.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 270
  • بازدید دیروز : 588
  • کل بازدید : 1449731
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/16    ساعت : 10:29 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در جمعه 91/1/18 ساعت 5:34 ع نویسنده : ایمان احمدی

پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله •


خداوند پاک است و پاکى را دوست دارد؛ پاکیزه است و پاکیزگى را دوست دارد

 




      
ارسال شده در پنج شنبه 91/1/17 ساعت 6:2 ع نویسنده : ایمان احمدی

سناریوی جریان انحراف تغییر و تحولات مدیریتی هدفمند ،سیاسی ،مساله دار و دارای قابلیتی از نوع نزاع آنی به منظور ایجاد عصبیت در ارکان مختلف طراحی شده است که یکی از آنها انتصاب مرتضوی به ریاست سازمان تامین اجتماعی است.
این گزارش حاکی است گرچه این سناریو به منظور ایجاد چالش و کلیدزدن نزاع سیاسی می باشد و لیکن این سناریو هدف اصلی تر دیگری را نشانه رفته که کارشناسان سیاسی از آن به عنوان«حواس پرتی جمعی» نام می برند.
براساس این هدف جریان انحراف می کوشد تا مشغول سازی بخش های مختلف به اقدامات اساسی تر خود در عرصه های دیگر بپردازد.فعالیت های اقتصادی عمیق،تزریق کادرهای وابسته در بخش های مختلف،برقراری ارتباطات پنهان و...بخشی از فعالیت هایی است که جریان انحراف آن ها را تنها با پی گیری حواس پرتی جمعی می تواند پی گیری کند.
در این زمینه لازم است که نیروهای ارزشی و انقلابی با هوشمندی بالایی به واکنش پرداخته و متوجه باشند که نباید کنش هایشان آنان را از بازی های پنهان جریان انحراف غافل سازد.

   

 

< type="text/java">

 
 




      
ارسال شده در پنج شنبه 91/1/17 ساعت 5:51 ع نویسنده : ایمان احمدی

تمساح




      
ارسال شده در پنج شنبه 91/1/17 ساعت 5:19 ع نویسنده : ایمان احمدی

حضرت فاطمه زهرا (س)، دختر گرامی پیامبر اکرم (ص) و خدیجه کبری است. حضرت زهرا (س) در خانه‌ای که محل نزول وحی و آیات قرآن است، پرورش یافته اند. ایشان دارای ویژگی‌های اخلاقی و معرفتی فراوانی هستند، آن گونه که ایشان را «بانوی دو عالم» نام نهاده‏اند.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در پنج شنبه 91/1/17 ساعت 4:47 ع نویسنده : ایمان احمدی

درباره شهادت حضرت فاطمه(س) بالاخره 75 روز بعد از رحلت صحیح است یا 95؟" رهبر عالی قدر پاسخ واقعا حکیمانه ای دادند و فرمودند: "برای شما چه فرقی می کند کدامیک صحیح باشد خداوند خواست که مردم بیشتر به یاد مادر ما باشند و بیشتر برای مادر ما عزاداری و بیان فضائل ایشان را بکنند."

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در پنج شنبه 91/1/17 ساعت 9:28 ص نویسنده : ایمان احمدی

کشور ترکیه که روزی مرکز امپراطوری عثمانی بود حال امروز پس از گذشت سالیان دراز از فروپاشی این امپراطوری در سودای دستیابی به جایگاه عثمانی ها در منطقه است و تلاش آنکارا برای ایفای نقش موثر در منطقه به خصوص پس از بیداری اسلامی و سرنگونی دیکتاتورهای منطقه گواهی بر این مدعاست.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در پنج شنبه 91/1/17 ساعت 9:22 ص نویسنده : ایمان احمدی

یک پایگاه خبری اردنی نوشت؛ رزمایش بزرگی که قرار است در ماه می آینده (اواسط خرداد) با مشارکت 17 کشور غربی و عربی در مرزهای شمالی اردن برگزار شود، با کودتای احتمالی در سوریه ارتباط دارد.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در پنج شنبه 91/1/17 ساعت 9:16 ص نویسنده : ایمان احمدی

مسأله هجوم به خانه حضرت علی(علیه‎السلام) و بردن ایشان با وضع نامطلوب، و اجبار آن حضرت به بیعت با خلیفه، در مدارک و اسناد شیعه و سنی آمده و به راحتى قابل اثبات است.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در پنج شنبه 91/1/17 ساعت 9:14 ص نویسنده : ایمان احمدی

عضو فراکسیون اقلیت با اشاره به دیدار فراکسیون متبوعش با آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت:در این دیدار رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به اعضای فراکسیون اقلیت گفت که اگر بحث هایم در مورد رابطه با آمریکا در آن نامه مورد ایراد بود، حتما حضرت امام در همان زمان پاسخ من را می دادند

ادامه مطلب...


      

در حاشیه صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی برخی نمایندگان در حال پخش برگه‌هایی حاوی فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با عدم مذاکره با آمریکا هستند.

پس از انتشار سخنانی به نقل ازیکی از مسئولان کشور مبنی بر تاکید وی بر مذاکره با آمریکا در زمان امام راحل ، برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری هرگونه مذاکره با آمریکا را در شرایط فعلی غیر قابل قبول خواندند.

براساس این گزارش در برگه‌هایی که از سوی نمایندگان پخش می‌شود از قول مقام معظم رهبری آمده است: کسانی که دم از مذاکره با آمریکا می‌زنند یا از الفبای سیاسی چیزی نمی‌دانند و یا الفبای غیرت را خوب ننوشته‌اند.




      
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا