرح حمله به ایران حداقل تا بهار سال 2013 به تعویق افتاده است. 




      
ارسال شده در پنج شنبه 91/1/10 ساعت 4:39 ع نویسنده : ایمان احمدی

،منابع عراقی گفتند: این انفجار ناشی از پرتاب خمپاره بود. گفته می شود این خمپاره با هدف برهم زدن اجلاس سران بسوی منطقه سبز بغداد محل برگزاری این اجلاس پرتاب شده است. 




      
ارسال شده در پنج شنبه 91/1/10 ساعت 4:37 ع نویسنده : ایمان احمدی

آفریقا




      
ارسال شده در پنج شنبه 91/1/10 ساعت 4:36 ع نویسنده : ایمان احمدی

ّبهشت




      
ارسال شده در پنج شنبه 91/1/10 ساعت 4:31 ع نویسنده : ایمان احمدی

ستادکل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای تاکید کرد: نیروهای مسلح در صورت بروز هرگونه تهدید عملی از سوی دشمنان، در چارچوب استراتژی تهدید علیه تهدید، متناسب با سطح و نوع اقدام‌های خصمانه، پاسخ قاطع و پیشمان‌کننده‌ای می‌دهند.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 91/1/9 ساعت 6:9 ع نویسنده : ایمان احمدی

در هرصورت صله رحمی که انسان در آن گرفتار گناه شود اصلا جایز نیست. نه اینکه واجب باشد. اصلا جایز نیست.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 91/1/9 ساعت 6:8 ع نویسنده : ایمان احمدی

طرز پوشش مادر در خانه و در مقابل فرزند چگونه باید باشد؟ آیا برای مادر از نظر شرعی و عرفی محدودیتی وجود دارد ؟

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 91/1/9 ساعت 6:6 ع نویسنده : ایمان احمدی

 چیزی که باعث می‌شود انسان از اخلاص، عمل خالص و این که به حقیقت «لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ» گفته باشد، دور شود، این است که به دنیا حریص باشد و دنیا را از راه غیر حلال جمع کند. اصلاً اخلاص با آزمندی و حرص به دنیا به وجود نمی‌آید.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 91/1/9 ساعت 6:5 ع نویسنده : ایمان احمدی

می دانیم که شروع روز دانش آموزان با یک برنامه صبحگاهی مناسب علاوه بر پرورش روح معنوی دانش آموزان، در بالا بردن سطح آموزشی آن ها از لحاظ یادگیری تاثیرگذار است.

به عنوان مثال اگر معلم پرورشی مدرسه بتواند هر هفته یک کلاس را برای برگزاری برنامه های صبحگاه مدرسه انتخاب و هدایت نماید:

ادامه مطلب...


      
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا